MisterX Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) Op dit moment heeft Andorra 3 Europese tickets te verleden. Volgend jaar staan we nog steeds 53e. Maar om een of andere reden zouden we volgend jaar maar 1 ticket mogen verdelen?! Weet iemand hoe dit zit? PS: Ik speel FM22 en ik zit nu in maart in het eerste seizoen. Ik kreeg opeens een vraag wat ik er van vond dat we volgend seizoen nog maar 1 ticket mogen verdelen... Ik hoop niet dat dit een bug is... 3 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 We hadden voor de Deense winterstop een puntje nodig. In Denemarken is er een winterstop midden december tot midden februari en dan heb je 2 heel belangrijke wedstrijden in de Champions league in januari. Na een blamage tegen Arsenal hebben we toch dat belangrijk puntje weten te pakken in San Siro tegen Inter. Gelukkig zijn we nu geplaatst voor de zestiende finale zodat we niet opnieuw in de winterstop een belangrijke Europese wedstrijd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Van Persie en Dardai zijn huurlingen, maar toch komt dit wel als trotse verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: Op dit moment heeft Andorra 3 Europese tickets te verleden. Volgend jaar staan we nog steeds 53e. Maar om een of andere reden zouden we volgend jaar maar 1 ticket mogen verdelen?! Weet iemand hoe dit zit? PS: Ik speel FM22 en ik zit nu in maart in het eerste seizoen. Ik kreeg opeens een vraag wat ik er van vond dat we volgend seizoen nog maar 1 ticket mogen verdelen... Ik hoop niet dat dit een bug is... Ik denk dat je vraag hier beter past; https://manutd.nl/forum/803-helpdesk/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Een vraagje: hoe kun je bij scoutingslijst de onhaalbare spelers uitfilteren? Voorheen was dat altijd mogelijk maar nu krijg ik voor Wisla Krakow halverwege seizoen 1 spelers als Muniain, Neuer, Thiago en vedette de Roon. Maar die willen niet naar het tweede niveau van Polen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W8er Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 26 minuten geleden zei roeliho: Een vraagje: hoe kun je bij scoutingslijst de onhaalbare spelers uitfilteren? Voorheen was dat altijd mogelijk maar nu krijg ik voor Wisla Krakow halverwege seizoen 1 spelers als Muniain, Neuer, Thiago en vedette de Roon. Maar die willen niet naar het tweede niveau van Polen komen Als je in je shortlist zit kan je aanklikken wie openstaat voor een transfer of huur. Als je dit aanklikt krijg je enkel de spelers terug die willen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Maandag gaat legendarisch worden. Heb al kunnen proeven aan FM24, met wisselende resultaten. Vanaf maandag gaat AZ wederom voor glorie.. In een parallel universum wel te verstaan (een andere save). Andere tactiek, andere filosofie. C'mon, Kaasboeren!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ik had gehoopt na de Champions League winst in Afrika wel wat meer aanzien te hebben, maar na een lang en pijnlijk proces toch helemaal onderaan moeten beginnen in de J3-League bij Ryukyu die 14e staan. Heel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 12 uur geleden zei joostmakaay: Ik denk dat je vraag hier beter past; https://manutd.nl/forum/803-helpdesk/ Niemand kijkt meer in het FM22 board. Iedereen met een oudere FM versie post alles ook gewoon hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Jammer dat FM24 officieel maandag pas uit de release kom, had er dit weekend veel tijd voor en Barca begint nu wel een beetje saai te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) 22 minuten geleden zei La Pulga: Jammer dat FM24 officieel maandag pas uit de release kom, had er dit weekend veel tijd voor en Barca begint nu wel een beetje saai te worden. Iedereen verkopen en alleen nog eigen jeugd opstellen? Ik begon mijn beta save ook zat te worden, tot ik hierop over ging: 4 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Deadlineday was uitstekend met het aantrekken van wonderkind Valentin Carboni en Anel Ahmedhodzic. Ik kreeg ook nog de Marokkaanse parel Bilal El Khannouss aangeboden. Ik had op zijn positie wel kwaliteit genoeg. Amane Romeo komt voor de 2de keer onze selectie versterken. Zeer leuk spelertje op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Iemand al plannen voorheen estafette of kan ik bij 1 aansluiten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Carboni staat hier ook op het lijstje en ik heb Chiarodia ook gekocht (eerste seizoen), jij hebt niet veel voor hem betaald, zeg! Mag ik een screenshot van hem? @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Carboni staat hier ook op het lijstje en ik heb Chiarodia ook gekocht (eerste seizoen), jij hebt niet veel voor hem betaald, zeg! Mag ik een screenshot van hem? @Lensherr Alstublieft. Hij mocht vertrekken bij Gladbach en kwam daar nooit aan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 4 minuten geleden zei Lensherr: Alstublieft. Hij mocht vertrekken bij Gladbach en kwam daar nooit aan spelen. Denk dat ie bij mij wat beter is, ja. Ondanks dat ik pas in juni 2025 ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Iedereen verkopen en alleen nog eigen jeugd opstellen? Ik begon mijn beta save ook zat te worden, tot ik hierop over ging: Ja dat is wel een leuk idee inderdaad, wil denk ik sowieso mijn balans op een miljard hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 37 minuten geleden zei De Raam: Denk dat ie bij mij wat beter is, ja. Ondanks dat ik pas in juni 2025 ben Nu ben ik wel benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zit Mason Greenwood weer in FM24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november 2023 Auteur Share Geplaatst 4 november 2023 17 minuten geleden zei delichris: Zit Mason Greenwood weer in FM24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 25 minuten geleden zei Lensherr: Nu ben ik wel benieuwd Zal vanmiddag/vanavond even delen als ik er weer achter zit 18 minuten geleden zei delichris: Zit Mason Greenwood weer in FM24? Jep, gratis aangetrokken in aanloop naar het derde seizoen. Kijken of we er nog wat uit kunnen persen. Het is sowieso niet meer de Greenwood van weleer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Tussen het belangrijke tweeluik door tegen Manchester City moet ik nog een competitiewedstrijd spelen. Ik besluit om een volledige B/jeugd-ploeg op te stellen. En wat er dan gebeurt, raad je nooit... Spoiler 12-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lensherr: Nu ben ik wel benieuwd Ook wel grappig dat ie bij mij 2cm langer is gegroeid 4 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Mooiste kampioenschap ooit, de titel pakken in Rotterdam 4 november 2023 bewerkt door JC14 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderus Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 In het eerste seizoen de dubbel gewonnen met Anderlecht. Sportief een topjaar. Financieel daarentegen... RSCA moet 30milj aan leningen afbetalen in het eerste jaar! ik sta op -50milj aan het eind van het seizoen en voldoe niet aan de FFP regels voor de CL... Ik hoop dat ik met de verkoop van wat spelers wel voldoe want dat geld van de CL heb ik natuurlijk hard nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten