Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Michaelinho*:

Hangt er denk ik vooral heel erg af van welke doelen je nog hebt in deze game. Waar heb je zin in. Bayern misschien dan? Lekker klimmen in de Hall of Fame?

Bij Westerlo heb ik geen enkel doel meer. Alle doelen zijn bereikt. Met Bayern zou ik misschien wel enkele topspelers van bij Westerlo kunnen meenemen om te zien of ze het ook in een betere competitie kunnen.

5 minuten geleden zei Mordurette:

Ik zou sowieso niet in België blijven, denk dat je misschien ook wel op de competitie bent uitgekeken?

Met Bayern kan je natuurlijk compleet losgaan, maar dit zal het spelplezier niet vergroten, denk ik. Ik zou juist kijken naar een club die meer uitdaging zal bieden, dus absoluut geen topploeg. Misschien proberen een WK te winnen met een land tussendoor?

Een land heb ik al gedaan met België nog niet zo lang geleden. Ook alles gewonnen. Morgen maar eens kijken welke kleinere clubs er vrij zijn. En dan een beslissing nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Bogatyr:

Bij Westerlo heb ik geen enkel doel meer. Alle doelen zijn bereikt. Met Bayern zou ik misschien wel enkele topspelers van bij Westerlo kunnen meenemen om te zien of ze het ook in een betere competitie kunnen.

Een land heb ik al gedaan met België nog niet zo lang geleden. Ook alles gewonnen. Morgen maar eens kijken welke kleinere clubs er vrij zijn. En dan een beslissing nemen.

En dan noem je het de ‘Erik ten Hag challenge’ :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas niet gelukt, dus ik blijf nog maar even in Letland. Wil daar eigenlijk wel weg zonder ergens zelf te solliciteren, nu was Ado de eerste club die langs kwam. Heb heel Europa aan staan, dus dat komt vast goed.

Vorig seizoen kampioen van Letland geworden, dus de reputatie is licht gestegen, maar nog heel laag.

Ado was wel een mooie stap geweest, 15e in de KKD (maart 25) en financieel gaat het slecht.

image.thumb.png.d2f103e0c4a664e2ee1b4127d2f928ee.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse gedegradeerd en daar kon ik aan de bak, leuke uitdaging. Beetje talent laten doorbreken en kijken wat we er van kunnen maken. Heb de doelstelling nog niet gezien.

Er was ook interesse uit Servië en Polen, maar toen kwam Vitesse langs. Gaan we vanaf daar de weg omhoog inzetten.

image.thumb.png.c5ca5aecc3806b4817e40bd256210c99.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een nikeuwe save met Leeds begonnen, laatste DB. CHampionship won ik vrij eenvoudig, nu eerste jaar in de PL 8ste geworden (ik meende dat dat conference league was, maar heb nog geen bericht over de coëfficienten).

Tijdens de wedstrijd tegen Forrest raakt mijn keeper geblesseerd en ik heb zelden een keeper op de bank. Dus ja:

image.png.560eb7b287408dbbe5c7efc0c6ab4016.png

Helaas is hij eind vh seizoen met pensioen gegaan, want hij had wat mij betreft best nog een jaar door kunnen gaan

image.thumb.png.4e1b6af6a44ab67ace4507a9879bb171.png

Nu op zoek naar 2 nieuwe  spitsen want Gnonto is verkocht en ik heb alleen Nelson Weiper (Nelly Weips) nog.

Gelukkgi is FM25 uitgesteld dan kan ik hierna nog 2 nieuwe saves beginnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw bij Vitesse na de degradatie, veel spelers willen weg en zijn inmiddels vertrokken. Het nodige budget vrij gemaakt om wat mee te doen, maar in de zomer nog weinig mee gedaan. Ga het met veel jeugd proberen met enkele aanvullingen.

Grootste naam is Daley Blind die geen club meer had, daar kan de jeugd goed van leren en hij is tevens trainer in opleiding. Fofana is gehaald voor de doelpunten en dat gaat het met 5 uit 4 goed af. Van Sas als eerste keeper omdat ik alleen nog jeugd over had en Reiziger en Raatsie niet naar Arnhem wouden komen.

`t Zand speelt op het middenveld met Tielemans, Huismans en Jonathans en dat lijkt goed te werken tot nu toe. Terwijl Adelgaard als linksback is gekomen voor de kwaliteit en daar is redelijk voor betaald.

Vanaf Boutrah heb ik alles zelf verkocht, de rest is nog van toen ik in Letland zat. Iedereen wou weg en mocht ook gaan van mij, schoon schip maken met spelers die hier graag willen voetballen en vanuit daar weer opbouwen.

image.thumb.png.d7bdd5126424ae37b756619d33b91afc.pngimage.thumb.png.0250aaa47bd5809c278b62408d3678d8.png

Dit is de selectie zoals die er voor de eerste seizoenshelft uitziet.

image.thumb.png.93a09828e1f44a7b553e68698d0d990e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei GAE EAGLES:

Nieuw bij Vitesse na de degradatie, veel spelers willen weg en zijn inmiddels vertrokken. Het nodige budget vrij gemaakt om wat mee te doen, maar in de zomer nog weinig mee gedaan. Ga het met veel jeugd proberen met enkele aanvullingen.

Grootste naam is Daley Blind die geen club meer had, daar kan de jeugd goed van leren en hij is tevens trainer in opleiding. Fofana is gehaald voor de doelpunten en dat gaat het met 5 uit 4 goed af. Van Sas als eerste keeper omdat ik alleen nog jeugd over had en Reiziger en Raatsie niet naar Arnhem wouden komen.

`t Zand speelt op het middenveld met Tielemans, Huismans en Jonathans en dat lijkt goed te werken tot nu toe. Terwijl Adelgaard als linksback is gekomen voor de kwaliteit en daar is redelijk voor betaald.

Vanaf Boutrah heb ik alles zelf verkocht, de rest is nog van toen ik in Letland zat. Iedereen wou weg en mocht ook gaan van mij, schoon schip maken met spelers die hier graag willen voetballen en vanuit daar weer opbouwen.

image.thumb.png.d7bdd5126424ae37b756619d33b91afc.pngimage.thumb.png.0250aaa47bd5809c278b62408d3678d8.png

Dit is de selectie zoals die er voor de eerste seizoenshelft uitziet.

image.thumb.png.93a09828e1f44a7b553e68698d0d990e.png

Welke download heb je hiervoor gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Build a Nation (of Extra klasse voor de Ekstraklasa) gaat met horten en stoten maar dit is wel echt leuk om te zien :D

Nieuwe tactiek was om spelers van competitiegenoten te kopen en om dan meteen talenten gratis die kant uit te laten gaan met spelersruil. Deze jongen leverde zo liefst 41 miljoen op voor Legia Warschau, nadat ik ook al een jaartje Radomiak Radom sterker heb kunnen maken met het verhuren van deze speler.

image.png.3f36010533bc1924d2eff3dc63422c71.png

Hier nog een mooi voorbeeld van deze tactiek. Verhuurd aan competitiegenoot, daarna betrokken bij spelersruil en nu een flinke cashinjectie voor een competitiegenoot :D

image.png.012ad1d4753160f8f0da5485ca044dd8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Nog een paar tips voor leuke Portugese (goedkope) talentjes? Tot dusver alleen Rijkhoff weten te huren, verder zit er weinig in vrees ik.

Ben zelf érg blij met Händel die ik gratis heb kunnen halen. Dat is er wel een om in de gaten te houden. Op de rechtsback heb ik Tomás Esteves en Gonçalo Esteves, waarbij laatstgenoemde bij mij overduidelijk beter is dan Tomás. Verder zijn het vooral niet-Portugese talenten met o.a. Filip Stevanovic, Omari Hutchinson, Zan Jevsenak en wat newgens :D 

edit; wie wel al jaren op m'n shortlist staat is Dinis Telehovschi van Benfica :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Ben zelf érg blij met Händel die ik gratis heb kunnen halen.

Daar zit wel muziek in hè?

Ik zou altijd bij Famalicio ofzo. Die hebben altijd wel leuke talentjes en natuurlijk gewoon Benfica, Porto en Sporting jeugdopleiding leegrauzen 

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Tot dusver alleen Rijkhoff weten te huren, verder zit er weinig in vrees ik.

Niet alleen bord op schoot scouten bij Ajax hè :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites