Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei 19CH98:

Ik snap dat er liever alleen nieuwe savegames meetellen maar in hoeverre is dat te controleren? Nu is het nog duidelijk maar later in de gamecycle misschien niet. Of ben ik nu te pessimistisch ingesteld?

Bij twijfel; gamestatus opvragen met daarin de originele startdatum van de betreffende save. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, 

Hoe kan ik zien of een speler überhaupt op een positie kan spelen als ik wissel tijdens een wedstrijd? Ik had bij FM20 een soort kleur waarin ik dat kon zien; die mis ik nu en ik kan het niet vinden. Hier staat bijvoorbeeld een rechtsbuiten rechtsback; hoe kan ik dat zien? 

Schermafbeelding2023-10-31om14_18_50.png.114a9a76cf62b9a988e9665a10ee2a99.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Mannen, 

Hoe kan ik zien of een speler überhaupt op een positie kan spelen als ik wissel tijdens een wedstrijd? Ik had bij FM20 een soort kleur waarin ik dat kon zien; die mis ik nu en ik kan het niet vinden. Hier staat bijvoorbeeld een rechtsbuiten rechtsback; hoe kan ik dat zien? 

Schermafbeelding2023-10-31om14_18_50.png.114a9a76cf62b9a988e9665a10ee2a99.png

Hiervoor heb je een aangepaste skin nodig.

Er zijn nog maar weinig skins die hier gebruik van maken.

Je hebt er normaal met die rondjes waar je aantal streepjes kreeg.

Je hebt er ook die met cijfers werken.

Maar de originele skin is hier volledig mee gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei quertius:

Hebben jullie ook zoveel last van geblesseerde doelmannen? Waar dit in fm23 zelden gebeurde is dit nu al 3x bij mij gebeurd tijdens een wedstrijd :( Nu zelfs geen tweede doelman mee in de halve finale en mn doelman is geblesseerd geraakt in de verlengingen van de halve finale...

Owusu had bij mij vorig week 3x achter elkaar een blessure. Fragiel manneke, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk een nieuw stadion. De vorige was uit 2026 en daar gingen maar 5000 mensen in. 7 CL's en al jaren de grootste club in game en toch wilden ze maar niet. De ambities waren ook te verwezenlijken met ons huidige stadion. Op zich is dat natuurlijk gelukt, maar wat ik ook probeerde het lukte niet. Ik denk dat ik elke optie wel vier keer heb gehad, lekken hielp ook niet. En nu is het dan eindelijk zo ver (hopelijk). 

Geplande capaciteit 28,5k. Dat is ruim 10k meer dan het grootste stadion van het land. Best tevreden ermee.

a22cdb9863aa06ac5cb82d073e3b6570.png

bewerkt door Djordison
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei quertius:

Hebben jullie ook zoveel last van geblesseerde doelmannen? Waar dit in fm23 zelden gebeurde is dit nu al 3x bij mij gebeurd tijdens een wedstrijd :( Nu zelfs geen tweede doelman mee in de halve finale en mn doelman is geblesseerd geraakt in de verlengingen van de halve finale...

Vorige FM's kreeg een doelman nooit een blessure tijdens een wedstrijd.

Niet echt realistisch.

Nu heb ik het al 1 keer meegemaakt.

Maar hoor hier en daar dat het soms overdreven veel is ook.

Dus vermoed dat er nog wat aan gewerkt moet worden bij SI.

Link naar opmerking
Deel via andere websites