Fantasy Geplaatst 31 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Ik snap dat er liever alleen nieuwe savegames meetellen maar in hoeverre is dat te controleren? Nu is het nog duidelijk maar later in de gamecycle misschien niet. Of ben ik nu te pessimistisch ingesteld? Bij twijfel; gamestatus opvragen met daarin de originele startdatum van de betreffende save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 minuut geleden zei Fantasy: Bij twijfel; gamestatus opvragen met daarin de originele startdatum van de betreffende save. Goede oplossing niet aan gedacht. Tot zover mijn bijdrage, hadden jullie best zonder gekund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Even kijken hoe we nog meer in de schulden kunnen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 (bewerkt) Mannen, Hoe kan ik zien of een speler überhaupt op een positie kan spelen als ik wissel tijdens een wedstrijd? Ik had bij FM20 een soort kleur waarin ik dat kon zien; die mis ik nu en ik kan het niet vinden. Hier staat bijvoorbeeld een rechtsbuiten rechtsback; hoe kan ik dat zien? 31 oktober 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Wat een stunt. De beker gewonnen met Beerschot. Die spelen dus op het tweede niveau in België (overigens ook kampioen geworden). We gaan Europa in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Welkom thuis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Welke optie moet ik uit zetten om ervoor te zorgen dat mij DoF zich niet bemoeid met de boden op spelers? Hij wijst nu voorstellen af waar ik best over na wil denken. Alle opties onder transfers en contracten staan al dat ik ze zelf wil afhandelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W8er Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 2 uur geleden zei ElPrincipito: Mannen, Hoe kan ik zien of een speler überhaupt op een positie kan spelen als ik wissel tijdens een wedstrijd? Ik had bij FM20 een soort kleur waarin ik dat kon zien; die mis ik nu en ik kan het niet vinden. Hier staat bijvoorbeeld een rechtsbuiten rechtsback; hoe kan ik dat zien? Hiervoor heb je een aangepaste skin nodig. Er zijn nog maar weinig skins die hier gebruik van maken. Je hebt er normaal met die rondjes waar je aantal streepjes kreeg. Je hebt er ook die met cijfers werken. Maar de originele skin is hier volledig mee gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Iemand een goed logo pack? Want degene die ik nu heb geprobeerd slaat echt nergens op... Bijvoorbeeld: Wie heeft deze onzin bedacht?! PS: Ik speel FM22 voor als dat uitmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 9 minuten geleden zei MisterX: Iemand een goed logo pack? Want degene die ik nu heb geprobeerd slaat echt nergens op... Bijvoorbeeld: Wie heeft deze onzin bedacht?! PS: Ik speel FM22 voor als dat uitmaakt. Hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 In de laatste zeven jaar drie keer een verloren finale. Drie keer tegen Bayern. Wel nog drie keer de finale tussendoor gewonnen gelukkig. Die Duitsers beginnen wel irritant te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hebben we een afdeling kaartverkoop voor 20 seizoenskaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Efficiëntie is belangrijk in Dordrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Kluivert en Van Persie met de doelpunten, welke FM speel je? 2002 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Van Persie is best netjes. Hooijdonk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 9 uur geleden zei ElPrincipito: Coloooo Coloooo Colooooo! Wie wil mijn tactiek kopen? ? Ja, mag deze kant uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Finale (oke het is maar Conference) tegen West Ham zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hier verpest iemand een klein beetje de screen, maar halve finale tegen Barca er helaas uitgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2023 4 minuten geleden zei Stefan.: Finale (oke het is maar Conference) tegen West Ham zo. Leuke aankopen gedaan ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Van der Boomen is echt wel een pareltje. Dalllinga is oké maar kan zet zich altijd goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quertius Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hebben jullie ook zoveel last van geblesseerde doelmannen? Waar dit in fm23 zelden gebeurde is dit nu al 3x bij mij gebeurd tijdens een wedstrijd :( Nu zelfs geen tweede doelman mee in de halve finale en mn doelman is geblesseerd geraakt in de verlengingen van de halve finale... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 9 minuten geleden zei quertius: Hebben jullie ook zoveel last van geblesseerde doelmannen? Waar dit in fm23 zelden gebeurde is dit nu al 3x bij mij gebeurd tijdens een wedstrijd :( Nu zelfs geen tweede doelman mee in de halve finale en mn doelman is geblesseerd geraakt in de verlengingen van de halve finale... Owusu had bij mij vorig week 3x achter elkaar een blessure. Fragiel manneke, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 bijzonder toch xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 (bewerkt) Eindelijk een nieuw stadion. De vorige was uit 2026 en daar gingen maar 5000 mensen in. 7 CL's en al jaren de grootste club in game en toch wilden ze maar niet. De ambities waren ook te verwezenlijken met ons huidige stadion. Op zich is dat natuurlijk gelukt, maar wat ik ook probeerde het lukte niet. Ik denk dat ik elke optie wel vier keer heb gehad, lekken hielp ook niet. En nu is het dan eindelijk zo ver (hopelijk). Geplande capaciteit 28,5k. Dat is ruim 10k meer dan het grootste stadion van het land. Best tevreden ermee. 31 oktober 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W8er Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 2 uur geleden zei quertius: Hebben jullie ook zoveel last van geblesseerde doelmannen? Waar dit in fm23 zelden gebeurde is dit nu al 3x bij mij gebeurd tijdens een wedstrijd :( Nu zelfs geen tweede doelman mee in de halve finale en mn doelman is geblesseerd geraakt in de verlengingen van de halve finale... Vorige FM's kreeg een doelman nooit een blessure tijdens een wedstrijd. Niet echt realistisch. Nu heb ik het al 1 keer meegemaakt. Maar hoor hier en daar dat het soms overdreven veel is ook. Dus vermoed dat er nog wat aan gewerkt moet worden bij SI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten