Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

ugLiOPM.png

N0lTdwR.png

Op basis van deze gegevens lijkt het me een kwestie van "de grote drie" te zijn in Slowakije. Dus hopelijk worden we best of the rest en als we meer kunnen doen zal ik een heel tevreden persoon zijn.

Geen team of de middelen niet om echt veel beter te doen dan dit, dus het zal van de jeugd moeten komen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestuur roept al twee jaar lang dat ze me niet op trainerscursus sturen omdat ze bang zijn dat ik vertrek. Nu loopt m'n contract binnen een halfjaar af en vinden ze het helemaal prima :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Schermafbeelding2024-05-02161511.thumb.png.9d8f3e9a413de8a25bb8d6c515b730f5.png

Spoiler alert: KLIK

Citaat

Sabrina Wittmann is de eerste vrouwelijke coach in het Duitse betaald mannenvoetbal. De 32-jarige Wittmann wordt hoofdcoach bij FC Ingolstadt, dat uitkomt in de derde Bundesliga.

:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot de allerlaatste speeldag, maar...

Schermopname(6).thumb.png.4a405283d66fb4587f853ee74f4e6c60.png

Schermopname(7).png.9df01bbecacceb840548c18283a96bf1.png

Die keeper die eventjes een penalty pakt, op zo'n moment. Heerlijk. Vanarama League, here i come!

Edit: en dan nog een bekerfinale in het verschiet!

En jawel hoor!

Schermopname(8).thumb.png.c1d69a33130fb86afe65b9f645187edb.png

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Laki:

QXyjDF0.png

:-D

Wat een vreemde keuze zeg maar eigenlijk wel goed voor hem en de club mits hij fit blijft.

Dit waren z'n keuzes in mijn game. Naar Marseille gaan zal vast niet heel erg goed gevallen zijn bij de PSG fans :mrgy:

4e9d4487d5b6e5d77a5e1300aeecd4f5.png

Als het zo ver komt, ga ik toch maar eens overwegen om te blijven ;c

60f2621ed4b45714636bff609917bdea.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cbKI1VU.png

Het draait eindelijk eens bij een ploeg in deze journeyman save. Het zou leuk zijn mochten we het met een trofee kunnen belonen, maar het is nog lang. Gelukkig Slovan Bratislava al over een horde gestruikeld in de beker. En in de kwartfinale een heel gunstige loting gekregen met een ploeg die niet eens in eerste of tweede klasse speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee problemen opgemerkt waar ik eigenlijk nog niet eerder mee te maken had in FM

R94HBAa.png

Geen teamleiders, dit heb ik nog nooit gehad. Nu pas door, blijkbaar wel niet echt effect op de resultaat. Het gaat eigenlijk vlotter dan anders.

HNOaw2K.png

En zeer opvallend... Deze man neemt mijn penalties...

Niemand heeft meer dan 9 voor penalty taking :-D

Ik ga me dat nog beklagen in die beker vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a6c9a1a5594f189719bdabb8f93cbfab.png

image.thumb.png.81624aa1ab14943afb2a76b9dc06ae28.png

:t:

EDIT:

image.thumb.png.472c70e388c3b45b485c3264cb0d8e70.png

image.png.d9ef6c3a75bd43d4cc735f76de962188.png

giphy.gif

Hadden zoveel kansen en dacht heel even dat we de neus op onze deksel kregen maar nu lacht het geluk ons toe _O_

Road to final:

image.png.a8524ef1d5f68a3aca14a32555b97c7a.png

Aller eerste CL avontuur gelijk de beker buit gemaakt :D

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei sennid:

image.png.a6c9a1a5594f189719bdabb8f93cbfab.png

image.thumb.png.81624aa1ab14943afb2a76b9dc06ae28.png

:t:

EDIT:

image.thumb.png.472c70e388c3b45b485c3264cb0d8e70.png

image.png.d9ef6c3a75bd43d4cc735f76de962188.png

giphy.gif

Hadden zoveel kansen en dacht heel even dat we de neus op onze deksel kregen maar nu lacht het geluk ons toe 

Road to final:

image.png.a8524ef1d5f68a3aca14a32555b97c7a.png

Aller eerste CL avontuur gelijk de beker buit gemaakt 

Proficiat.

Strasbourg een Europees topteam geworden (of gewoon een toevalstreffer?)

Het zou fijn zijn om eens een screenshot te tonen van clubs en dan reputatie, het zou ook wel leuk zijn om te zien waar Hereford daar staat (of hoe groot het spel inschat uw club is op basis van erelijst en prestaties en historie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Laki:

Proficiat.

Strasbourg een Europees topteam geworden (of gewoon een toevalstreffer?)

Het zou fijn zijn om eens een screenshot te tonen van clubs en dan reputatie, het zou ook wel leuk zijn om te zien waar Hereford daar staat (of hoe groot het spel inschat uw club is op basis van erelijst en prestaties en historie).

Strassbourg is een echte Sleeping Giant in deze FM24 editie. Zie ze heel vaak komen bovendrijven in saves als grote club.

Qua reputatie sta ik nu 12de wereldwijd. Seizoen ervoor was ik national/continental

image.thumb.png.572d1b70bf44f6a1aee1687bd5cbcbe7.png

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

05LXWWW.png

Nieuwe club, deze keer de overstap van MSK Zilina naar Panathinaikos gemaakt, ook hier tracht ik gewoon op korte termijn prijzen te winnen om de club te gebruiken om dan een grotere stap te maken. Griekse competitie beetje meer reputatie dan Slovaakse competitie, dus een stapje vooruit.

Een rebuild zal wel nodig zijn, heel wat spelers zijn op leeftijd en ik zal er toch met de stofzuiger doorgaan. Dus indien het budget het toelaat verwacht ik wel een vrij drukke transferperiode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Laki:

05LXWWW.png

Nieuwe club, deze keer de overstap van MSK Zilina naar Panathinaikos gemaakt, ook hier tracht ik gewoon op korte termijn prijzen te winnen om de club te gebruiken om dan een grotere stap te maken. Griekse competitie beetje meer reputatie dan Slovaakse competitie, dus een stapje vooruit.

Een rebuild zal wel nodig zijn, heel wat spelers zijn op leeftijd en ik zal er toch met de stofzuiger doorgaan. Dus indien het budget het toelaat verwacht ik wel een vrij drukke transferperiode.

Leuke carrière heb je voorlopig! Stiekem jaloers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Steels:

Leuke carrière heb je voorlopig! Stiekem jaloers!

Is dit forum ook niet een beetje een deel van het probleem met je FM saves? Volgens mij haal je hier continu nieuwe ideeën. Misschien eens niet op het forum komen tot je echt in je FM save zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Laki:

05LXWWW.png

Daar moet echt een flinke stofzuiger doorheen. Ga je je ook richten op Griekse spelers zodat je meer HG spelers kan hebben? Speel je ook nog Europees trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

97a49a91cd86fb7ca5b0f3be3f41877d.png

5ffc604b964e2fad3234b6f15342dd7c.png

72e5793be177f09ce0b765d805a9232f.png

Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houd hoor, weer alle 3 andere clubs laatste in hun CL poule. Ik maak al zeker 8 seizoenen geen enkele progressie :moop: 

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Mordurette:

Daar moet echt een flinke stofzuiger doorheen. Ga je je ook richten op Griekse spelers zodat je meer HG spelers kan hebben? Speel je ook nog Europees trouwens?

Ja absoluut, maar er is al veel veranderd, al heb ik niet echt het budget om een upgrade door te voeren (zal de transferactiviteiten in het transfertopic plaatsen wanneer ik klaar ben, met wat screens van de regens).

Moeilijker om nu wanneer de transfermarkt al op gang is, en zonder een echt scoutingsbestand een goed idee te hebben om achter welke Grieken te gaan. Ook als er weinig transferbudget is. Maar normaal probeer ik dat wel te doen, en het is ook wel echt nodig. Nu wel eentje gevonden met homegrown in club van Sporting Lissabon die op de transferlijst voor een miljoen staat dus die probeer ik nu te halen.

Moet ook eerst zorgen dat de eerste elf kwalitatief sterk genoeg zijn om op zijn minst voldoende potentieel te hebben. Ik heb bijvoorbeeld op dit moment geen enkele rechtsback meer.

j0HE0vN.png

Voorlopig uitsluitend vrije transfers of transfers uit Slowakije waarvan ik de spelers door het laatste seizoen wel nog vrij goed ken, maar heb nog wel wat werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Glenn08:

Is dit forum ook niet een beetje een deel van het probleem met je FM saves? Volgens mij haal je hier continu nieuwe ideeën. Misschien eens niet op het forum komen tot je echt in je FM save zit?

Ik krijg hier idd continu nieuwe ideeën, maar om daar nu per se voor van het forum te gaan..:classic_unsure:

En het is niet dat ik geen plezier beleef aan FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Steels:

Ik krijg hier idd continu nieuwe ideeën, maar om daar nu per se voor van het forum te gaan..

En het is niet dat ik geen plezier beleef aan FM.

Van het forum gaan is wel wat drastisch, maar ik probeer zelf als ik net een nieuwe save heb, of enkele dagen mijn game niet heb aangeraakt mij wel wat meer op de game te focussen, zodat ik er weer wat voeling mee heb, en dan kijk ik weer meer en aandachtiger op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mordurette:

En ja ik speel Europees. Laatste voorronde van de Europa League.

bNaJ9Vi.png

Griekse competitie nog ongeveer dezelfde waardeverhoudingen als in het echt ongeveer. Al had Panathinaikos zonder mijn interventie de voeling met de top wel verloren denk ik qua selectiekwaliteit in de nabije toekomst (al moet ik even de andere drie grote teams ook even bekijken, kan zijn dat het daar niet veel beter is). Weinig Griekse talenten of regens, nog geen gezien die opvielen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites