Jotew Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 2 minuten geleden zei neva: Volgens mij heb je zonder fysio geen diagnoses en dus geen bericht. Voormalig toptalent als eerste aankoop. Dit wordt een topgame. Good old Moritz Leitner. Lichtenstein challenge? 16 april bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 3 minuten geleden zei Jotew: Good old Moritz Leitner. Lichtenstein challenge? Si. Even kijken hoe ver ik kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Af en toe is het ook zo makkelijk om geld te verdienen in FM he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 26 minuten geleden zei neva: Si. Even kijken hoe ver ik kom. Je zit al verder dan mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 8 uur geleden zei ElPrincipito: Wie ga je halen? Man, je had Boca moeten kiezen. Zo mooi met die kleuren! Heb drie spelers gehaald, vooral Pizarro is een geweldig talentje! Romero Spoiler Pizarro Spoiler Nunez Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Ik wil volgende week na lange tijd weer eens een lange save gaan starten met Feyenoord, daarbij wil ik de moeilijkheid eens verhogen en echt het scoutingaspect gebruiken door voor het eerst een met verborgen attributen te spelen. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Spelen jullie allemaal met zichtbare attributen? Of zo niet hoe bevalt dat dan later in de game met newgens? Bedankt voor reacties alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 19 minuten geleden zei Brozai: Ik wil volgende week na lange tijd weer eens een lange save gaan starten met Feyenoord, daarbij wil ik de moeilijkheid eens verhogen en echt het scoutingaspect gebruiken door voor het eerst een met verborgen attributen te spelen. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Spelen jullie allemaal met zichtbare attributen? Of zo niet hoe bevalt dat dan later in de game met newgens? Bedankt voor reacties alvast Gewoon spelen met verborgen attributen. Dat maakt het scouten zelf ook veel leuker. Soms denk je op basis van de paar zichtbare eigenschapsranges een absolute parel te vinden in pak hem beet Zuid-Afrika en blijkt het na scouten een waardeloze speler die toevallig enkel heel goed kan dribbelen en soms schiet je wél raak. Hogere kans op afbraak, grotere tevredenheid bij succes. Ik vind het juist leuk om bij newgens op deze wijze te moeten scouten. Ik ga vrij handmatig door de hele wereld heen omdat ik echt die verborgen pareltjes wil vinden. Een toptalent in de jeugd van Benfica vinden kan iedereen, maar een Costa Ricaans wonderkind wegkopen bij CD Alajuelense heeft dan toch meer charme vind ik persoonlijk. Daarom vind ik FM ook vooral leuk wanneer je na een aantal seizoenen in de periode komt waar newgens de dienst meer en meer uit gaan maken. Je kunt dan niet meer terugvallen op de welbekende namen van wonderkids, maar moet het echt zelf gaan doen. Al met al zou ik het verbergen van attributen gewoon eens een kans geven, je merkt al snel genoeg of het je bevalt of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 9 uur geleden zei Brozai: Ik wil volgende week na lange tijd weer eens een lange save gaan starten met Feyenoord, daarbij wil ik de moeilijkheid eens verhogen en echt het scoutingaspect gebruiken door voor het eerst een met verborgen attributen te spelen. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Spelen jullie allemaal met zichtbare attributen? Of zo niet hoe bevalt dat dan later in de game met newgens? Bedankt voor reacties alvast Als ik speel met zichtbare attributen dan vind ik het meer een spelletje worden van veel tijd besteden in het langsgaan van de teams en spelers of van de juiste zoekcriteria invullen zodat de spelers vanzelf naar voren komen. Met verborgen attributen moet je soms toch een gokje nemen, omdat een speler nog niet helemaal gescout is en de deadline komt er toch al aan of een andere club zie je al op een speler bieden die jou ook wel interessant lijkt. Juist later als er alleen nog maar newgens beschikbaar zijn, wordt het leuk vind ik zelf. Als jouw scout dan met een wonderkid aan komt zetten, dan word ik zelf echt wel eventjes blij. Als je het nog een tikkeltje moeilijker wilt maken, er bestaan ook skins die alle attributen uit het spel halen en dat je dus alleen maar op data kunt scouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Als je het nog een tikkeltje moeilijker wilt maken, er bestaan ook skins die alle attributen uit het spel halen en dat je dus alleen maar op data kunt scouten Dit wil ik ook nog eens doen! Het liefst dan met gekleurde balkjes of iets dergelijks, dat je wel de range kunt zien. Maar dan zal je dus nooit zeker weten of het een 11 of een 14 is. Voor mij zijn attributen toch wel een groot deel van FM, alles helemaal weghalen zou ik storend vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 21 minuten geleden zei De Raam: Dit wil ik ook nog eens doen! Het liefst dan met gekleurde balkjes of iets dergelijks, dat je wel de range kunt zien. Maar dan zal je dus nooit zeker weten of het een 11 of een 14 is. Voor mij zijn attributen toch wel een groot deel van FM, alles helemaal weghalen zou ik storend vinden. Dat heb ik inderdaad ook wel. Denk wel dat ik dan eerst eens een save moet doen waar ik heel veel op data ga scouten en minder naar de attributen ga kijken. Maar met gekleurde balkjes of met groene bolletjes, gele bolletjes of rode bolletjes ofzo iets zodat je nog wel een indicatie hebt is dan wel leuk denk ik. Dat maakt het wel realistischer ook. In Real Life zie je ook wel of iemand een goede pass heeft of niet, maar of dat nou een rating van 16 of 13 is dat is dan weer lastig in te schatten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 29 minuten geleden zei De Raam: Dit wil ik ook nog eens doen! Het liefst dan met gekleurde balkjes of iets dergelijks, dat je wel de range kunt zien. Maar dan zal je dus nooit zeker weten of het een 11 of een 14 is. Voor mij zijn attributen toch wel een groot deel van FM, alles helemaal weghalen zou ik storend vinden. Deze is wat dat betreft wel goed: https://www.viewfromthetouchline.com/2023/11/08/the-statman-fm24-skin/ https://community.sigames.com/forums/topic/580505-fm24skin-mustermann-iconic-v11-updated-231223/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zo kom ik me dagje wel door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Eén van mijn buitenspelers heeft wel een lekker seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Indertijd bij Ajax al een zalige speler op FM en ook in deze editie is het een fenomeen. IRL ben ik er ook wel fan van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Weet je wat me echt een mooie toevoeging lijkt voor FM25? Nou vertel Gert. Dat de game mee update wat betreft stand. Dat als je een nieuwe savegame start je kunt kiezen voor de huidige situatie. Bijvoorbeeld zoals Vitesse, dat je dit seizoen afmaakt. Lijkt me technisch gezien niet onmogelijk toch @Stefan.? Denk dat veel gefrustreerde fans (ik ook met Ajax) dan na ontslag Steijns een game hadden gestart met Ajax bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zojuist zei Gert: Weet je wat me echt een mooie toevoeging lijkt voor FM25? Nou vertel Gert. Dat de game mee update wat betreft stand. Dat als je een nieuwe savegame start je kunt kiezen voor de huidige situatie. Bijvoorbeeld zoals Vitesse, dat je dit seizoen afmaakt. Lijkt me technisch gezien niet onmogelijk toch @Stefan.? Denk dat veel gefrustreerde fans (ik ook met Ajax) dan na ontslag Steijns een game hadden gestart met Ajax bijv. Weet de details niet, maar er is zeker wel een reden dat we dit niet doen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 18 minuten geleden zei Gert: Weet je wat me echt een mooie toevoeging lijkt voor FM25? Nou vertel Gert. Dat de game mee update wat betreft stand. Dat als je een nieuwe savegame start je kunt kiezen voor de huidige situatie. Bijvoorbeeld zoals Vitesse, dat je dit seizoen afmaakt. Lijkt me technisch gezien niet onmogelijk toch @Stefan.? Ik dacht dat dit mogelijk is met de editor, maar wel aardig wat werk... Op FMScout staan ook wel scenario's maar dat is dan veelal de Premier League, Serie A en dergelijke. 17 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Voor de liefhebbers van historie en verdwenen voetbalclubs, er staat een nieuwe novelle online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Altijd fijn als eigenjeugd speler man of the match is/wordt(Pollard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 6 uur geleden zei La Pulga: Zo kom ik me dagje wel door. Succes, je mag mij op de hoogte houden hoor.. 🫡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 uur geleden zei Marvin: Succes, je mag mij op de hoogte houden hoor.. 🫡 Gaat goedkomen, zal vanavond de eerste potjes gaan spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Met dank aan @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Na drie seizoenen trouwe dienst is daar het vertrek van sterkhouder Setford. Terug naar Nederland waar hij bij het PSV van Raphaël Wicky komt te keepen. Ze haalde een paar dagen eerder al Ademola Lookman (Tottenham) op voor ook exact 48 miljoen. Genoeg geld in Eindhoven. Wil meer Duitsers in de basis en dus moet Seimen voor +- 40 miljoen zijn opvolger worden. Zit nog altijd bij Stuttgart. Enige probleem is dat Chelsea zich begint te bemoeien. #TommyBedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april @Marvin Dit is hoe ik ben begonnen Alleen Misehouy gekocht, vind ik een leuk talent. #bedanktgedownloadetactieksincedayone! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten