Kyrill Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 uur geleden zei Dansmeister: Eergisteren met een nieuwe game begonnen. Dit kan natuurlijk alleen maar plezier opleveren. @Thierryvane 😍❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Liefde voor deze held. Heerlijke speler Overgenomen voor 10 miljoen van River 2 jaar geleden. Heerlijke ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari halverwege op een keurige 15e plek, maar veilig zijn we nog zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: Liefde voor deze held. Heerlijke speler Overgenomen voor 10 miljoen van River 2 jaar geleden. Heerlijke ontwikkeling. Dat ziet er allemaal een stuk beter uit dan enkele weken geleden Lekker bezig man! 21 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 22 minuten geleden zei De Raam: Dat ziet er allemaal een stuk beter uit dan enkele weken geleden Lekker bezig man! We zullen maar zo zeggen dat ik wat welkome tips heb ontvangen! Held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Bracht toch even een lach op mijn gezicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 21 uur geleden zei Thierryvane: Super Cuppie toegevoegd aan de prijzenkast. Dit vraagt om screentjes van je beste spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari "remarkably crowned as champions" Sorry hoor maar er is weinig remarkable aan TNS die kampioen van Wales worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Wie zou ik dit seizoen gaan uitspelen in de punt van de aanval? Optie 1: De la Pena - 24 jaar en is al jaren een basisspeler in het team. In 270 wedstrijden scoorde hij er 313. Afgelopen seizoen was hij goed voor 72 doelpunten in 51 wedstrijden. Spoiler Optie 2: Gutierrez - 20 jaar. Afgelopen twee jaren verhuurd. Eerst aan Genk, Daarna aan Napoli. In beide gevallen was hij daar basisspeler. Afgelopen seizoen is hij verkozen tot Golden boy voor zijn prestaties. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 2 uur geleden zei MisterX: Wie zou ik dit seizoen gaan uitspelen in de punt van de aanval? Optie 1: De la Pena - 24 jaar en is al jaren een basisspeler in het team. In 270 wedstrijden scoorde hij er 313. Afgelopen seizoen was hij goed voor 72 doelpunten in 51 wedstrijden. Inhoud verbergen Optie 2: Gutierrez - 20 jaar. Afgelopen twee jaren verhuurd. Eerst aan Genk, Daarna aan Napoli. In beide gevallen was hij daar basisspeler. Afgelopen seizoen is hij verkozen tot Golden boy voor zijn prestaties. Inhoud verbergen Optie 1, betere attributen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Na één seizoen FC Groningen mijn kans gepakt en naar Spanje gegaan. Sevilla is slechts 8e geëindigd en speelt Conference League. Die moeten we maar gaan pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Finale van de Copa Libertadores was ook weer een feestje! Hier de held! Heerlijke speler he @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 11 uur geleden zei Joery: Dit vraagt om screentjes van je beste spelers Klikje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 8 uur geleden zei JC14: Optie 1, betere attributen. Optie 2 heeft waarschijnlijk meer potentie en is jonger. In eigen land heb ik sowieso geen tegenstand. Dus dat zou een reden kunnen zijn om optie 2 juist in te gaan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 28 minuten geleden zei MisterX: Optie 2 heeft waarschijnlijk meer potentie en is jonger. In eigen land heb ik sowieso geen tegenstand. Dus dat zou een reden kunnen zijn om optie 2 juist in te gaan zetten. Jij vraagt om advies, jij krijgt advies en je gaat dat advies weerleggen. Daarmee denk ik dat jouw voorkeur naar optie 2 uit gaat en dan zal ik die opstellen. Wil je op dit moment de beste speler op stellen of wil je naar de toekomst kijken? Dan weet je wie je moet opstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Januari 2043. Azië Cup groepsfase is bezig, gewonnen van Jordanië en Indonesië: top 100! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Carrière tot nu toe: Next stop: Liverpool. Waar een lichtelijke wanorde heerst. Ze zijn 12e geëindigd, met 9 strafpunten want ze staan onder curratele. Eerste doel is 200 miljoen(!!) aan salarissen bezuinigen. Heb er voor te kozen om keihard te gaan snoeien, iedereen die meer dan 10 miljoen verdiend moet weg, voorlopig is dat ook mijn salarisplafond. Focussen op jonge talenten halen en die beter maken en vanuit daar de club in een jaar of 3-4 weer Europese top maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ik heb echt nu al heerlijke, assertive en agressieve transfers zomer met Arsenal, voorbereiding seizoen 2... Ik kreeg bericht Spurs had geboden op Pedro Goncalves, ik bood hoger dan hun bod 70 miljoen euro , zij gingen weer hoger, ik niet en hij is Arsenal speler. Ik kreeg bericht Inter had geboden op Michael Kayode van Fiorentina ook die heb ik eruit geboden voor 41 miljoen hij is nu van mij. Bayern had al twee keer geboden op Tomiyasu rond 30-40 miljoen ik deed twee keer tegenbod, trokken ze zich terug. Derde verhoogde bod van 53 miljoen, ik tegenbod naar 61-63 miljoen gaan ze akkoord 😊😂. Vooral fijn omdat ik Kayode al binnen had en geen vervanging voor Tomiyasu hoef te halen. Want Tierney is terug en die ga ik niet verkopen, kansen geven op LB en CV. Ook had ik Dennis Praet on trial 2 weken en Jamie Shackleton 3 weken. Maar Praet wil 3,5-4 miljoen salaris, heb hem na trial geen contract aangeboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Met deze jongens gaan we het doen in seizoen twee. @Dansmeister @Becks @neva @Rob1981 22 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Binnenkort weer eens dit spel oppakken. Nieuwe challenge bedacht namelijk. Proberen om meer Liechtensteinse dan Zwitserse ploegen in de bovenste Zwitserse divisie te krijgen terwijl ik maar 1 ploeg tegelijk mag managen DB al gevonden dus kan binnenkort beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 26 minuten geleden zei Kyrill: Met deze jongens gaan we het doen in seizoen twee. @Dansmeister @Becks @neva @Rob1981 Paar mooie transfers met het oog op de toekomst gedaan. Alleen Martial begrijp ik niet echt, volgens mij niet meer dan een back-up voor je. Slurpt-ie niet enorm veel salaris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 43 minuten geleden zei Kyrill: Met deze jongens gaan we het doen in seizoen twee. @Dansmeister @Becks @neva @Rob1981 Niet tijd om Ramsdale of Raya te verkopen nu je Restes hebt gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Mijn B-Team werd al twee jaar op rij kampioen op het tweede niveau van Ecuador. In het derde seizoen staan ze halverwege onderaan. Kwam er achter dat het een persoonlijke fout is geweest. Ik krijg namelijk geen bericht in mijn inbox dat ik spelers moet inschrijven voor die competitie. In de eerste twee seizoenen heb ik dat gewoon tegelijk met het eerste elftal gedaan, dit seizoen dus vergeten Gaat nog een heel karwei worden om dat weer in te halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 20 minuten geleden zei Thierryvane: Niet tijd om Ramsdale of Raya te verkopen nu je Restes hebt gehaald? Restes is pas net 19 geworden, ik heb hem net terug gezet naar - 21. Raya gaat sowieso niet verkocht worden, die is pas recent aangekocht /officieel pas net Arsenal speler. En Ramsdale deed vorig seizoen erg goed, zal ook veel gaan spelen. En ik vind wel prima 3 Keepers te hebben, heb vaak in verleden veel keeper blessures gehad. Maar dankjewel voor het meedenken, heel fijn. In tegenstelling tot al mijn vorige Arsenal saves, houd ik me en ga ik nu ook beter en meer bezig houden met spelers ala @De Raam. Zo is bv Skelly uitgeleend en is Nwaneri ook bij - 21 gezet. Hij is 17 en kon net als Shaquel van Persie af en toe niveau van 1e al aan. Van Persie is nu uitgeleend aan Blackburn. Met vorige save had ik slechts alleen een plan met een newgen Escobar en nu met al die ik net noemde en Assan Quedragao ook en bv Darriu Assugio. Breng ze langzaam door uit te lenen of laten schitteren bij - 21. Ik vind het fijne gedachten als iemand verkocht wordt niet altijd knip hoef te trekken, ook iemand van ons al sterk - 21 tijdelijk bij 1e kan halen. Ik wil dat dit een club is die talenten echt ontwikkeld, en niet alleen maar naar geld en opbrengsten kijkt. Maar bv ik wist dat er veel interesse was voor Tomiyasu was, had zijn vervanger Kayode al in huis, voor 23 miljoen minder, dan waar ik de Japanner voor had verkocht. Van Persie is nu al over 100 miljoen waard, lekker uitlenen. Alles met een bedachtzaam idee erachter 22 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 uur geleden zei Becks: Paar mooie transfers met het oog op de toekomst gedaan. Alleen Martial begrijp ik niet echt, volgens mij niet meer dan een back-up voor je. Slurpt-ie niet enorm veel salaris? Thnx maat thnx idd ja. Nee dat is gelukkig totaal niet het geval!! Zijn salaris is 3 miljoen en 62.000 euro per jaar, alleen Lokonga, Shaqueel van Persie en Runnarson verdienen minder. Degene direct boven hem Kiwior zit op 3,517.000 zitten er veel op 8 miljoen per jaar of minder. 8 spelers zitten tussen 11 en 19 miljoen maar dat zijn bepalende spelers zoals bv Oshimen, Rice, Odegaard, Saka en meer. Maar ik ben nu al blij dat je mij scherp houdt, want vorige save had ik idd al snel salarissen probleek en dus helaas draaide we verlies. We hebben nu al na community shield en pas 1 PL duel dit seizoen al 389 miljoen euro inkomsten 313 miljoen uitgaven. En heel vorig seizoen was inkomen 718 miljoen en uitgaven slechts 663 miljoen. Ik moet zorgen en volhouden player salaries lager kan blijven houden dan sponsorship inkomsten oa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten