MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 7 uur geleden zei Thomassje123: Payback is a b*tch Zijn dit niet standaard uitslagen tegen Juvenes? In mijn game in ieder geval wel. Juvenes bungelt altijd ergens onderaan en dus is het bijna altijd wel prijs schieten tegen ze. Altijd grote kans om dubbele cijfers te halen. Net als Virtus en Domo nog wattes. Die drie verdelen zo goed als altijd de laatste 3 spots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 16 uur geleden zei TheRealOne: Ja net zo handig eigenlijk bedenk ik me nu Zou je voor mij ingame het logo van Boreale kunnen checken? Als die up-to-date is download ik daar de megapack wel van Deze zit in het megapack Hwt megapack vind je op onderstaande link: https://footballmanagergraphics.com/files/file/443-fmg-standard-logos-megapack/ Er komt iedere maand een update dus als je up to date wil blijven moet je die aan het begin van de maand downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 4 uur geleden zei MisterX: Zijn dit niet standaard uitslagen tegen Juvenes? In mijn game in ieder geval wel. Juvenes bungelt altijd ergens onderaan en dus is het bijna altijd wel prijs schieten tegen ze. Altijd grote kans om dubbele cijfers te halen. Net als Virtus en Domo nog wattes. Die drie verdelen zo goed als altijd de laatste 3 spots. Jouw competitie is niet te vergelijken met de mijne. Mijn competitie is namelijk de 4e competitie van Europa Juvenes Dogana versloeg mij in de play-off finale en werd kampioen en hebben daarbij ook nog eens mijn reeks van 905 wedstrijden zonder nederlaag vernaggeld Ik denk ook niet dat jouw Juvenes Dogana of uberhaupt de nummer 2 van San Marino van zulke spelers heeft Spoiler And for the record, hier heb ik 50 seizoenen lang voor moeten grinden om zulke spelers bij de andere clubs te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari En even los van bovenstaande, dit is dus het gevolg Murata en Virtus allebij 12 uit 4 in de Europa League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei Copywriter: Deze zit in het megapack Hwt megapack vind je op onderstaande link: https://footballmanagergraphics.com/files/file/443-fmg-standard-logos-megapack/ Er komt iedere maand een update dus als je up to date wil blijven moet je die aan het begin van de maand downloaden. Thanks, dat is de juiste ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Oeh, dit is veelbelovend. Hopelijk een paar leuke San Marinese talenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Oef, dit gaat spannend worden. Laatste wedstrijd naar Pyongyang. Palestina thuis tegen Myanmar, dus ik vrees dat ik moet winnen om naar de volgende ronde te gaan. (Kwalificatie Azië Cup) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari This is Sparta(ns)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Koek koek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 3 uur geleden zei Thomassje123: Oeh, dit is veelbelovend. Hopelijk een paar leuke San Marinese talenten Wauw, ik heb al 1x een cijfer boven de 3 gezien in alle jaren volgens mij En 1 speler die best decent was. Maar daar bleef het wel bij. Die speelt volgens mij in de Eredivisie bij RKC (of was hij daar alweer weg?). Hoe krijg jij toch betere spelers? Mijn faciliteiten zijn al bijna maximaal. Dus daar ligt het niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 20 minuten geleden zei MisterX: Wauw, ik heb al 1x een cijfer boven de 3 gezien in alle jaren volgens mij En 1 speler die best decent was. Maar daar bleef het wel bij. Die speelt volgens mij in de Eredivisie bij RKC (of was hij daar alweer weg?). Hoe krijg jij toch betere spelers? Mijn faciliteiten zijn al bijna maximaal. Dus daar ligt het niet aan. Zo'n voorbeschouwing als hierboven krijg ik maar 1x in de 10 jaar ofzo. Daarom is deze ook zeer bijzonder Rest alleen nog de vraag wat het oplevert, ook qua CA die ik kan zien straks Weet alleen niet of het vanavond al lukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Totaal onverwacht, maar op 3 jaar tijd van L2 naar de Premier League gepromoveerd Nu even een nieuwe selectie van 23 spelers zien te vinden die PL waardig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari We staan in de top 200!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Even een korte vraag: is het mogelijk om alleen foto's van spelers van je eigen selectie toe te voegen in plaats van een copleet facepack? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 12 uur geleden zei MisterX: Wauw, ik heb al 1x een cijfer boven de 3 gezien in alle jaren volgens mij En 1 speler die best decent was. Maar daar bleef het wel bij. Die speelt volgens mij in de Eredivisie bij RKC (of was hij daar alweer weg?). Hoe krijg jij toch betere spelers? Mijn faciliteiten zijn al bijna maximaal. Dus daar ligt het niet aan. Dit is hem geworden Marco Matteoni zou de beste moeten zijn. Zijn PA: 97 Denis Gasperoni zijn PA is 168. Hoezo krijgt hij maar 3 ster potentieel Die sterren kloppen van geen kant zelfs niet met een beoordeling van 20/20. Precies de reden dat ik in deze save wel de editor gebruik om naar de PA van een speler te bekijken (niet om dingen aan te passen) Youth rating omhoog van 53 naar 54 En die Gasperoni is half Italiaans en gaat zeker voor Italië uit komen. Daarom heeft het voor mij geen enkele zin om het nationale team te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Telstar > Sparta > Utrecht?! Zij kloppen nu bij mij aan. Betere reputatie, even afwachten hoeveel salaris zij mij bieden. 15 maanden Telstar, 12 maanden Sparta en dan Utrecht voelt niet heel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 3 uur geleden zei Rob1981: Even een korte vraag: is het mogelijk om alleen foto's van spelers van je eigen selectie toe te voegen in plaats van een copleet facepack? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Ja dat kan dan moet je de spelers van jouw team in een mapje doen en zelf een config file aanmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Het moeilijkste in mijn save is om iedereen tevreden te houden en genoeg speeltijd te geven. Elk seizoen heb ik wel te maken met beloftes die ik moet maken om spelers tevreden te houden. Ik rouleer veel om dit te voorkomen maar dat lukt niet altijd Dan is het altijd prettig als het lukt om elke belofte in te kunnen lossen. Dat geeft altijd wel een voldaan gevoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Ik doe eigenlijk alleen beloftes als ik zeker weet dat een speler gaat spelen (als concurrenten vertrekken of geblesseerd zijn, bijvoorbeeld). Anders dreig ik ze te verkopen. Als hij toch al niet speelt, dan is hij vervangbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik doe eigenlijk alleen beloftes als ik zeker weet dat een speler gaat spelen (als concurrenten vertrekken of geblesseerd zijn, bijvoorbeeld). Anders dreig ik ze te verkopen. Als hij toch al niet speelt, dan is hij vervangbaar. Gelukkig ben ik zo goed in de competitie dat het mij wel lukt om ze te laten spelen. 3 van bovenstaande spelers waren spitsen terwijl ik met 2 spitsen speel. Nou dan speel ik toch een paar wedstrijden zo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Spitsie scheurt zijn Kruisbanden. Sterspeler voor 8 miljoen naar Turkije ( bod geaccepteerd door bestuur) en dat allemaal 1 dag nadat de transfermarkt gesloten is. Leuk spelletje wel dat FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Jaja, i know save nr.10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 8 minuten geleden zei Steels: Jaja, i know save nr.10 Probeer alsjeblieft nog voordat ik oud ben, seizoen 2 te halen. Je kan het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Kwartfinale in de beker, mag je aantreden tegen je eigen B-Team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Mocht je het je afvragen: Er is al een stadion naar mij vernoemd die heette het stadion op het eind. In de editor heb ik daar arena van gemaakt, klonk mij net iets beter Nu heeft het dus Park aan het einde, ook prima. Gaan van 30.000 naar 50.578 en kunnen daarna natuurlijk nog uitbreiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten