Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Thomassje123:

a81c2bd7ab400a422c9012cd7f8b837a.png

Payback is a b*tch :D 

Zijn dit niet standaard uitslagen tegen Juvenes? In mijn game in ieder geval wel. Juvenes bungelt altijd ergens onderaan en dus is het bijna altijd wel prijs schieten tegen ze. Altijd grote kans om dubbele cijfers te halen. Net als Virtus en Domo nog wattes. Die drie verdelen zo goed als altijd de laatste 3 spots. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei TheRealOne:

Ja net zo handig eigenlijk bedenk ik me nu ;c Zou je voor mij ingame het logo van Boreale kunnen checken? Als die up-to-date is download ik daar de megapack wel van :D

Deze zit in het megapack 43106438.png.6c1509e596ae99548a19a3ace188c683.png

Hwt megapack vind je op onderstaande link: https://footballmanagergraphics.com/files/file/443-fmg-standard-logos-megapack/

Er komt iedere maand een update dus als je up to date wil blijven moet je die aan het begin van de maand downloaden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

Zijn dit niet standaard uitslagen tegen Juvenes? In mijn game in ieder geval wel. Juvenes bungelt altijd ergens onderaan en dus is het bijna altijd wel prijs schieten tegen ze. Altijd grote kans om dubbele cijfers te halen. Net als Virtus en Domo nog wattes. Die drie verdelen zo goed als altijd de laatste 3 spots. 

Jouw competitie is niet te vergelijken met de mijne. Mijn competitie is namelijk de 4e competitie van Europa

c454e7b3596b2b0606bcd926aae5e553.png

Juvenes Dogana versloeg mij in de play-off finale en werd kampioen en hebben daarbij ook nog eens mijn reeks van 905 wedstrijden zonder nederlaag vernaggeld

b204aab15fb9acb8e1e4769331dce3a9.png

Ik denk ook niet dat jouw Juvenes Dogana of uberhaupt de nummer 2 van San Marino van zulke spelers heeft ;) 

Spoiler

4508c2550603bb4b6e622c8c7a3b6aad.png

76042848988bd9fe4ad2455c8df03563.png

b0759cd059973317d1c5363f55ff11fe.png

f8dae095eb9562d3846b272d44360886.png

54427a02adf333a26ac90c0cf2c031d9.png

And for the record, hier heb ik 50 seizoenen lang voor moeten grinden om zulke spelers bij de andere clubs te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Copywriter:

Deze zit in het megapack 43106438.png.6c1509e596ae99548a19a3ace188c683.png

Hwt megapack vind je op onderstaande link: https://footballmanagergraphics.com/files/file/443-fmg-standard-logos-megapack/

Er komt iedere maand een update dus als je up to date wil blijven moet je die aan het begin van de maand downloaden. 

Thanks, dat is de juiste ja :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thomassje123:

bbc708ac1a27796858970991e9d291f1.png

Oeh, dit is veelbelovend. Hopelijk een paar leuke San Marinese talenten

Wauw, ik heb al 1x een cijfer boven de 3 gezien in alle jaren volgens mij ;e

En 1 speler die best decent was. Maar daar bleef het wel bij. Die speelt volgens mij in de Eredivisie bij RKC (of was hij daar alweer weg?).

Hoe krijg jij toch betere spelers? Mijn faciliteiten zijn al bijna maximaal. Dus daar ligt het niet aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei MisterX:

En 1 speler die best decent was. Maar daar bleef het wel bij. Die speelt volgens mij in de Eredivisie bij RKC (of was hij daar alweer weg?).

Hoe krijg jij toch betere spelers? Mijn faciliteiten zijn al bijna maximaal. Dus daar ligt het niet aan. 

Zo'n voorbeschouwing als hierboven krijg ik maar 1x in de 10 jaar ofzo. Daarom is deze ook zeer bijzonder 

Rest alleen nog de vraag wat het oplevert, ook qua CA die ik kan zien straks

Weet alleen niet of het vanavond al lukt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MisterX:

22365f5fdb81dc3f02b53c49916987f9.png

Dit is hem geworden

Marco Matteoni zou de beste moeten zijn. Zijn PA: 97 ;e;e;e;e 

Denis Gasperoni zijn PA is 168. Hoezo krijgt hij maar 3 ster potentieel

Die sterren kloppen van geen kant zelfs niet met een beoordeling van 20/20. Precies de reden dat ik in deze save wel de editor gebruik om naar de PA van een speler te bekijken (niet om dingen aan te passen)

Youth rating omhoog van 53 naar 54

En die Gasperoni is half Italiaans en gaat zeker voor Italië uit komen. Daarom heeft het voor mij geen enkele zin om het nationale team te pakken

173c7cc63de4a64645c2427a9bae946a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telstar > Sparta > Utrecht?! Zij kloppen nu bij mij aan. Betere reputatie, even afwachten hoeveel salaris zij mij bieden. 15 maanden Telstar, 12 maanden Sparta en dan Utrecht voelt niet heel realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rob1981:

Even een korte vraag: is het mogelijk om alleen foto's van spelers van je eigen selectie toe te voegen in plaats van een copleet facepack? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?

Ja dat kan dan moet je de spelers van jouw team in een mapje doen en zelf een config file aanmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

d207c1c188b485c57f8a0e96bcda99f7.png

Het moeilijkste in mijn save is om iedereen tevreden te houden en genoeg speeltijd te geven. Elk seizoen heb ik wel te maken met beloftes die ik moet maken om spelers tevreden te houden. Ik rouleer veel om dit te voorkomen maar dat lukt niet altijd

Dan is het altijd prettig als het lukt om elke belofte in te kunnen lossen. Dat geeft altijd wel een voldaan gevoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe eigenlijk alleen beloftes als ik zeker weet dat een speler gaat spelen (als concurrenten vertrekken of geblesseerd zijn, bijvoorbeeld). Anders dreig ik ze te verkopen. Als hij toch al niet speelt, dan is hij vervangbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik doe eigenlijk alleen beloftes als ik zeker weet dat een speler gaat spelen (als concurrenten vertrekken of geblesseerd zijn, bijvoorbeeld). Anders dreig ik ze te verkopen. Als hij toch al niet speelt, dan is hij vervangbaar. 

Gelukkig ben ik zo goed in de competitie dat het mij wel lukt om ze te laten spelen.

3 van bovenstaande spelers waren spitsen terwijl ik met 2 spitsen speel. Nou dan speel ik toch een paar wedstrijden zo :D :

ce0f977c321480b5bb83ac34ecdd1e4c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a318ecf54e573e946016817e2ccca289.png

Mocht je het je afvragen: Er is al een stadion naar mij vernoemd die heette het stadion op het eind. In de editor heb ik daar arena van gemaakt, klonk mij net iets beter

Nu heeft het dus Park aan het einde, ook prima. Gaan van 30.000 naar 50.578 en kunnen daarna natuurlijk nog uitbreiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites