Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Dit begint echt wel een beetje belachelijk (goed) te worden... 

Zitten in halve finale CL, en heb een paar basisspelers "moeten" verkopen omdat er aanbiedingen kwamen vanuit grote ploegen, daardoor heel veel geld binnengehaald, en toch met maar een paar miljoen daarvan te herinvesteren terug een topploeg kunnen maken waar ik voor het eerste deze save zover geraak in de CL

image.thumb.png.f5ca2a1036a883fea98a68a72c9d1202.png

image.thumb.png.fac1e1ac0a463d680bbc852da3d916d3.png

image.thumb.png.dbd62cc212beda09f409e2bb9db4dabd.png

image.thumb.png.3e8b3499a019d6dc5288eb598543708f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben anderen ook het gevoel dat deze FM-editie een stuk makkelijker is dan de vorige?

Ik ben een beginnende FM-speler. Pas sinds FM23 echt serieus, daarvoor een paar edities wel geprobeerd maar nooit een seizoen afgemaakt.

In deze editie is het me in een save met Willem II gelukt om in de eerste 3 jaar kampioen te worden (1x KKD, 2x Eredivisie) met eigenlijk alleen gratis transfers en ben nu met een Youth Only Challenge bezig in Japan en daar in 3 seizoenen 2x gepromoveerd, maar om nou te zeggen dat ik echt mijn vinger erop kan liggen waarom het nou precies zo goed gaat...

Speelde in beide saves een variant van een 4-2-3-1 met een positieve mentaliteit. Dus niks exotisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat er veel meer op spelers geboden lijkt te worden. Ik ben maar gestopt met reageren totdat ik echt moet, maar ik heb soms gewoon 70 verschillende boden open staan op spelers :-D Geen van allen ben ik eigenlijk van plan om te accepteren :sorry:

Met de jaren neemt dit aantal alleen maar toe, heb ik het idee... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-1-2024 om 08:52 zei bas huijsmans:

Tja als je in de promotiezone staat, dan zijn de meeste teams wel lager geklasseerd. Mocht je een keer punten verliezen is de kans wel groot dat het tegen een ploeg is dat lager staat

Beetje vreemde reactie. Je zou het kunnen verwachten/appreciëren dat het van ploegen die hoger geklasseerd staan. Maar van degradatiekandidaten, nee, dat gaat er niet in.

Maar kom, beter dat je je gaat frustreren in het nét niet halen van de play-offs, dan het net niet halen van degradatie.

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei joostmakaay:

Alexis Sánchez die op z'n oude dag ons NAC nog even naar de voorronde van de Champions League schiet, notabene pas in de winterstop gekomen door een blessure van Kostons. :-D

Wat dacht je, dat Kostons niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Joery:

Schermafbeelding2024-01-27om23_15_56.png.5aba42d3ead2df815c9901e6a3b046e1.png

Kun je hier eigenlijk iets aan doen? Heb dit vaker bij centrale duo's, maar vraag me altijd af waar het nou eigenlijk van te herleiden is :sorry:

Houd je muis eens stil op het lijntje. Dan krijg je een pop-up met iets uitleg. Waarschijnlijk zijn de spelers niet helemaal natuurlijk in de rol of hebben ze enkele wedstrijden slecht met elkaar gespeeld. Een tip om de ratings van verdedigers omhoog te krijgen is om ze niet te wisselen als ze de 0 nog hebben. Na de wedstrijd gaat de rating van verdedigers en keepers nog omhoog als ze de 0 weten te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Houd je muis eens stil op het lijntje. Dan krijg je een pop-up met iets uitleg. Waarschijnlijk zijn de spelers niet helemaal natuurlijk in de rol of hebben ze enkele wedstrijden slecht met elkaar gespeeld. Een tip om de ratings van verdedigers omhoog te krijgen is om ze niet te wisselen als ze de 0 nog hebben. Na de wedstrijd gaat de rating van verdedigers en keepers nog omhoog als ze de 0 weten te houden

Schermafbeelding2024-01-27om23_27_06.png.0862a9385a60524ae2ef0e5bb424e9fc.png

Spelen wel elk gewoon hun natuurlijke positie. Komt het dan door verschil in persoonlijkheden? Of is het puur prestatiegericht?

bewerkt door Joery
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Joery:

Schermafbeelding2024-01-27om23_27_06.png.0862a9385a60524ae2ef0e5bb424e9fc.png

Spelen wel elk gewoon hun natuurlijke positie. Komt het dan door verschil in persoonlijkheden? Of is het puur prestatiegericht?

Kunnen ze ook allebei in de rol van voetballende verdediger goed uit de voeten? Misschien een klein vertaaldingetje. Het niet goed samen spelen komt denk ik door de prestaties ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Kunnen ze ook allebei in de rol van voetballende verdediger goed uit de voeten? Misschien een klein vertaaldingetje. Het niet goed samen spelen komt denk ik door de prestaties ja

Ja, is van beide een natuurlijke rol. Vind het maar vaag haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na drie promoties op rij zijn we met York City in de Championship aangekomen.  Dat wordt een uitdaging. :D

Vorig jaar was de transfervrij opgepikte Charlie Patino onze sleutelspeler. Z’n clausule van €15 miljoen (overigens vier keer onze totale begroting) is zojuist geactiveerd door Middlesbrough. Zonde, maar we kunnen de club nu écht verder opbouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites