Thomassje123 Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 28 minuten geleden zei MisterX: Ik heb het niet over ongeslagen zijn, maar over wedstrijden zonder puntverlies. Dus zonder nederlaag én zonder gelijkspel 305 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 39 minuten geleden zei Thomassje123: 305 wedstrijden Oh, dan heb ik nog wel even te gaan. Ik zit al op 3 seizoenen ongeslagen op rij, maar zo te zien moet ik naar de minstens 10 om je te verslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Toch lekkr als zon investeerder na een overname paar keer het transferbudget verhoogd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 10 uur geleden zei PJHoutman: [screen] Lekkere verdedigende masterclass tegen de voornaamste titelconcurrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Nog een paar plekkies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari @PJHoutman Het probleem is dat ik in de 7de divisie zit, met een schuldenberg van bijna 400k. Is dit nog op te lossen? Moet ik hiervoor zelf oefenmatchen regelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei xanderoo: @PJHoutman Het probleem is dat ik in de 7de divisie zit, met een schuldenberg van bijna 400k. Is dit nog op te lossen? Moet ik hiervoor zelf oefenmatchen regelen? 7e divisie van Engeland? Of van een zelfgemaakte database? Want het financiële model is niet echt gemaakt voor lower leagues en al helemaal niet voor lagere leagues in een andere database. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 minuten geleden zei xanderoo: @PJHoutman Het probleem is dat ik in de 7de divisie zit, met een schuldenberg van bijna 400k. Is dit nog op te lossen? Moet ik hiervoor zelf oefenmatchen regelen? De game is niet bepaald gemaakt voor lagere divisies. En bij dit soort zelfgemaakte divisies zijn de financiën vaak helemaal niet getest, dus daarin loop je gewoon tegen dit soort zaken aan. Daar valt dan vaak weinig aan te doen. Dat is het risico van het gebruik van dat soort database. Zeker als het nog een lager niveau heeft als Engeland nu al heeft, dan is het vaak echt een drama. Aan de ene kant is er al vaak geen uitdaging meer aan, omdat ook op het gebied van spelers er vaak geen eens echt veel verschil is tussen divisie 12 en divisie 6. Maar aan de andere kant zijn de financiën vaak ook een drama in dat soort databases. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Het zou in principe wel snel opgelost kunnen geraken, mocht ik een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen een Premier League ploeg. Of, vooral, met de Emirates Cup, een topteam treffen met veel volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Onze clublegende begint gewoon aan zijn 11e seizoen bij de club. Het is nog steeds niemand gelukt om hem uit de basis te spelen. En met 28 jaar kan hij vast nog even mee. Natuurlijk draagt hij ondertussen de aanvoerdersband Door zijn jarenlange trouwe dienst aan ons kan hij in de toekomst zelfs gaan meestrijden om de all-time topscorers titel. In de spits is namelijk veel meer verloop. Het zou toch mooi zijn als deze gast zijn hele carrière bij ons blijft en dan als all-time topscorer kan stoppen, terwijl hij als defensieve middenvelder speelt en daarna een rol in de staf op zich wil nemen Hij is ook al jaren de enige niet newgen in mijn eerste elftal. 19 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Volgens mij de eerste keer deze game dat we de grens van 100 punten slechten. Wat een ziek team staat hier zeg. Probeer zo af en toe tussendoor een jaartje door te spelen voor de SAF challenge. Volgens mij moet ik nog een titel of 6 nationaal gezien. Dat we de competitie bazen blijkt ook wel uit het team van het jaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Netjes @Elsjorro1990, gefeliciteerd!! Maar je logo's zijn niet om aan te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) 10 uur geleden zei MisterX: Onze clublegende begint gewoon aan zijn 11e seizoen bij de club. Het is nog steeds niemand gelukt om hem uit de basis te spelen. En met 28 jaar kan hij vast nog even mee. Natuurlijk draagt hij ondertussen de aanvoerdersband Door zijn jarenlange trouwe dienst aan ons kan hij in de toekomst zelfs gaan meestrijden om de all-time topscorers titel. In de spits is namelijk veel meer verloop. Het zou toch mooi zijn als deze gast zijn hele carrière bij ons blijft en dan als all-time topscorer kan stoppen, terwijl hij als defensieve middenvelder speelt en daarna een rol in de staf op zich wil nemen Hij is ook al jaren de enige niet newgen in mijn eerste elftal. De bedoeling was dat bij deze post ook een screentje zat van de eigenschappen van deze held. Blijkbaar vergeten toe te voegen, oepsie Bij deze alsnog: Hij kwam dus als 18 jarig broekie aan het begin van seizoen 3 gratis naar ons, omdat Aston Villa geen heil in hem zag en zijn contract niet verlengde. 20 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 11 minuten geleden zei Kyrill: Netjes @Elsjorro1990, gefeliciteerd!! Maar je logo's zijn niet om aan te zien Daar geef ik echt 0.0 om. Mij veel te veel werk om dat recht te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar geef ik echt 0.0 om. Mij veel te veel werk om dat recht te zetten. Heerlijke winst uit bij de rivaal, 0-2. Daardoor nemen we plek 4 van ze over, op speeldag 37 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) @sennid Jij had mij een skin aangeraden waardoor ik de geschatte waardes kan zien. Klopt het dat de geschatte waardes niet hoger dan 2,33 miljard kunnen zijn? Heel veel Engelse topclubs hebben allemaal 2,33 miljard als geschatte waarde en ikzelf ondertussen ook al een tijdje. Ik had graag de grote clubs overtroffen in waarde, maar als we allemaal op het maximum zitten, dan kan ik ze natuurlijk niet overtreffen. Helaas. 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar geef ik echt 0.0 om. Mij veel te veel werk om dat recht te zetten. Een logo pack downloaden (want daar duidt Kyrill denk ik op) is echt heel weinig moeite. Een keertje downloaden, de zip file uitpakken op de goede plek. En je bent klaar. Uiteindelijk stelt het bijna niets voor. PS: Speel op je eigen manier. Als jij het op deze manier prima vindt, voel je dan niet gedwongen een logo pack te nemen 20 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari @MisterX 2,3 miljard geschatte waardes heb ik nog nooit gezien bij spelers, weet je zeker dat je met de euro of dollar speelt, niet de Japanse Yen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Zojuist zei Kyrill: @MisterX 2,3 miljard geschatte waardes heb ik nog nooit gezien bij spelers, weet je zeker dat je met de euro of dollar speelt, niet de Japanse Yen Ik ben niet heel duidelijk gezien, zie ik. Ik bedoel geschatte waardes van clubs. Vroeger kon je dat gewoon zien in de standaard skin. misschien is dat al wel een aantal jaren geleden. Sennid heeft me een andere skin aangeraden waarin de geschatte waardes van clubs weer wel zichtbaar zijn. Die skin gebruik ik nu ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 2 minuten geleden zei Kyrill: @MisterX 2,3 miljard geschatte waardes heb ik nog nooit gezien bij spelers, weet je zeker dat je met de euro of dollar speelt, niet de Japanse Yen Volgens mij bedoelt hij de club. Dat kan je zien bij de clubinfo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) 2 minuten geleden zei MisterX: Ik ben niet heel duidelijk gezien, zie ik. Ik bedoel geschatte waardes van clubs. Vroeger kon je dat gewoon zien in de standaard skin. misschien is dat al wel een aantal jaren geleden. Sennid heeft me een andere skin aangeraden waarin de geschatte waardes van clubs weer wel zichtbaar zijn. Die skin gebruik ik nu ook. Sorry verkeerd begrepen, mea culpa.Ooh maakt niks uit, ja van clubs snap ik ja , mijn Arsenal is ook al jaren boven de 2 miljard waard. Duidelijl maat! Misschien vind je deze skin wat(nee je hoeft ze niet allemaal te downloaden): https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23 Hele fijne skin, je kan ook paar doen dus. 20 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort saves. Ik ga degraderen, dat voel ik aan alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari ook in de League 1 gaat het heel lekker, Mullin en Lee zetten hier vooral de lijnen uit tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) 20 januari bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Lekkere oefenperiode. Alleen een beetje jammer dat mijn defensie opeens zo lek als een mandje lijkt te zijn. Zolang we natuurlijk meer scoren dan de tegenstander winnen we toch nog steeds... Maar toch... Nu gaan we verder met de semi-oefenwedstrijden: Voorrondes CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Ik haat spelen met een degradatiekandidaat, ik haal daar echt 0 plezier uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten