Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

ffc06f0e3e84642d24b60b0b39f7beab.png

5 uur geleden zei MisterX:

Dat mag @Thomassje123 doen. Die zit op een streak van 500+ ofzo. Je hebt altijd baas boven baas. 

Citaat

Ik zit op een winning streak van rond de 100 in de nationale competitie. 61 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder :mrgy:;c

Ik zit op een winning streak van rond de 886 in de nationale competitie. 100 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder :mrgy:;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei xanderoo:

Hoe zijn jullie financiën? Zijn die in orde, of zakt deze ook zienderogen?

Zeker als je ergens net aan de slag bent zullen die bijna altijd zakken. Hangt ook enigszins van je club af, natuurlijk. De grootste inkomsten zijn jaarlijks; prijzengelden, sponsorgelden en de seizoenskaartverkoop. 

image.thumb.png.abe4ea6895b8305b28eab80e4973a84d.png

Zo ziet het er bij mij uit; daling daling daling t/m juni en dan komt er plots een flinke dot binnen. Nu heb ik met deze club ook net wel grote uitgaven gedaan op zowel transfer- als salarisgebied, dus dat verklaart de scherpe dalingen. Maar ik loop op dit moment maandelijks ongeveer 200k in de min, wat weer wordt gecorrigeerd met de jaarlijkse inkomsten. 

Maar dan kom ik op punt 2; de investeringen die ik heb gedaan zouden in feite moeten betekenen dat we meedoen om het kampioenschap, wat weer leidt tot meer prijzengeld en hogere transferinkomsten. Uiteindelijk zijn er maar weinig clubs in FM die maandelijks winst draaien, puur door hoe het financiële model in elkaar zit. Het is zeker mogelijk, maar daar zal je dan echt je budget op moeten inrichten. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Thomassje123:

ffc06f0e3e84642d24b60b0b39f7beab.png

Ik zit op een winning streak van rond de 886 in de nationale competitie. 100 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder :mrgy:;c

Ik heb het niet over ongeslagen zijn, maar over wedstrijden zonder puntverlies. Dus zonder nederlaag én zonder gelijkspel :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites