Kyrill Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Lekkere verdedigende masterclass tegen de voornaamste titelconcurrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Eens zien hoe lang we die 0 vast kunnen houden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Die zat er wel lekker in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Back to back promoties. Op naar de Schotse Championship. We maakten het onszelf nog wel moeilijk in de laatste wedstrijd(en). Spitsenduo opnieuw zeer belangrijk in de klassieke 4-4-2: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 12 uur geleden zei Kyrill: Duur puntverlies in de titelstrijd, knap stand gehouden ruim halfuur met man minder..... Iig klein beetje tevreden, nu 6 duels op rij ongeslagen , 5 winst en 1 gelijk. Gestolen puntje, gap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Gestolen puntje, gap. Weet ik, gap. Extra knap, met man minder dus zolang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 48 minuten geleden zei Kyrill: Weet ik, gap. Extra knap, met man minder dus zolang Zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: RIP. Ik zit op een winning streak van rond de 100 in de nationale competitie. 61 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 1 minuut geleden zei MisterX: Ik zit op een winning streak van rond de 100 in de nationale competitie. 61 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder Leg ff die pik op tafel. Kun jij ook fijn het weekend in knul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Edit: Haha je was me net voor @Dansmeister 19 januari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei Dansmeister: Leg ff die pik op tafel. Kun jij ook fijn het weekend in knul. Dat mag @Thomassje123 doen. Die zit op een streak van 500+ ofzo. Je hebt altijd baas boven baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Bethuel Kaltack (supernewgen bij mijn GDJEK uit Vanuatu) komt volgend jaar over naar Tetouan Geen idee of hij goed genoeg is voor het niveau hier, maar ik wou 'm gewoon hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari De grensrechter stond even te slapen, daardoor in de 90e minuut een nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 5 minuten geleden zei PJHoutman: De grensrechter stond even te slapen, daardoor in de 90e minuut een nederlaag Wat als je het in 2D terug kijkt? Vaak staan ze dan geen buitenspel en ligt het een de ME haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Wat als je het in 2D terug kijkt? Vaak staan ze dan geen buitenspel en ligt het een de ME haha Ik kan er toch weinig anders van maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei PJHoutman: Ik kan er toch weinig anders van maken Wow dat is wel bijzonder. Zitten er überhaupt fouten van grensrechters in het spel verwerkt of is het echt een fout in FM zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Ik kreeg achteraf geen bericht of vragen over een controversieel doelpunt, dus ik denk dat het een fout in de engine is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 5 uur geleden zei MisterX: Dat mag @Thomassje123 doen. Die zit op een streak van 500+ ofzo. Je hebt altijd baas boven baas. Citaat Ik zit op een winning streak van rond de 100 in de nationale competitie. 61 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder Ik zit op een winning streak van rond de 886 in de nationale competitie. 100 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Hoe zijn jullie financiën? Zijn die in orde, of zakt deze ook zienderogen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) 6 minuten geleden zei xanderoo: Hoe zijn jullie financiën? Zijn die in orde, of zakt deze ook zienderogen? Zeker als je ergens net aan de slag bent zullen die bijna altijd zakken. Hangt ook enigszins van je club af, natuurlijk. De grootste inkomsten zijn jaarlijks; prijzengelden, sponsorgelden en de seizoenskaartverkoop. Zo ziet het er bij mij uit; daling daling daling t/m juni en dan komt er plots een flinke dot binnen. Nu heb ik met deze club ook net wel grote uitgaven gedaan op zowel transfer- als salarisgebied, dus dat verklaart de scherpe dalingen. Maar ik loop op dit moment maandelijks ongeveer 200k in de min, wat weer wordt gecorrigeerd met de jaarlijkse inkomsten. Maar dan kom ik op punt 2; de investeringen die ik heb gedaan zouden in feite moeten betekenen dat we meedoen om het kampioenschap, wat weer leidt tot meer prijzengeld en hogere transferinkomsten. Uiteindelijk zijn er maar weinig clubs in FM die maandelijks winst draaien, puur door hoe het financiële model in elkaar zit. Het is zeker mogelijk, maar daar zal je dan echt je budget op moeten inrichten. 19 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 24 minuten geleden zei Thomassje123: Ik zit op een winning streak van rond de 886 in de nationale competitie. 100 zonder nederlaag is dus niet heel bijzonder Ik heb het niet over ongeslagen zijn, maar over wedstrijden zonder puntverlies. Dus zonder nederlaag én zonder gelijkspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten