Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 14 minuten geleden zei Nom de Guerre: Corners? Solo dribbels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wie zouden jullie gebruiken als roulatie speler op de linksback positie. Renato Veiga is mijn eerste keus (rol maakt me niet zo heel veel uit): Dan moet ik hier tussen kiezen voor de roulatie opties omdat er een optie is gelicht op mijn eerste tweede keus: Spoiler Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Bedoia maar die is helaas niet Homegrown: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 @De Raam vind ze alemaal niet heel denderdend sorry. Maar minst slechtste vind ik dan nog Barroso omdat hij Pace 14, Stamina 14, Acceleration 13 en 14 voor Anticpation oa Nieuwe strikerless gemaakt en 1e wedstrijd gelijk al winst, ga vaker gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: @De Raam vind ze alemaal niet heel denderdend sorry. Maar minst slechtste vind ik dan nog Barroso omdat hij Pace 14, Stamina 14, Acceleration 13 en 14 voor Anticpation oa Klopt inderdaad maar heb in de eerste vijf seizoenen niet wat fatsoenlijks doorgekregen op de linksback positie, helaas. Misschien toch nog een paar jaartjes wachten voordat ik volledig over ga op alleen eigen jeugd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Barroso of Rodrigues, waarbij het met name ligt aan de groeimarge van die laatste. Als die, op zijn leeftijd, nog verdere stappen kan zetten, dan heb je daar een prima spelertje voor de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 17 minuten geleden zei Nom de Guerre: Barroso of Rodrigues, waarbij het met name ligt aan de groeimarge van die laatste. Als die, op zijn leeftijd, nog verdere stappen kan zetten, dan heb je daar een prima spelertje voor de komende jaren. Rodrigues kan zeker nog wat stappen zetten. Laatste half jaar heeft hij op het derde niveau gespeeld en heeft hij wel een lichte groei ingezet. Sinds hij terug is maakt hij kleine stapjes op de training (zonder wedstrijdervaring) dus denk zeker dat daar wat mogelijk is. Bedankt voor je input! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Saaie 90 minuten met onverwacht hoogtepunt op het einde (thats whats she said) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik speel met de database dat de CL z'n oude vorm houdt, dus met groepsfase van 4 per poule. Maar in 2026 loopt dit gelijk met de interlandperiode. Ik mis zojuist 9 spelers die nog bij de nationale ploeg zijn en 6 zijn net (vermoeid) terug, mooi zuur. Gelukkig miste tegenstander Leverkusen er ook 6. Wel 2-1 winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Stand eind januari, jaar 2 l1 Topspits, eindelijk eens echt goed kunnen huren. dit is, sinds transferperiode in de winter, nog enige speler vanaf het begin. Speler uit deS Speler uit de jeugd. eind vorig jaar raakte hij voor 7 maanden geblesseerd, dus heeft helaas wel wat gemist maar blijft lekker spelertje. Samenvatting tot nu toe; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Corners? Jep... opeens loopt het weer dit seizoen. Al werd deze wedstrijd sowieso 9-0, dus echt spannend was het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 8 uur geleden zei Mordurette: Voor het nationale team gaat dat wel een sterspeler worden, denk ik. Hij heeft z'n debuut al gemaakt in het eerste. Maar dat kwam vooral omdat ik mijn assistent de opstelling liet maken op basis van jeugdspelers en hij gekozen werd. Voor San Marino lijkt me dit een prima spelers. Het zou me niets verbazen als hij snel wordt opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Head 2 Head tegen PSG wij 1 winst zij 4 winst voorafgaande aan dit duel.... Fuck it we gaan strikerless spelen. Iedereen van PSG hard tackelen en tight marking, en dan spelsnelheid op maximum en gaan... Ja hoor winnen we gewoon met 2-1 thuis met een zelf in elkaar gezette strikerless. Kleine FM jongens worden grote mannen @De Raam @neva @Nom de Guerre @Arezo @Dansmeister @Lensherr @TheRealOne Heerlijk zeg, ben hier echt blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 12 uur geleden zei MarcFR: Hoe doet Jelert het bij jou? Geertruida heeft zijn onderbeen gebroken dus is er 5 maanden uit. Heb nu alleen Nieuwkoop nog dus zoek een nieuwe back in winterstop seizoen 1 Goede speler, moest even wennen. Ik heb ook nog Agustin Giay en in het 2e seizoen kwam Holmgren Pedersen ineens weer terug Jelert: Spoiler Giay: Spoiler 18 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ze zitten daar wel in hun voorbereiding maar dit had ik nooit verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 17 minuten geleden zei Lensherr: Ze zitten daar wel in hun voorbereiding maar dit had ik nooit verwacht. netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei MisterX: Jep... opeens loopt het weer dit seizoen. Al werd deze wedstrijd sowieso 9-0, dus echt spannend was het nooit. Eerste paal weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Eerste paal weer? Jep. Gedeelde eerste plek in het team qua doelpunten... Vorig jaar scoorde hij ongeveer niets (2 in 28 wedstrijden en een andere vc kwam ook niet zo nadrukkelijk naar voren qua doelpunten), maar dit jaar ging hij opeens los. En dat terwijl ik eigenlijk niets veranderd heb in de instellingen... Ik zit hier nu wel in de situatie dat mijn team verreweg het beste is van de divisie en door zijn ontwikkeling is dit de beste speler van mijn team. Hij wil daarom zijn contract ook niet meer verlengen. Ik zou dus waarschijnlijk nog maar 1 seizoen van hem kunnen genieten. Ik heb even gekeken wat voor directe tegenstander hij bij zijn doelpunten in deze wedstrijd had. Hij heeft zelf sprongkracht 17, koppen 12. Sprongkracht 12, koppen 1 Sprongkracht 13, koppen 10 Sprongkracht 4, koppen 6 Sprongkracht 9, koppen 1 Een van bovenstaande opnieuw Als je zoveel beter bent dan je tegenstanders, dan is het geen echte kunst meer. Sowieso is deze speler op dit niveau een cheat met zijn fysiek. Hij is niet alleen lang en kopsterk, waarschijnlijk ook nog eens de snelste van de hele selectie. Bij corners sprint hij gewoon weg van zijn directe tegenstander. Niet voor niets wilt hij zijn contract niet meer verlengen bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Hetzelfde aantal punten gelijk vorig seizoen. Ondanks dat we de club haar eerste landstitel hebben bezorgd en een Zuid-Amerikaanse prijs hebben gewonnen, hebben we nog steeds maar liefst 25 miljoen schulden. Dit is mijn 2de volledige seizoen en eigenlijk zo goed als nog niets kunnen aantrekken en spelers kwijt geraken lukt ook niet. Dit vind ik er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 9 minuten geleden zei Lensherr: Hetzelfde aantal punten gelijk vorig seizoen. Ondanks dat we de club haar eerste landstitel hebben bezorgd en een Zuid-Amerikaanse prijs hebben gewonnen, hebben we nog steeds maar liefst 25 miljoen schulden. Dit is mijn 2de volledige seizoen en eigenlijk zo goed als nog niets kunnen aantrekken en spelers kwijt geraken lukt ook niet. Dit vind ik er van. Komt goed hopelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 minuten geleden zei Rrrood: Komt goed hopelijk! Heb zelfs geen geld om sommige contracten te verlengen. Gelukkig is er jeugd om de leemte in de selectie op te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Hetzelfde aantal punten gelijk vorig seizoen. Ondanks dat we de club haar eerste landstitel hebben bezorgd en een Zuid-Amerikaanse prijs hebben gewonnen, hebben we nog steeds maar liefst 25 miljoen schulden. Dit is mijn 2de volledige seizoen en eigenlijk zo goed als nog niets kunnen aantrekken en spelers kwijt geraken lukt ook niet. Dit vind ik er van. Hoeveel landen en competities hebt gij ingeladen? Dat is essentieel onderdeel tov spelers kunnen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Hopsa. Derde titel+promotie in evenzoveel jaar is binnen. Op naar de Allsvenskan. Nu maar hopen dat er wat geld vrij komt om de staff wat te pimpen, want dat ziet er echt nog niet uit.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Pfff, dan word je bestuur eindelijk overgenomen door een rijke zakenman die ambitieus is en veel geld in de club wil pompen, maar die stomme bug in mijn game met QPR voorkomt dat ik een transferbudget krijg, ik krijg weer een negatief TB van -24 miljoen, ook al staat er bijna 350 miljoen op de bank en zijn alle schulden afbetaald. Als je dan vraagt voor meer transferbudget of verhoging van het loonbudget zeggen ze door de financiële situatie gaat dit niet blablabla... K*T Bug! Ben echt wel klaar met deze game en met SI Sports even ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Bij wat zit die bug dan, als je begint bij club met schulden, nooit meer positief transferbudget? Hier kampioen geworden, wel iets minder gaan presteren maar had nog een marge van 6/9 punten ofzo. Ben echt benieuwd naar het volgende seizoen. Voor een CM en Spits wil ik wel geld uitgeven(kopen) de rest hoop ik te huren of transfervrij aan te trekken want dat is nog wel redelijk op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 6 uur geleden zei glennix: Pfff, dan word je bestuur eindelijk overgenomen door een rijke zakenman die ambitieus is en veel geld in de club wil pompen, maar die stomme bug in mijn game met QPR voorkomt dat ik een transferbudget krijg, ik krijg weer een negatief TB van -24 miljoen, ook al staat er bijna 350 miljoen op de bank en zijn alle schulden afbetaald. Als je dan vraagt voor meer transferbudget of verhoging van het loonbudget zeggen ze door de financiële situatie gaat dit niet blablabla... K*T Bug! Ben echt wel klaar met deze game en met SI Sports even ook! Zou dat te maken kunnen hebben met een overflow waarde ofzo? Dat als het te hoog wordt, het door rolt naar een negatieve waarde? Ik ben wel meer van dat soort foutjes tegen gekomen. Zo kreeg ik het eerste seizoen te zien dat ik een negatief aantal spelers had gekocht. Na 127 kwam namelijk -128, -127, -126, ... Dus ik kwam uit op -104 inkomende transfers ofzo, terwijl daar dan eigenlijk een getal rond de 150 zou moeten staan. Blijkbaar wordt het aantal inkomende transfers weergegeven als een signed 8 bit getal, waardoor hij van 127, dus verder telt naar -128. En mijn 106e niet-nederlaag in de competitie op rijd, werd 10e, want na 96 Kun je deze bug niet melden op het SI forum? Misschien dat er dan iets aan gedaan kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten