Lensherr Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 1 uur geleden zei Maurice': Speel in seizoen 1 met Sparta waar Lauritsen als Targetman speelt en het echt geweldig doet. Heeft een contract tot en met de zomer van 2025 en wilt sowieso niet verlengen, dus moet hem deze zomer wel verkopen voor een mooie prijs. Iemand tips voor een goede (liefst wat goedkope) vervanger die als Targetman kan spelen? Heb er wel een paar op het oog, maar twijfel ernstig. En wie heb je op het oog? Club Brugge gaat me haten, maar we hebben dit beest terug naar België gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december update vanuit FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 2 uur geleden zei sennid: update vanuit FM24 Whut? Dus oudere versies mag je dan ook niet meer spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 3 uur geleden zei Lensherr: En wie heb je op het oog? Heb onze Deense vriend van Heidenheim op het lijstje staan, maar is niet echt een Targetman, dus zou ik wel iets anders moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Niemand is groter dan de club behalve? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 9 uur geleden zei Maurice': Heb onze Deense vriend van Heidenheim op het lijstje staan, maar is niet echt een Targetman, dus zou ik wel iets anders moeten spelen. Ik weet niet hoe goed Uldrikis (of hoe je z'n naam spelt) is? Wel een enorm beest qua lengte en sprongkracht in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Ik start net mijn Pisa game op en zie dat Inter nu ineens Blu-neri Milano heet en AC Milan ook een andere naam heeft. Licentie problemen? Hoe fix ik dit nog ingame? Zit in seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 11 uur geleden zei Maurice': Heb onze Deense vriend van Heidenheim op het lijstje staan, maar is niet echt een Targetman, dus zou ik wel iets anders moeten spelen. Ik kan je Tomas Chory aanbevelen. Wel iemand op leeftijd maar vermoedelijk spotgoedkoop en aan de trage kant denk ik. Verder Tolu Arokodare misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 1 uur geleden zei Dansmeister: Ik start net mijn Pisa game op en zie dat Inter nu ineens Blu-neri Milano heet en AC Milan ook een andere naam heeft. Licentie problemen? Hoe fix ik dit nog ingame? Zit in seizoen 5. Nieuwe patch van SI ivm licenties voor 2024..Even opnieuw een realname downloaden/bestandjes verwijderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 25 minuten geleden zei Steels: Nieuwe patch van SI ivm licenties voor 2024..Even opnieuw een realname downloaden/bestandjes verwijderen Thanks bro! Gelukt. Kan ik weer met een gerust hart verder om nog één seizoen Pisa te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december wat een spam... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Vrijdag at 08:00 Share Geplaatst Vrijdag at 08:00 Bizarre spits uit de jeugd van Marseille. De tandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Vrijdag at 09:29 Share Geplaatst Vrijdag at 09:29 Dit `zijn toch wel de clubjes mannen, heerlijk logo. Zitten ook hele slechte tussen, prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Vrijdag at 09:46 Share Geplaatst Vrijdag at 09:46 Ziet er inderdaad heerlijk uit @ElPrincipito. Ik gok dat je daar met een boomlange aanvaller wel een heel eind komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst Vrijdag at 16:32 Share Geplaatst Vrijdag at 16:32 Blijft toch altijd leuk als je een paar wedstrijden voor het einde kampioen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Vrijdag at 20:02 Share Geplaatst Vrijdag at 20:02 Toch wel een beetje trots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zaterdag at 09:06 Share Geplaatst Zaterdag at 09:06 (bewerkt) Waar onze gehele club met 115K in de maand moet doen met salarissen mochten we nu tegen de miljonairs. Niet te doen. Spelers die gemiddeld 5 miljoen per maand verdienen. Ben benieuwd of we uit kunnen stunten. @Dansmeister *UPDATE* En dat lukt! Hoppa. #EPBAL Zaterdag at 09:13 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Zaterdag at 09:12 Share Geplaatst Zaterdag at 09:12 OH Leuven doet het goed hier in deze save @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Zaterdag at 11:49 Share Geplaatst Zaterdag at 11:49 En Eupen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 12:28 Share Geplaatst Zaterdag at 12:28 Op 6-12-2024 om 10:29 zei ElPrincipito: Dit `zijn toch wel de clubjes mannen, heerlijk logo. Zitten ook hele slechte tussen, prachtig. Een shirtje bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Zaterdag at 13:12 Auteur Share Geplaatst Zaterdag at 13:12 8 minuten geleden zei Koltho83: Beste Lezer, waarschijnlijk post ik dit bericht weer in de verkeerde groep maar hopelijk is er weer iemand die hem in de goeie zet. Ik heb zojuist ontslag genomen bij Norwich FC ik heb hier bij 10 seizoenen gespeeld en heb ze van de Championship naar de Engelse top gebracht, 3x kampioen, 3x Champions league, 2x de FA cup, caraboa cup en 1x de Europa cup. Ik kwam wat in een sleur en miste ook de uitdaging. Toen kwam er een vacature bij Cambuur dus ik dacht daar wil ik naartoe omdat ik mijn carrière daar ook begonnen ben. Maar wat denk je , ze wouden mij niet hebben. En nu ben ik al een paar maanden werkeloos maar ik krijg geen aanbiedingen voor beschikbare functies. waarom is dit ? Vraag even hier naar toe verplaatst. Eigen topics hiervoor openen kan anders in de Helpdesk-sectie, mocht je daar een eigen topic voor nodig achten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koltho83 Geplaatst Zaterdag at 13:48 Share Geplaatst Zaterdag at 13:48 36 minuten geleden zei Fantasy: Vraag even hier naar toe verplaatst. Eigen topics hiervoor openen kan anders in de Helpdesk-sectie, mocht je daar een eigen topic voor nodig achten. oke dank je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zaterdag at 21:50 Share Geplaatst Zaterdag at 21:50 Gas geven na de winterstop. 10 potten op rij de 0. Pot erna 1-3 in minuutje 88. #karma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Zaterdag at 23:27 Share Geplaatst Zaterdag at 23:27 (bewerkt) Ik leid aan een penalty syndroom zeg. Het zure daaraan is dat je er ook echt weinig invloed op hebt. In de competitie er slechts 1 van de 4 weten te benutten. In de Europa League doen we het in percentages iets beter, want daar hebben wij er 1 van de 3 gescoord Daarnaast zijn wij er in de Taça de Portugal ook uitgevlogen na penalty's. Hier misten wij namelijk 2 van de 5 penalty's in de strafschoppenserie..... Edit: In de eerstvolgende wedstrijd schiet mijn gemiddelde omhoog! Er wordt namelijk 1 penalty gescoord en ook eentje gemist Zaterdag at 23:42 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zondag at 06:00 Share Geplaatst Zondag at 06:00 Lekker potje in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten