Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Maurice':

Speel in seizoen 1 met Sparta waar Lauritsen als Targetman speelt en het echt geweldig doet. Heeft een contract tot en met de zomer van 2025 en wilt sowieso niet verlengen, dus moet hem deze zomer wel verkopen voor een mooie prijs.

Iemand tips voor een goede (liefst wat goedkope) vervanger die als Targetman kan spelen? Heb er wel een paar op het oog, maar twijfel ernstig.

En wie heb je op het oog?

Club Brugge gaat me haten, maar we hebben dit beest terug naar België gehaald.

image.thumb.png.2d7acdf6a517cf29c63ce3468fe4d67f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Maurice':

Heb onze Deense vriend van Heidenheim op het lijstje staan, maar is niet echt een Targetman, dus zou ik wel iets anders moeten spelen.

Schermafbeelding2024-12-04om22_00_17.thumb.png.94be005bfb17cbda041452fd4a2c8218.png

Ik weet niet hoe goed Uldrikis (of hoe je z'n naam spelt) is? Wel een enorm beest qua lengte en sprongkracht in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Maurice':

Heb onze Deense vriend van Heidenheim op het lijstje staan, maar is niet echt een Targetman, dus zou ik wel iets anders moeten spelen.

Schermafbeelding2024-12-04om22_00_17.thumb.png.94be005bfb17cbda041452fd4a2c8218.png

Ik kan je Tomas Chory aanbevelen. Wel iemand op leeftijd maar vermoedelijk spotgoedkoop en aan de trage kant denk ik. Verder Tolu Arokodare misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Ik start net mijn Pisa game op en zie dat Inter nu ineens Blu-neri Milano heet en AC Milan ook een andere naam heeft. Licentie problemen? Hoe fix ik dit nog ingame? Zit in seizoen 5.

Nieuwe patch van SI ivm licenties voor 2024..Even opnieuw een realname downloaden/bestandjes verwijderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar onze gehele club met 115K in de maand moet doen met salarissen mochten we nu tegen de miljonairs. 

Niet te doen. Spelers die gemiddeld 5 miljoen per maand verdienen. Ben benieuwd of we uit kunnen stunten. 

Schermafbeelding2024-12-07om10_04_23.thumb.png.365d16338d90662205edd043801799b1.png

@Dansmeister

*UPDATE*

En dat lukt! Hoppa. #EPBAL 

Schermafbeelding2024-12-07om10_12_58.thumb.png.76d685b9dc2329a71a131a8e16d303e0.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Koltho83:

Beste Lezer, 

waarschijnlijk post ik dit bericht weer in de verkeerde groep maar hopelijk is er weer iemand die hem in de goeie zet. 

Ik heb zojuist ontslag genomen bij Norwich FC ik heb hier bij 10 seizoenen gespeeld en heb ze van de Championship naar de Engelse top gebracht, 3x kampioen, 3x Champions league, 2x de FA cup, caraboa cup en 1x de Europa cup. 

Ik kwam wat in een sleur en miste ook de uitdaging. Toen kwam er een vacature bij Cambuur dus ik dacht daar wil ik naartoe omdat ik mijn carrière daar ook begonnen ben. 

Maar wat denk je , ze wouden mij niet hebben. En nu ben ik al een paar maanden werkeloos maar ik krijg geen aanbiedingen voor beschikbare functies. 

waarom is dit ?

Vraag even hier naar toe verplaatst. Eigen topics hiervoor openen kan anders in de Helpdesk-sectie, mocht je daar een eigen topic voor nodig achten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leid aan een penalty syndroom zeg. Het zure daaraan is dat je er ook echt weinig invloed op hebt. In de competitie er slechts 1 van de 4 weten te benutten.

image.png.1411b6d69e303fa7d2de4c75579cb223.png

In de Europa League doen we het in percentages iets beter, want daar hebben wij er 1 van de 3 gescoord

image.png.563bd18d2c0e61e08dadedc2504fdb48.png

Daarnaast zijn wij er in de Taça de Portugal ook uitgevlogen na penalty's. Hier misten wij namelijk 2 van de 5 penalty's in de strafschoppenserie.....

Edit:

In de eerstvolgende wedstrijd schiet mijn gemiddelde omhoog! Er wordt namelijk 1 penalty gescoord en ook eentje gemist

image.png.3acfd0feadce82012f402ca06650c33e.png

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites