Mordurette Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 35 minuten geleden zei xanderoo: Hierop posten, of een topic starten erover? En wat bedoel je precies met algemene opvattingen? Misschien kan er een podcast over gemaakt worden, want doorzettingsvermogen heb je wel, alleen wil het niet helemaal lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 5 minuten geleden zei Mordurette: Misschien kan er een podcast over gemaakt worden, want doorzettingsvermogen heb je wel, alleen wil het niet helemaal lukken. Is ook prima voor mij. Is wat sneller dan typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 2 minuten geleden zei xanderoo: Is ook prima voor mij. Is wat sneller dan typen. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 33 minuten geleden zei Mordurette: @Nom de Guerre We gaan de save van @xanderoo analyseren? @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november That escalated quickly. Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Na 8 seizoenen Casa Pia werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. In totaal stonden we 7 jaar en 348 dagen aan het roer in Portugal waarin 6 kampioenschappen en 13 bekerzeges werden behaald. De Champions League werd tot mijn grote spijt niet gewonnen, 't blijft een vrij pittige opgave deze FM. Het wilde maar niet lukken tegen de absolute grootmachten en kwamen daardoor niet verder dan de halve finale in het seizoen 2029/30. De finale van de Europa League (2024/25) werd wél gehaald. Deze verloren we helaas met 0-2 door twee goals van Mo Salah. Hieronder een overzicht van alle prijzen per seizoen met een afscheid in stijl. Waar vinden we dan precies dat nieuwe avontuur? Kon natuurlijk maar bij één club zijn: ons aller Ajax. Werk aan de winkel in Amsterdam. De afgelopen jaren gingen Francesco Farioli, Dave Vos, Frank de Boer en Fabio Celestini mij voor. #MakeAjaxGreatAgain #WZAWZDB #90MinutenLang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) CL-finale verloren van Real Madrid. Alle vijf de spelers van Real die in het dreamteam staan zijn bij mij weggekocht. Hun andere centrale verdediger, linksbuiten én spits komen ook rechtstreeks van Wisla Krakow 20 november bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 14 uur geleden zei Thierryvane: Na 8 seizoenen Casa Pia werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. In totaal stonden we 7 jaar en 348 dagen aan het roer in Portugal waarin 6 kampioenschappen en 13 bekerzeges werden behaald. De Champions League werd tot mijn grote spijt niet gewonnen, 't blijft een vrij pittige opgave deze FM. Het wilde maar niet lukken tegen de absolute grootmachten en kwamen daardoor niet verder dan de halve finale in het seizoen 2029/30. De finale van de Europa League (2024/25) werd wél gehaald. Deze verloren we helaas met 0-2 door twee goals van Mo Salah. Hieronder een overzicht van alle prijzen per seizoen met een afscheid in stijl. Waar vinden we dan precies dat nieuwe avontuur? Kon natuurlijk maar bij één club zijn: ons aller Ajax. Werk aan de winkel in Amsterdam. De afgelopen jaren gingen Francesco Farioli, Dave Vos, Frank de Boer en Fabio Celestini mij voor. #MakeAjaxGreatAgain #WZAWZDB #90MinutenLang En daar ging alle charme van deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Op 16-11-2024 om 09:27 zei Thierryvane: #InBartWeTrust Samen met Urby Emanuelson mijn nieuwe assistent bij Ajax. #NoVriendsNoParty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Vriendsjespolitiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november En hoe ziet de selectie uit? @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Gelijk bezig met 3 nieuwe Duiters @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Save gestart in Malta en ik begin een FM dip te krijgen... Lekkere timing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november En PSG heeft een wereldteam met spelers boven 150 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Het is weer bijna die tijd van het jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) Nog bijna gewonnen ook 20 november bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november (bewerkt) Begin met az. En mag maar 1 aankoop per transferperiode doen. Voor de rest met de jeugd. Meer mensen die dit met az hebben gedaan? De jeugd ziet er veel belovend uit 21 november bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Oh god hij is terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november 4 uur geleden zei putdus: Begin met az. En mag maar 1 aankoop per transferperiode doen. Voor de rest met de jeugd. Meer mensen die dit met az hebben gedaan? De jeugd ziet er veel belovend uit Lijkt me eigenlijk wel eens leuk om te doen. Dit is toch een gemiste kans om deze jongen goedkoop terug naar Anderlecht te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november We are back in the Seria A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Ik ben uiteindelijk kampioen geworden met Estoril Praia, nadat ik besloot alweer bij te tekenen ipv te vertrekken naar Girona. Besloten om te wachten op een echte topper en die kwam. Eind november was het dan eindelijk zo ver. Valencia en Juventus meldde zich beide voor mij. Ik besloot om voor Juventus te gaan. Het gaat al een tijdje niet zo goed bij De Oude Dame, maar door de financiele mogelijkheden en jeugdopleiding denk ik dat dit de club is waar ik de Champions League mee kan winnen (het ultieme doel). De club word de laatste jaren vooral 4de/5de. Het team is wel wat oud, dus daar ga ik verandering in brengen. Echter heb ik op de flanken wel 2 parels: Edoardo Maset Spoiler Juan Dorta Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Wat een carrière kent deze speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Hij heeft wel aanlech, maar oogt soms wat wislavallig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Ik speel nog steeds attribuutloos en dat gaat prima. Bij WBA, dit seizoen m'n nieuwe club, zijn ze gek op defensief voetbal. Dat is iets dat ik in al die jaren maar lastig van de grond krijg, maar dan is zo'n run wel erg satisfiying. Seizoen prima afgerond. Nu rest ons alleen nog de halve finale FA Cup tegen Birmingham (22e in Championship) en mogelijk de finale tegen Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november (bewerkt) Het is in dit kutspel altijd hetzelfde liedje he als kleine club. Thuis niks aan de hand maar in blessuretijd maken ze toch nog 5-1. In de uitwedstrijd na een kwartier 2-0 achter, 2 keer een standaardsituatie. Dan halen we de rust met 2-1 en direct na rust pakt een speler van mij rood. Uiteindelijk verliezen we met 6-1 Altijd hetzelfde.... 24 november bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten