Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Eentje voor de lange termijn binnen gehaald, en misschien al de korte termijn, laat lekker eerst rijpen bij de -19 is voor nu ook maar de 6e LB, op papier tot dusver. En we zijn ook gelijjk uitgeshopt, competitie begint elk moment, fijnste nieuws is vooral er niet eens boden zijn geweest op sterkhouders als Lucca en Baum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 2 uur geleden zei MisterX: Hij is ook nog maar 18 jaar. Ik ben alleen wel bang dat hij binnenkort opgepikt gaat worden door een ander team. En met amateurcontracten kan ik daar helaas weinig aan doen... Zoals verwacht: Er komen al boden. Dus het was een leuk half jaar bij de club Hij lijkt weer terug te gaan naar Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 13 minuten geleden zei MisterX: Zoals verwacht: Er komen al boden. Dus het was een leuk half jaar bij de club Hij lijkt weer terug te gaan naar Zweden. Newgen of echte speler? Met z'n sprongkracht een echt wapen in de lucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 19 minuten geleden zei Mordurette: Newgen of echte speler? Met z'n sprongkracht een echt wapen in de lucht. Echte speler: Jonah Kusi-Asare. Zijn contract bij Bayern werd niet verlengt, dus hij dacht: Leuk, laat ik nu op het tweede niveau in Nieuw-Zeeland gaan spelen Hij gaat nu weer in Zweden voor Malmo spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Het tweede seizoen op rij dat wij tweede worden en dus de CL weer in gaan. Gelukkig beloont het bestuur mij nu wel met een transferbudget. Direct op zoek naar talentjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Vanuit Australië naar Zuid-Amerika overstappen blijkt nog verdomde lastig. Reputatiekloofje ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 2 uur geleden zei MisterX: Echte speler: Jonah Kusi-Asare. Zijn contract bij Bayern werd niet verlengt, dus hij dacht: Leuk, laat ik nu op het tweede niveau in Nieuw-Zeeland gaan spelen Hij gaat nu weer in Zweden voor Malmo spelen. Serieus? Wat een grap dat hij dan jouw kant op wil komen en ook nog op amateurbasis 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 1 uur geleden zei bas huijsmans: Het tweede seizoen op rij dat wij tweede worden en dus de CL weer in gaan. Gelukkig beloont het bestuur mij nu wel met een transferbudget. Direct op zoek naar talentjes Ik heb soms met clubs als bijvoorbeeld Roda JC met laag/weinig TB gewerkt,en ik zeg eerlijk ik vind eigenlijk leuker om speler voor 60k of 600k te kopen,dan voor 6m of 60m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Heerlijk debuut in ons nieuwe stadion. Ook weten debutanten Matías Brambatti en Davide Mezzoleni te scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 33 minuten geleden zei Mordurette: Serieus? Wat een grap dat hij dan jouw kant op wil komen en ook nog op amateurbasis 😅 Alle spelers spelen op amateurbasis bij mijn club. Hij had trouwens nog niet zijn debuut gemaakt voor Bayern. Ik heb meerdere spelers met ervaring op het hoogste niveau in grote voetballanden. Zie bijvoorbeeld ook onderstaande speler. Contract in Southampton werd niet verlengt en kreeg geen speelminuten meer. Dus dan ga je toch naar het 2e niveau in Nieuw-Zeeland op amateurbasis? Zijn huidige contract is op amateurbasis zoals je kunt zien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) Ik geloof dat ik het record van Just Fontaine ga verbreken. Just scoorde er ooit dertien in zes wedstrijden. Absoluut gezien moet Teixeira er dus vijf maken in de resterende wedstrijden van het toernooi. Als ik de finale haal, dan heeft hij daar nog vier wedstrijden de tijd voor. Relatief gezien zat Fontaine op een gemiddelde 2,17 goals per wedstrijd. Teixeira staat momenteel op 2,25. EDIT 1; 12 goals voor Teixeira uit vijf wedstrijden. Nog twee te gaan om het absolute record te verbreken, terwijl we ook voorliggen op het relatieve record. Dat is trouwens nog een verdomd lastig te verbreken record als ik de WK geschiedenis bekijk. Nog nooit is iemand zelfs maar in de buurt gekomen. EDIT 2; En dat zijn er dus 14 uit 6 voor Teixeira. Een Absolute Just is gehaald. Een Relatieve Just momenteel ook, maar ik wil hem wel gewoon de andere twee potjes inzetten, dus dat kan nog fout gaan. 26 oktober bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Nee top dit 20241026-1756-05.4480320.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Zojuist zei bas huijsmans: Nee top dit 20241026-1756-05.4480320.mp4 3.41 MB · 0 downloads Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee top dit 20241026-1756-05.4480320.mp4 3.41 MB · 0 downloads wat ontzettend ruk dit . Zag van de week op YouTube een die de CL finale verloor door een keeper die besloot weg te lopen uit de goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 11 uur geleden zei Nom de Guerre: Vet dat je dit aangaat Wil je me op de hoogte houden van je vorderingen? 11 uur geleden zei rich ruzzian: Succes. Ben benieuwd naar je ervaringen Thanks mannen! Het is even wennen, zo duurde het geloof ik drie uur voordat ik bij m'n eerste oefenduel aankwam, omdat je echt een matig beeld hebt van de staf, spelers, jeugdspelers, concurrentie en de transfervrije spelers. De mazzel is natuurlijk dat er al een team staat, alleen is het even puzzelen om aan de goede en slechte kanten van je spelers te wennen, omdat je ze zelf moet ontdekken. Enige 'nadeel' is dat ik een vrij standaard 4231 gegenpressing heb gekozen, waarmee ik de moeilijkheidsgraad wel wat verlaag. Zo heb ik ook weinig transfers gedaan in het eerste seizoen (voorbereiding). Inmiddels leer ik m'n team steeds beter kennen en zijn er enkele spelers vrij vlot uit de basis verdwenen, zodat er nu een echt team staat. Twee aankopen gedaan, een huurling van de Spurs op rechtsback, een gokje die gelukkig goed uitpakt. En een targetman als pure stormram, die op zich ook best prima is nog. Na zestien duels tweede, maar het staat kort op elkaar. De voorsprong op de nummer 17 is slechts negen punten. De echte uitdaging begint natuurlijk straks pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 4 minuten geleden zei neva: Thanks mannen! Het is even wennen, zo duurde het geloof ik drie uur voordat ik bij m'n eerste oefenduel aankwam, omdat je echt een matig beeld hebt van de staf, spelers, jeugdspelers, concurrentie en de transfervrije spelers. De mazzel is natuurlijk dat er al een team staat, alleen is het even puzzelen om aan de goede en slechte kanten van je spelers te wennen, omdat je ze zelf moet ontdekken. Enige 'nadeel' is dat ik een vrij standaard 4231 gegenpressing heb gekozen, waarmee ik de moeilijkheidsgraad wel wat verlaag. Zo heb ik ook weinig transfers gedaan in het eerste seizoen (voorbereiding). Inmiddels leer ik m'n team steeds beter kennen en zijn er enkele spelers vrij vlot uit de basis verdwenen, zodat er nu een echt team staat. Twee aankopen gedaan, een huurling van de Spurs op rechtsback, een gokje die gelukkig goed uitpakt. En een targetman als pure stormram, die op zich ook best prima is nog. Na zestien duels tweede, maar het staat kort op elkaar. De voorsprong op de nummer 17 is slechts negen punten. De echte uitdaging begint natuurlijk straks pas. Leuk om te lezen hoe het gaat. Zit er ook nog steeds over na te denken om bij mijn volgende club het op deze manier te gaan doen. Je club uitbouwen lijkt me inderdaad het lastige op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Leuk hoe zo'n post in eens kan leiden tot een moment van bezinning. Ik speel nu een soort 4-4-2. Met deze topper: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Ik zit nu in 2033 in mijn huidige game, maar ik merk dat het laden/doorgaan traag aan het worden is, zou het veel helpen als ik een paar competities verwijder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Kon minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) Zo jantje dit gaat een pittig CL seizoen worden! 26 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wat een verschil met in San Marino. Halverwege seizoen 2 en nu al 16 spelers verhuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 7 uur geleden zei Kyrill: Zo jantje dit gaat een pittig CL seizoen worden! Dit is een redelijke standaard CL loting. Verwacht dit niveau ieder jaar in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Keeper aangetrokken in juli. Nu is het oktober en krijgt hij alweer voorstellen van andere clubs. Dus op 1 januari gaat hij ons weer verlaten. Zo gaat het dus al de hele tijd. Als ik geen nieuwe keeper aantrek, dan moet ik straks Jay Gorter gaan opstellen Doordat het bestuur het trainingscomplex is gaan uitbreiden, staan we in de min en is het salarisplafon teruggeschroefd etc. Dus echt iemand aantrekken lukt niet. Ik mag al 30 euro per wedstrijd aanbieden aan iemand 27 oktober bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Mocht iemand het willen weten, je kunt niet ouder worden dan 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hoe stel je ook alweer een scout om bijvoorbeeld in Brazilië te zoeken naar talenten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten