Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op bezoek bij onze voormalige satellietclub (in Zweden mag je geen samenwerkingsverband hebben wanneer je op hetzelfde niveau uitkomt) Atvidaberg FF boeken we onze grootste zege ooit in de Allsvenskan :< Dikke shout out ook naar mijn jonge rechtsback Tougaard die even vier assists op zijn naam zet vandaag. 

U7Nvzfk.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paxten Aarson, die in het echt voor Fc Utrecht uitkomt, heb ik beloofd uit te lenen. Dan wordt ie maar ongelukkig, ga het toch niet doen hahaha. Hij heeft nu al 4 bundesliga goals onder mijn bewind in 3x in de basisstaan en 2x als invaller :D

Ga hem gewoon zoveel mogelijk opstellen.

Fortuna Dusseldorf-Frankfurt 1-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Wanneer neem jij ook zo'n Beste baard?

Das een droom, die waarschijnlijk nooit gaat uitkomen:cry:

Ik kan echt geen baard laten groeien, lukt gewoon totaal neit. Ben wel heel bij met mijn Frank Zappa snoor haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Gert:

huh.png.ed50b6247875e3a64141c8fda9b3b803.png

Dit is wel wat vreemd. Ben Queens Park FC. Kampioen op het 2e niveau en daarna 3e worden achter Rangers en Celtic en dan na het seizoen horen dat er maar 766 seizoenskaart houders zullen zijn

Dit had priima in bugs/frustratie's topic gekund maatje. Is belachlijk ja!

Heerlijke zege op de zeer verrassende nummer 4, Augsburg!

Frankfurt-Augsburg 3-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje: ik ben aan het kijken om FM25 te pre-orderen. Nu zie ik een aanbieding voor € 35,- maar staat erbij: Multiplatform. PC Steam EU is € 5,- duurder. Wat is het verschil tussen Multiplatform en Steam? Er staat bij beide dat het om PC gaat. Kan iemand mij helpen?

bewerkt door Rob1981
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rob1981:

Even een vraagje: ik ben aan het kijken om FM25 te pre-orderen. Nu zie ik een aanbieding voor € 35,- maar staat erbij: Multiplatform. PC Steam EU is € 5,- duurder. Wat is het verschil tussen Multiplatform en Steam? Er staat bij beide dat het om PC gaat. Kan iemand mij helpen?

@Fantasy @neva

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel jullie even voor aan ''Elias Baum'' 19 jarige Duitse linker of rechtervleugel verdediger. Bij mijn Frankfurt 1 van de 4 opties op WBR/RB en 1 van de 6 opties op WBL/DL. Net bij squadplanner heb ik hem op beide flanken omhoog gezet naar plek 3, gezien zijn vorm met al 2 goals en 3 assists in 5 duels basis en 2 of 3x invaller, gaan de rest van de concurrenten zoals  bijvoorbeeld Brandon Soppy, het de komende tijd lastig krijgen. Hij heeft nog 0 Interlands voor Duitsland -18, maar dat vind ik helemaal prima, blijt ie lekker vers voor onze club, Frankfurt!

Elias Baum profiel.png

Baum vorm.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Is links zoveel sterker dan rechts? En lekker in het stadion van Benfica spelen, heeerlijk  

Daar staat Parente op de back, onze Portugese stoomtrein. Stukkie beter dan zijn collega op rechts. 

Classic FM: uit in Bernabéu verliezen we na verlenging met 5-1. Goaltje van Brahim Díaz in 90+3 en Bellingham in minuut 112. Ik ga 'ff janken in een hoekje en spreek jullie vanavond weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Rob1981 said:

Never mind, we wachten nog wel even met kopen aangezien FM25 pas in maart verwacht wordt nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Ik stel jullie even voor aan ''Elias Baum'' 19 jarige Duitse linker of rechtervleugel verdediger. Bij mijn Frankfurt 1 van de 4 opties op WBR/RB en 1 van de 6 opties op WBL/DL. Net bij squadplanner heb ik hem op beide flanken omhoog gezet naar plek 3, gezien zijn vorm met al 2 goals en 3 assists in 5 duels basis en 2 of 3x invaller, gaan de rest van de concurrenten zoals  bijvoorbeeld Brandon Soppy, het de komende tijd lastig krijgen. Hij heeft nog 0 Interlands voor Duitsland -18, maar dat vind ik helemaal prima, blijt ie lekker vers voor onze club, Frankfurt!

Elias Baum profiel.png

Baum vorm.png

Niet echt een baum van een met slechts 1,80m:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites