Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Urbeto:

Het is zondagavond 3 juli 2033. De schemering zet langzaamaan in in Stuttgart en Örgryte IS is voor het eerst ooit wereldkampioen. Hurra!

tWtsTyo.png

Inhoud verbergen

LlGySSK.png

Screeeeeeeens, wij willen screens zien van je spelers. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Urbeto:

Het is zondagavond 3 juli 2033. De schemering zet langzaamaan in in Stuttgart en Örgryte IS is voor het eerst ooit wereldkampioen. Hurra!

tWtsTyo.png

Toon verborgen inhoud

Heb je eigenlijk relatief snel gedaan. Hoe is je game een beetje gegaan? Geld verdiend met spelers verkopen of hoe is dat in Zweden een beetje geregeld qua sponsorgeld? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ElPrincipito:

Heb je eigenlijk relatief snel gedaan. Hoe is je game een beetje gegaan? Geld verdiend met spelers verkopen of hoe is dat in Zweden een beetje geregeld qua sponsorgeld? 

Begonnen in 2024 op het tweede niveau en als nummer twee gepromoveerd. Direct daarna als promovendus weer tweede en het jaar erop landskampioen. Sindsdien hebben we die plek niet meer afgestaan. We zijn momenteel op jacht naar de achtste landstitel op rij. Het laat zich raden: Zweden hadden we vrij snel uitgespeeld. Verder ben ik een best aardige scout in dit spelletje en dus hebben we sinds 2028/2029 zo'n beetje eigenlijk altijd wel een goede selectie gehad. De CL vorig jaar en het WK nu zijn wat dat betreft wel de kroon op de save. 

Financieel maken we nu echt net pas de slag naar een topclub; sinds deze zomer zijn spelers eindelijk waard wat ze waard horen te zijn en dus liggen de biedingen van 4/5 miljoen op basisspelers in een CL winnend elftal eindelijk achter me. Tussendoor hebben we wel enkele financiële klappers kunnen maken, maar er waren vaak doorverkooppercentages voor nodig. Zie hieronder enkele van m'n huidige topspelers: 

47 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Screeeeeeeens, wij willen screens zien van je spelers.  

Daar gaan we: een aantal basisspelers uit m'n huidige elftal! 

Orlando Mojica: de Colombiaanse sloopkogel van twee meter. Kostte ons enkele seizoenen terug 1,5 miljoen. 

EBcG3zQ.png

Roman Mironov: creatief brein op het middenveld. Kostte vorig jaar 25 miljoen. 

i2sY3KP.png

Carlos Canhoto: nog zo'n creatieveling. Ruim vier jaar geleden voor 775k opgepikt op het derde niveau van Portugal :<

RAWXPoV.png

Ole Richter Nordberg Johansen: by far de mooiste voetbalnaam uit de selectie. En beter nog, hij scoort altijd. Tot dusverre 51 goals in 57 Allsvenskan wedstrijden. Vijf goed gespendeerde miljoenen dus. 

wguky4Y.png

Lucas Guerra: de Hancko van mijn ÖIS. Ongekende geweldenaar. 

RGifAIJ.png

Juan Solís: mannetjesputter en technicus ineen. Kostte ons in 2029 2,7 miljoen. Koopje!

1NQFGCk.png

Lucas Bergvall: sinds hij in 2030 voor 36,5 miljoen vanuit München naar Göteborg kwam is hij vaste waarde. Vorig jaar hield hij als aanvoerder de cup met de grote oren omhoog _O_

VCtLwVv.png

Adam Andersson: Tijd om deze spam af te sluiten met één van de weinige parels uit eigen jeugd. Na verhuurperiodes in Deventer en Sittard mag Andersson zich vanaf deze zomer in ons eerste elftal proberen te spelen. 

3RskWXx.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2024 om 01:55 zei Thomassje123:

090f17cb0187786c9add62a43a071eff.png

27dc59383a513931d64a57e40c8f2507.png

Heb ik €244 miljoen betaald voor 1 speler? Jazeker Tabakovic nadert zijn houdbaarheidsdatum en ik heb een nieuwe diepe spits nodig

Why man?!

Edit: heb je berichten eronder gelezen. Nu snap ik het wel wat beter waarom je zoveel geld spendeert aan een speler. Nog eventjes en je bent even rijk als ons Elonneken.

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Urbeto:

tWtsTyo.png

Toon verborgen inhoud

LlGySSK.png

Die Alemayehu heeft bij mijn Brondby ook rondgelopen. Heb je veel Scandinavische spelers momenteel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Die Alemayehu heeft bij mijn Brondby ook rondgelopen. Heb je veel Scandinavische spelers momenteel?

Qua niet-newgens heb ik nu Lucas Bergvall, Isak Alemayehu Mulugheta, Filip Sidklev en Alexander Isak rondlopen. Qua newgens heb ik Noorwegen en Denemarken de laatste jaren wel aardig leeggetrokken (Zweeds talent valt constant tegen t.o.v. onze twee buurlanden) maar veel van deze spelers zijn voor de toekomst. 

Sidklev is denk ik wel de leukste speler in dit rijtje: hij is de eerste speler waar we in deze save een transfersom voor neer legden (400k) en hij is na al die jaren nog altijd onze eerste keeper. Er zijn in ons huidige segment zeker betere keepers beschikbaar, maar voorlopig geef ik de continuïteit in het elftal de voorkeur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto nog even een reactie op jou, want wie vraagt moet ook antwoorden. :D Canhoto mag direct aansluiten bij mij. :<  Wat een leipe transfer is dat, voor dat bedrag. Je noemt jezelf best wel een aardige scout, nu denk ik dat ik daar ook wel wat van kan. Wat is je geheim? Wat zijn je scoutingsinstructies ed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Assan Quedraogo is een Dortmund speler voor maar 29 miljoen _O_

:classic_love: Wat ben ik blij met deze transfer!! @Michaelinho* @Thierryvane @Dansmeister @Urbeto @neva @ReneLeBlanc @Lensherr @ElPrincipito

Eerste wat ik deed is hem van -19  naar 1e elftal overhalen en inschrijven voor de competitie hihi

Zo kan nu lekker andere dingen gaan doen als douchen!

20241005124228_1.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met ChatGPT mijn save opgebouwd. Heb gevraagd 9 willekeurige landen uit te kiezen uit de standaard speelbare landen in Europa. Daaruit kwamen: Ierland, Portugal, Italië, Litouwen, Spanje, Schotland, Noorwegen, Oekraine en Finland. Vervolgens uit die 9 landen weer 1 land laten kiezen en daar kwam Finland uit. Ik ben dus een save begonnen in Finland en heb daar uit Ilves gekozen.

De bedoeling is om een carriere op te bouwen met 0 ervaring en 0 diplomas en ik mag alleen in deze 9 landen coachen. Het uiteindelijke doel is om de Champions League te winnen.

Tot dusver gaat het niet slecht:

image.png.b167abc0d9025de3c32055eac69df128.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei LouisPSV:

Samen met ChatGPT mijn save opgebouwd. Heb gevraagd 9 willekeurige landen uit te kiezen uit de standaard speelbare landen in Europa. Daaruit kwamen: Ierland, Portugal, Italië, Litouwen, Spanje, Schotland, Noorwegen, Oekraine en Finland. Vervolgens uit die 9 landen weer 1 land laten kiezen en daar kwam Finland uit. Ik ben dus een save begonnen in Finland en heb daar uit Ilves gekozen.

De bedoeling is om een carriere op te bouwen met 0 ervaring en 0 diplomas en ik mag alleen in deze 9 landen coachen. Het uiteindelijke doel is om de Champions League te winnen.

Tot dusver gaat het niet slecht:

image.png.b167abc0d9025de3c32055eac69df128.png

Heerlijk idee! :D Nu met een club uit ieder speelbaar land de CL te pakken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Heerlijk idee! :D Nu met een club uit ieder speelbaar land de CL te pakken :D 

Moet eerlijk zeggen dat dat me iets te ambitieus word.

Maar inderdaad een mooi idee. Ik heb jaren geleden in FM19 een zelfde soort idee toegepast, met andere randomizers op Google. Toen ben ik werkelijk clubloos begonnen zonder diplomas en ervaring volgens de Journeyman regels, met als doel uiteindelijk de Champions League te winnen. Dat heeft geleid tot een van de mooiste saves die ik ooit heb gehad:

(Enige screenshot die ik nog kan vinden, uiteindelijk Europa League gewonnen met Sepsi OSK and CL halve finale met Real Betis en toen gestopt met spelen)

unknown.png?ex=67023b15&is=6700e995&hm=ec870e3b46563c91674b44ccc05d3d5b76fc35524348613060f12c34dc8043ee&=

Link naar opmerking
Deel via andere websites