Michaelinho* Gepost October 2 Share Gepost October 2 1 uur geleden zei Thomassje123: Om je kapot te schamen joh Het loopt aanvallend echt voor geen meter dit seizoen EDIT: Wat is dit joh?? Waarom zijn we ineens zo slecht Goh herkenbaar dit. Ik heb ineens een ploeg die in seizoen 5 grossiert in individuele fouten. Heel frustrerend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 2 Share Gepost October 2 Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 2 Share Gepost October 2 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Inhoud verbergen Zou hij ook wonen op nummer 36A? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 2 Share Gepost October 2 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Inhoud verbergen Deze is ook lekker, maar hiervan weet ik zijn adres neit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 2 Share Gepost October 2 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Deze is ook lekker, maar hiervan weet ik zijn adres neit. Hij woont ook niet op dat nummer. Dit is een afleiding voor alle topclubs die denken dat ze hem kunnen kopen. Kloppen ze aan bij de verkeerde. Die AI is niet zo slim. Gustavo Sa ken ik ook nog wel. Die deed het aardig bij me vanaf zijn 30e ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 2 Share Gepost October 2 Dan ga ik ook even flexen met een NXGN winnaar. Ooooobaaaandoooooo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 2 Share Gepost October 2 1 uur geleden zei Thierryvane: Dan ga ik ook even flexen met een NXGN winnaar. Ooooobaaaandoooooo! Woooooohoooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 2 Share Gepost October 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost October 2 Share Gepost October 2 Mooie reeks aan het neerzetten qua tegendoelpunten, en met 6 wedstrijden voor de boeg zeker van promotie en titel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 2 Share Gepost October 2 Eerste voorronde tegen een club uit Andorra... 17-0 en de return volgt nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 2 Share Gepost October 2 Hij moest van ver komen, maar hij is binnen. Nu nog het WK voor clubs winnen en dan kan ik door naar een volgende club Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 3 Share Gepost October 3 6 uur geleden zei bas huijsmans: Hij moest van ver komen, maar hij is binnen. Nu nog het WK voor clubs winnen en dan kan ik door naar een volgende club Kom ik net naar Portugal omdat ik zoveel leuke saves zag, ga jij weer weg. Wat is je challenge precies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 3 Share Gepost October 3 Short corner magic Schermopname 2024-10-03 081643.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 3 Share Gepost October 3 10 minuten geleden zei Titan: Short corner magic Schermopname 2024-10-03 081643.mp4 12.65 MB · 0 downloads Pohhhhh dit is smullen zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 3 Share Gepost October 3 @Fantasy @Thierryvane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 3 Author Share Gepost October 3 Dat is een aardige tegenvaller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost October 3 Share Gepost October 3 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Fantasy @Thierryvane Taai... Echt een heldje. Al 2,5 jaar basis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 3 Share Gepost October 3 23 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lekker man Je grootste talent is denk ik die spits of die winger? Lastig te zeggen nog, maar denk ook wel een van die twee. Wel meer vertrouwen in die winger, vanwege zijn professionele persoonlijkheid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost October 3 Share Gepost October 3 21 minutes ago, De Raam said: Lastig te zeggen nog, maar denk ook wel een van die twee. Wel meer vertrouwen in die winger, vanwege zijn professionele persoonlijkheid Wel benieuwd naar de profielen van de toppers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 3 Share Gepost October 3 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Fantasy @Thierryvane Pfoe dat moet je dan maar weer zien te Händelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost October 3 Share Gepost October 3 24 minuten geleden zei Michaelinho*: Pfoe dat moet je dan maar weer zien te Händelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost October 3 Share Gepost October 3 Ik speel meestal met clubs die geld te kort komen, dus ik vraag het minst mogelijk bij mijn eigen contract, je kunt er ten slotte toch niks mee. Nu was ik eens begonnen met Liverpool en krijg nu in 2030 een nieuw contract, waar ze me 195.000 per week bieden Dat slaat toch nergens op. Ik kon het tot 85.000 verlagen trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommyboy82 Gepost October 3 Share Gepost October 3 Ik heb een speler (Ouadreogo) bij Schalke die zijn contract niet wil verlengen omdat hij wil dat de ploeg wordt versterkt maar ik speel momenteel Champions League en zit in de top 4 van de Bundesliga Is er een manier om te achterhalen wat de speler exact wil bedoelen? Welke posities dat hij graag versterkt ziet worden want in mijn ogen heb ik een meer dan degelijk team Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost October 3 Share Gepost October 3 (edited) Hoera, eerste diploma is binnen. en mag aan de volgende beginnen! Edited October 3 by Vreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 3 Share Gepost October 3 5 uur geleden zei Rob1981: Wel benieuwd naar de profielen van de toppers! Zie onderstaande spoiler Spoiler Nog niet heel bijzonder dus. Ik ben ook pas aan het begin van seizoen vier en het niveau in Roemenië is nou niet bepaald denderend. Zelf heb ik de hoogste verwachtingen van die keeper en de rechtsbuiten. Uit de eerdere intakes begint ook het een en ander door te komen. Het zal geen wereldtop zijn, maar binnen Roemenië zeker bruikbaar. Spoiler Himpea, Doberceanu en Ghisa waren er al bij aanmaak van het spel door de optie 'spelers aan speelbare teams toevoegen'. Het bovenstaande rijtje maakt ook al zeer regelmatig minuten in het eerste. Vorige zomer heb ik me toch laten verleiden tot een transfer, waar ik eigenlijk alleen met eigen jeugd wilde spelen. Dat was vooral ook om de snelheid in het spel te houden. Sorin Marin wilde echter zijn contract niet verlengen bij zijn vorige ploeg en dus kon ik hem gratis binnen hengelen. Veruit het grootste Roemeense talent in het spel momenteel. Milan, Inter, Juventus en Porto hengelen naar zijn diensten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts