Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) 6 minuten geleden zei xanderoo: Snap hem niet. :( Maar niet getreurd, alles is welkom! Zelfs Xavier Waterslaeghers mag komen stage doen. Haha was een flauw grapje. Sanquin is in Nederland een bloedbank 14 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) Omar Stevancovich is ontevreden met het aantal ontevreden spelers. Dit aantal in de eerste selectie is 0 (3 spelers zijn content, de anderen happy of delighted). Nu zijn er 10 selectiespelers die Omar steunen in zijn onvrede dat er niet minder spelers ontevreden zijn. Hierdoor worden er minder spelers tevreden waardoor Omar gelijk krijgt, terwijl hij dus eigenlijk alleen maar gelijk krijgt omdat hij er zelf voor zorgt dat er mensen ontevreden zijn door zijn ontevredenheid. Of iets in die richting, ik snap het zelf niet meer. 14 september bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 7 minuten geleden zei Willem: Omar Stevancovich is ontevreden met het aantal ontevreden spelers. Dit aantal in de eerste selectie is 0 (3 spelers zijn content, de anderen happy of delighted). Nu zijn er 10 selectiespelers die Omar steunen in zijn onvrede dat er niet minder spelers ontevreden zijn. Hierdoor worden er minder spelers tevreden waardoor Omar gelijk krijgt, terwijl hij dus eigenlijk alleen maar gelijk krijgt omdat hij er zelf voor zorgt dat er mensen ontevreden zijn door zijn ontevredenheid. Of iets in die richting, ik snap het zelf niet meer. Omar is vast ook heel gezellig op feestjes. Een echte sfeermaker. Iedereen is blij en tevreden? Omar zal daar wel eens even verandering in brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Vraagje voor zij die met midtable clubs in belgische hoogste divisie hebben gespeeld: ook gemerkt dat scouts maar een parttime contract hebben? ook al zijn alle club in de twee hoogste divisie fully professional Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 7 uur geleden zei Michaelinho*: Haha was een flauw grapje. Sanquin is in Nederland een bloedbank Ah, kan handig zijn voor in een quiz. Dank je voor het weetje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Weer een paar projectjes uit de eigen jeugd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Echt, serieus?! Waaaaaaah!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Leuk zo CL spelen en enkel maar tegen Engelse teams komen. Ben zelf Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Panenka Joey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Kleine blunder gemaakt. Niet naar boven lopen scrollen bij het inschrijven van mijn spelers voor de Europa League. Vergeet ik toch gewoon mijn nieuwe spits... Die was hard nodig door een blessure van Parrott. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Lol, leid ik eventjes mijn nieuwbakken team richting afgrond. Krijg ik een nieuw contract. Werd ik bijna ontslagen omwille van... slechte sfeer in de kleedkamer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Eerste seizoen met KV Mechelen, meteen kampioen + bekerwinst: Een beetje te snel om het leuk te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Mijn 10e CL winst als manager. 11 van de laatste 10 CL's gewonnen. In het seizoen dat een andere manager de CL pakte zat ik een jaar in Amerika. Toen daar, weliswaar met veel geluk, de CL gewonnen. Aardige prijzenkast bij elkaar inmiddels in deze journeyman, met titels bij al mijn gemanagede clubs. In Japan (FC Gifu, vanuit de 3e divisie opgeklommen), Zuid-Afrika (Sundowns), Duitsland (Wolfsburg), Italië (Inter), VS (Austin FC) en Spanje (Real Madrid). 10 Europese CL's, 1 Noord Amerikaanse CL. 2 Europa Leagues, 1 Afrikaans equivalent. 2 WK's voor clubteams 2x Euro/Sam club challenge 1 WK, 1 EK, 2 Nations Leagues met Nederland Een hoop bekers en (continentale) supercups. Zit in 2043 en ben de game nog niet zat, verrassend genoeg. Nu nog 2 seizoenen contract bij Madrid en wil dan naar Australië om daar een titel en een internationale prijs te pakken. Daarna nog een poging doen met een Argentijnse ploeg. Dan misschien niet overal een CL gepakt, zoals de officiële Pentagon Challenge voorschrijft, maar vond Zuid-Afrika nou niet zo boeiend om daar nog een poging te wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september (bewerkt) Eerste seizoen met Arsenal. Ik speel een 4-2-3-1 met twee verdedigende middenvelders op support. In de eerste mercato enkel Alex Sandro gehaald als back-up linksachter. In de wintermercato dan nog Vitik en Chalobah (huur) erbij gehaald voor de breedte. 15 september bewerkt door Brackie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Dit spel soms 1-4 voor, Stoke komt terug tot 4-4. En dan zo'n slotfase, 4-6 winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september De tandjes, zelden een scheidsrechter zo gedecideerd rood zien trekken in FM Schermopname 2024-09-15 170520.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 29 minuten geleden zei Titan: De tandjes, zelden een scheidsrechter zo gedecideerd rood zien trekken in FM Schermopname 2024-09-15 170520.mp4 1.62 MB · 0 downloads Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Zal vast iemand hier beter hebben gedaan maar het was een lekker seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 september Auteur Share Geplaatst 15 september 74 in één seizoen? Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 41 minuten geleden zei Fantasy: 74 in één seizoen? Hoe dan Beginnen zonder te scoren is de truc Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 3 minuten geleden zei Willem: Beginnen zonder te scoren is de truc Toon verborgen inhoud Ik verloor met Sigma ook vaak die eerste wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Op 14-9-2024 om 11:03 zei Thomassje123: Dit is wat je wilt zien in een youth only save En dit is een intake op Championship niveau De ene intake is de andere niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 2 uur geleden zei Willem: Beginnen zonder te scoren is de truc Inhoud verbergen Lol die uitslagen, waaronder de 5-0 in de finale tegen Real Madrid. Paar keer dubbele cijfers. Mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Sorry @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Deze goal zag je van mijlenver aankomen he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten