Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.bab491423ad4ac818efad1cec17f055d.png

Omar Stevancovich is ontevreden met het aantal ontevreden spelers. Dit aantal in de eerste selectie is 0 (3 spelers zijn content, de anderen happy of delighted). Nu zijn er 10 selectiespelers die Omar steunen in zijn onvrede dat er niet minder spelers ontevreden zijn. Hierdoor worden er minder spelers tevreden waardoor Omar gelijk krijgt, terwijl hij dus eigenlijk alleen maar gelijk krijgt omdat hij er zelf voor zorgt dat er mensen ontevreden zijn door zijn ontevredenheid. Of iets in die richting, ik snap het zelf niet meer.

bewerkt door Willem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Willem:

image.thumb.png.bab491423ad4ac818efad1cec17f055d.png

Omar Stevancovich is ontevreden met het aantal ontevreden spelers. Dit aantal in de eerste selectie is 0 (3 spelers zijn content, de anderen happy of delighted). Nu zijn er 10 selectiespelers die Omar steunen in zijn onvrede dat er niet minder spelers ontevreden zijn. Hierdoor worden er minder spelers tevreden waardoor Omar gelijk krijgt, terwijl hij dus eigenlijk alleen maar gelijk krijgt omdat hij er zelf voor zorgt dat er mensen ontevreden zijn door zijn ontevredenheid. Of iets in die richting, ik snap het zelf niet meer.

Omar is vast ook heel gezellig op feestjes. Een echte sfeermaker. Iedereen is blij en tevreden? Omar zal daar wel eens even verandering in brengen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a2ce3cba78577431314db5fd7b2a7cd2.png

Mijn 10e CL winst als manager. :t:

11 van de laatste 10 CL's gewonnen. In het seizoen dat een andere manager de CL pakte zat ik een jaar in Amerika. Toen daar, weliswaar met veel geluk, de CL gewonnen. 

Aardige prijzenkast bij elkaar inmiddels in deze journeyman, met titels bij al mijn gemanagede clubs. In Japan (FC Gifu, vanuit de 3e divisie opgeklommen), Zuid-Afrika (Sundowns), Duitsland (Wolfsburg), Italië (Inter), VS (Austin FC) en Spanje (Real Madrid).

10 Europese CL's, 1 Noord Amerikaanse CL.

2 Europa Leagues, 1 Afrikaans equivalent.

2 WK's voor clubteams 

2x Euro/Sam club challenge 

1 WK, 1 EK, 2 Nations Leagues met Nederland

Een hoop bekers en (continentale) supercups.

Zit in 2043 en ben de game nog niet zat, verrassend genoeg. Nu nog 2 seizoenen contract bij Madrid en wil dan naar Australië om daar een titel en een internationale prijs te pakken. Daarna nog een poging doen met een Argentijnse ploeg. 

Dan misschien niet overal een CL gepakt, zoals de officiële Pentagon Challenge voorschrijft, maar vond Zuid-Afrika nou niet zo boeiend om daar nog een poging te wagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste seizoen met Arsenal.

Ik speel een 4-2-3-1 met twee verdedigende middenvelders op support. 

In de eerste mercato enkel Alex Sandro gehaald als back-up linksachter. In de wintermercato dan nog Vitik en Chalobah (huur) erbij gehaald voor de breedte. 

image.thumb.png.82a17d6a42ef08f840dd4af6c072e1fd.png

image.thumb.png.ea279e7a1063d3d5453dc12ca26c978a.png

bewerkt door Brackie
Link naar opmerking
Deel via andere websites