TheRealOne Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) End of an era Eens kijken waar ik nu ga solliciteren. Er is een plek bij Bayern vrijgekomen, maar de Bayern-dominatie in Duitsland is net een jaar of twee doorbroken en ik zie het niet zitten om dat weer terug te brengen Een uitstapje naar een ander continent om daar de CL te winnen is natuurlijk ook nog een optie. Al begin ik zo aan het WK met Nederland, en na het WK zullen er ook wel weer wat vacatures vrijkomen. edit; Mijn plek bij Milan werd ingenomen door Zidane, die dus werkzaam bij Arsenal was (en daar afgelopen seizoen kampioen werd). Die hebben een aantal spelers rondlopen die ik graag naar Milan had gehaald, en het is natuurlijk de PL Kan ik er zelf voor zorgen dat Guardiola niet nog meer punten gaat verzamelen 26 mei bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Hoppa, EP Bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 14 uur geleden zei Becks: We zijn inmiddels een paar dagen verder, dus vertel... hoe gaat het met je eerste doelstelling? Helaas, nog niet teveel tijd gehad voor FM :( De volledige staff voor het eerste elftal, B-elftal en u19 is wel al samen gesteld, en ik ben bezig met de analyse van de volledige selectie vlak voor de eerste oefenpartij! Heb er nog steeds veel zin en plezier in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 3 uur geleden zei Steels: De volledige staff voor het eerste elftal, B-elftal en u19 is wel al samen gesteld, en ik ben bezig met de analyse van de volledige selectie vlak voor de eerste oefenpartij! Heb er nog steeds veel zin en plezier in! Mooi dat je er plezier in hebt, alleen ik denk dat juist dat het micro managen je ervan weerhoudt om doelstelling één te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 4 uur geleden zei Becks: Mooi dat je er plezier in hebt, alleen ik denk dat juist dat het micro managen je ervan weerhoudt om doelstelling één te halen. Maar ik hou enorm van micromanagen 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Ja, dat is inmiddels wel duidelijk. Ik weet niet of je het doorhebt maar ik probeer je op deze manier aan te sporen om je patronen te doorbreken. Omdat ze jou ook enorm in de weg zitten om die langere FM-save te hebben waar je zo naar snakt en bij anderen zo jaloers op bent. Zullen we afspreken dat je voor vrijdagavond 22:00 een screen laat zien van de eindstand van seizoen één? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 28 minuten geleden zei Becks: Ja, dat is inmiddels wel duidelijk. Ik weet niet of je het doorhebt maar ik probeer je op deze manier aan te sporen om je patronen te doorbreken. Omdat ze jou ook enorm in de weg zitten om die langere FM-save te hebben waar je zo naar snakt en bij anderen zo jaloers op bent. Zullen we afspreken dat je voor vrijdagavond 22:00 een screen laat zien van de eindstand van seizoen één? Neen. Ik heb sowieso al niet al te veel tijd om te FM'en en ik speel graag op mijn eigen tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Prima, 't is jouw feestje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 2 uur geleden zei Becks: Prima, 't is jouw feestje Wel lief van je hoor, eerst Kyrill nu Steelsie. Behulpzame Becks. Wil je mij niet ergens mee helpen? Ik luister wel. Geef me je 5 tips die FM voor jou makkelijker gemaakt heeft en ik voer ze uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Vraagje tussendoor: Ik heb een centrale verdediger die echt met niemand kan samenspelen. Elke keer als ik er een andere speler neerzet, dan krijg ik na enkele wedstrijden zo'n oranje onderbroken lijn. Denk wel 4/5 spelers geprobeerd maar steeds gaat het mis. Dus dan is er echt wat mis met Tom Gaal. Wat voor een eigenschap is dat? Naast dat het waarschijnlijk een enorme lul is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Je kan je muis op het lijntje houden en dan geeft die vaak aan waarom het een oranje lijntje is dacht ik. Welke rol laat je Tom Gaal voetballen? Het kan namelijk zijn dat de samenwerking niet optimaal is, omdat iemand niet in zijn beste rol speelt. @Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Folgore - Inter Het zal ook eens niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 46 minuten geleden zei bas huijsmans: Je kan je muis op het lijntje houden en dan geeft die vaak aan waarom het een oranje lijntje is dacht ik. Welke rol laat je Tom Gaal voetballen? Het kan namelijk zijn dat de samenwerking niet optimaal is, omdat iemand niet in zijn beste rol speelt. @Gert Tnx ga ik daar (lijntje checken) eens naar kijken de volgende keer als ik weer speel. Hij speelt in de rol voetballende verdediger, verdedigen. Dat is zijn 2e favoriete rol, dus dat lijkt me niet zo'n probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Hm, beiden toch wel aardig bedreven in de rol die ik ze toe ken: voetballende verdediger (verdedigen). 3,5 en 4 sterren. Lijkt me prima. Blijft dan toch wat random aanvoelen dit. Qua karakters is Gaal gebalanceerd en Lawrence Redelijk professioneel. Dit lijkt ook niet heel erg tegenstrijdig. Beiden Duits. Iemand nog een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 47 minuten geleden zei Gert: Hm, beiden toch wel aardig bedreven in de rol die ik ze toe ken: voetballende verdediger (verdedigen). 3,5 en 4 sterren. Lijkt me prima. Blijft dan toch wat random aanvoelen dit. Qua karakters is Gaal gebalanceerd en Lawrence Redelijk professioneel. Dit lijkt ook niet heel erg tegenstrijdig. Beiden Duits. Iemand nog een idee? Verschillende sociale groepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 16 minuten geleden zei De Raam: Verschillende sociale groepen? Daar had ik niet aan gedacht nog. Maar als ik daar kijk, dan zie ik dat er maar 1 centrale groep is. Dit heb ik trouwens ook bijna nooit. Maar speel met alleen Duitsers nu, dus dat kan wel meespelen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 2 minuten geleden zei Gert: Daar had ik niet aan gedacht nog. Maar als ik daar kijk, dan zie ik dat er maar 1 centrale groep is. Dit heb ik trouwens ook bijna nooit. Maar speel met alleen Duitsers nu, dus dat kan wel meespelen denk ik. Heb even rondgekeken, schijnbaar heeft het meer met vorm te maken, dan met de daadwerkelijke connectie tussen de spelers. Dit duo heeft dus waarschijnlijk een aantal keren naast elkaar gestaan, terwijl 1 van hen (of beide) een aantal slechte wedstrijden speelde. Kun je dit nagaan? Een aantal goede resultaten zou de partnership dus goed kunnen doen. Het kan helpen om toch de match review in de training toe te voegen (die gebruik je nu niet), evenals wekelijkse teambonding sessies, dat zou het proces versnellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 13 minuten geleden zei De Raam: Heb even rondgekeken, schijnbaar heeft het meer met vorm te maken, dan met de daadwerkelijke connectie tussen de spelers. Dit duo heeft dus waarschijnlijk een aantal keren naast elkaar gestaan, terwijl 1 van hen (of beide) een aantal slechte wedstrijden speelde. Kun je dit nagaan? Een aantal goede resultaten zou de partnership dus goed kunnen doen. Het kan helpen om toch de match review in de training toe te voegen (die gebruik je nu niet), evenals wekelijkse teambonding sessies, dat zou het proces versnellen. Ik ga die vorm checken wanneer ik weer achter/voor mijn laptop zit. Tnx voor het meedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei met nog 10 duels te gaan doen we nog altijd serieus mee voor de titel, en lijkt een CL deelname al niet meer te missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei @De Raam Nog even ter info: Voor een klein team dat vierde staat in de Bundesliga II is dit duo niet echt uit vorm imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei 24 minuten geleden zei Gert: @De Raam Nog even ter info: Voor een klein team dat vierde staat in de Bundesliga II is dit duo niet echt uit vorm imo. Wat vaak helpt bij verdedigers is om ze de 90 minuten vol te laten spelen als je nog geen tegengoal hebt. Verdedigers en keepers krijgen namelijk nog een bonus bij het cijfer op als ze de 0 houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 16 uur geleden zei bas huijsmans: Wat vaak helpt bij verdedigers is om ze de 90 minuten vol te laten spelen als je nog geen tegengoal hebt. Verdedigers en keepers krijgen namelijk nog een bonus bij het cijfer op als ze de 0 houden. En ook een tag voor @De Raam Laatste 5 wedstrijden 3 maal de nul gehouden. Denk dat dit effect heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 1 uur geleden zei Gert: En ook een tag voor @De Raam Laatste 5 wedstrijden 3 maal de nul gehouden. Denk dat dit effect heeft. Misschien is het ook gewoon zo dat een onderbroken lijn gewoon het begin van het ontstaan van een partnership is - en dat een slechte connectie beter is dan geen connectie? Ik weet het niet hoor, heb me daar nooit zo in verdiept. Mooi dat het opgelost is in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Maar de vraag is nu: Houd je vaker de 0 omdat de partnership verbetert of verbetert de partnership omdat je de 0 houdt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Zojuist zei bas huijsmans: Maar de vraag is nu: Houd je vaker de 0 omdat de partnership verbetert of verbetert de partnership omdat je de 0 houdt? Zo iets als het kip en het ei verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten