Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Promotie bereikt in seizoen 1. Had ik niet verwacht, want het was een zwaar seizoen. Eerste pot in de playoffs ook 2-3 verloren, maar uit zeer verrassend naar een ruime zege gelopen.

image.thumb.png.e3cac8a4fed3045f8beb615897863ef5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei neva:

Promotie bereikt in seizoen 1. Had ik niet verwacht, want het was een zwaar seizoen. Eerste pot in de playoffs ook 2-3 verloren, maar uit zeer verrassend naar een ruime zege gelopen.

image.thumb.png.e3cac8a4fed3045f8beb615897863ef5.png

A win is a win, hoe je die bereikt is bijzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was trouwens vergeten hoe simpel de MLS kan zijn. Alle ongewenste spelers kun je min of meer gratis dumpen, na een jaar of tien hebben alle ploegen dusdanig veel geld op de bank dat je elk contract maximaal kunt verlagen qua salary impact en de meeste spelers uit Europa en Zuid-Amerika die niet bij een absolute topclub spelen willen best komen. Hoe je in 1 transferwindow van een anonieme middenmoter een titelkandidaat maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.5ca34663126fd539149dbd3a508a8f0e.png

Midden seizoen 2 en deze newgen maakt al zijn minuten in het eerste met momenteel een basisplaats door de blessure van Renato Tapia en de tegenvallende prestaties van Noah Mbamba. #Madebyneerpede

image.thumb.png.4782aeb5f020bb677ad8118656aa7233.png

En ook deze gaat wellicht dit seizoen al minuten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch wel wat ik het leukste vind aan FM! Een megagroot talent, Roman Belletti, wil zich maar niet ontwikkelen. Op zijn 18de pikten wij hem gratis op bij Instituto in Argentinië. Het eerste seizoen was hij het hele jaar ontevreden omdat hij het niet eens was met de collectieve bonussen. Het tweede seizoen was hij ontevreden omdat hij niet naar PSG mocht vertrekken, met het volgende als gevolg:

image.png.1c88ca8d14ecf044bff151a8b654fb92.png

Inmiddels 20 jaar en amper ontwikkeling laten zien, slechte prestaties op het veld, afwezig voor trainingen, etc. Inmiddels is hij bijgedraaid, gauw zijn contract verlengd en nu er uithalen wat er in zit! :D Want talent heeft ie echt wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke 5-0 competitie zege op nummer 6 Liverpool. Waardoor zij nu 10 nederlagen hebben na 32 duels, wij hebben er pas 4 na 33 duels. Dit geeft mij ook vertrouwen voor de CL return, kwartfinale, waar we het uitduel met 3-0 hebben verloren.

Arsenal-Liverpool 5-0 eind s7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnen met 3-1.... maar toch verliezen....

Jammer dat die 4-1 niet erin wou gaan, en we zo doende niet konden gaan verlengen..

Verlies je 3-0 uit, win je 5-0 en 3-1 thuis erna twee keer van Liverpool, maar vlieg je helaas toch uit de CL. We gaan zeer waarschijnlijk 4e titel in 5 jaar tijd pakken, maar nog steeds helaas geen CL winst...

Echt balen.

Arsenal-Liverpool 3-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Remco Balk en Patrick Pothuizen zouden trots op dit elftal zijn  

image.thumb.png.99c7eaa0d32d9b779525e7927fe6725b.png

De JP De Jong-challenge.

24 minuten geleden zei neva:

Schorsing na 2x geel zeker al? ;)

Hebben wij in één van die estafettes niet een competitie gehad waarin dat het geval was? Na twee keer geel een schorsing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei neva:

Schorsing na 2x geel zeker al? ;)

Klopt ;) . Veertien spelers op scherp, bizar. Doet ook veel met het competitieverloop.

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Hebben wij in één van die estafettes niet een competitie gehad waarin dat het geval was? Na twee keer geel een schorsing.

Klopt. In Paul z'n Macedonische Eredivisie. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei De Raam:

21-jarige Argentijnse linksbuiten, tempted... Moet ik alleen wel wat andere buitenlanders lozen, heb er al te veel. 

image.png.b92bf0624c05e9b5458f51c8bac429ca.png

Naturalisatie is geen optie?

8 minuten geleden zei neva:

Klopt. In Paul z'n Macedonische Eredivisie. :D

Ik wist even niet meer waar het precies was.

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Yes. Heb dat probleem in Andorra. ;c Genieten.

Roteren kun je leren. Of ja, in die context moet je het leren. Waarschijnlijk is de helft van de selectie de helft van de tijd geschorst, zeker als je een beetje fanatiek druk laat zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Naturalisatie is geen optie?

Jawel, drie jaar tot paspoort, vijf jaar om speelgerechtigd te zijn. 

Alleen de buitenlanders die ik nu heb zijn allemaal vrij nieuw. Ik heb er een paar die nog een jaar moeten maar meestal zijn ze dan ook alweer weg. Eentje krijgt zijn paspoort dit jaar, maar dan heb ik er nog twee te veel. Kan er wel een aantal verhuren nog maar vaak gaan ze dan terug naar hun geboorteland en dan beginnen ze qua naturalisatie opnieuw te tellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Jawel, drie jaar tot paspoort, vijf jaar om speelgerechtigd te zijn. 

Alleen de buitenlanders die ik nu heb zijn allemaal vrij nieuw. Ik heb er een paar die nog een jaar moeten maar meestal zijn ze dan ook alweer weg. Eentje krijgt zijn paspoort dit jaar, maar dan heb ik er nog twee te veel. Kan er wel een aantal verhuren nog maar vaak gaan ze dan terug naar hun geboorteland en dan beginnen ze qua naturalisatie opnieuw te tellen. 

Dat schiet niet heel erg op dan. Een feeder club in de eigen competitie nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Dat schiet niet heel erg op dan. Een feeder club in de eigen competitie nemen?

Zeker iets waar ik naar moet gaan kijken, maar deze linksbuiten laat ik lopen, heb er al twee uit eigen jeugd lopen ook :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik was trouwens vergeten hoe simpel de MLS kan zijn. Alle ongewenste spelers kun je min of meer gratis dumpen, na een jaar of tien hebben alle ploegen dusdanig veel geld op de bank dat je elk contract maximaal kunt verlagen qua salary impact en de meeste spelers uit Europa en Zuid-Amerika die niet bij een absolute topclub spelen willen best komen. Hoe je in 1 transferwindow van een anonieme middenmoter een titelkandidaat maakt.

MLS is echt een hele leuke competitie, ben er al jaren geïnteresseerd in. Jouw punt is zo waar. Binnen een handomdraai ben je de beste van de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JesseNL:

MLS is echt een hele leuke competitie, ben er al jaren geïnteresseerd in. Jouw punt is zo waar. Binnen een handomdraai ben je de beste van de competitie.

Als die kleintjes me de kans geven, kan ik vanavond doorspelen. Teampje bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites