Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei xanderoo:

@PJHoutman Het probleem is dat ik in de 7de divisie zit, met een schuldenberg van bijna 400k. Is dit nog op te lossen? Moet ik hiervoor zelf oefenmatchen regelen?

7e divisie van Engeland? Of van een zelfgemaakte database? Want het financiële model is niet echt gemaakt voor lower leagues en al helemaal niet voor lagere leagues in een andere database. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xanderoo:

@PJHoutman Het probleem is dat ik in de 7de divisie zit, met een schuldenberg van bijna 400k. Is dit nog op te lossen? Moet ik hiervoor zelf oefenmatchen regelen?

De game is niet bepaald gemaakt voor lagere divisies. En bij dit soort zelfgemaakte divisies zijn de financiën vaak helemaal niet getest, dus daarin loop je gewoon tegen dit soort zaken aan. Daar valt dan vaak weinig aan te doen. Dat is het risico van het gebruik van dat soort database. Zeker als het nog een lager niveau heeft als Engeland nu al heeft, dan is het vaak echt een drama. Aan de ene kant is er al vaak geen uitdaging meer aan, omdat ook op het gebied van spelers er vaak geen eens echt veel verschil is tussen divisie 12 en divisie 6. Maar aan de andere kant zijn de financiën vaak ook een drama in dat soort databases. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a2564ae846b32b41800d6e513ed453cd.png

Onze clublegende begint gewoon aan zijn 11e seizoen bij de club. Het is nog steeds niemand gelukt om hem uit de basis te spelen. En met 28 jaar kan hij vast nog even mee. Natuurlijk draagt hij ondertussen de aanvoerdersband :< 

Door zijn jarenlange trouwe dienst aan ons kan hij in de toekomst zelfs gaan meestrijden om de all-time topscorers titel. In de spits is namelijk veel meer verloop. Het zou toch mooi zijn als deze gast zijn hele carrière bij ons blijft en dan als all-time topscorer kan stoppen, terwijl hij als defensieve middenvelder speelt en daarna een rol in de staf op zich wil nemen :<

Hij is ook al jaren de enige niet newgen in mijn eerste elftal. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij de eerste keer deze game dat we de grens van 100 punten slechten. Wat een ziek team staat hier zeg. Probeer zo af en toe tussendoor een jaartje door te spelen voor de SAF challenge. Volgens mij moet ik nog een titel of 6 nationaal gezien. 

20240120095255_1.thumb.jpg.b3ab2c03b1b072c793b7046e3c526e2e.jpg

Dat we de competitie bazen blijkt ook wel uit het team van het jaar:

20240120095319_1.thumb.jpg.62be8d22395f0b078dd6fe49fdd382cd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei MisterX:

image.png.a2564ae846b32b41800d6e513ed453cd.png

Onze clublegende begint gewoon aan zijn 11e seizoen bij de club. Het is nog steeds niemand gelukt om hem uit de basis te spelen. En met 28 jaar kan hij vast nog even mee. Natuurlijk draagt hij ondertussen de aanvoerdersband :< 

Door zijn jarenlange trouwe dienst aan ons kan hij in de toekomst zelfs gaan meestrijden om de all-time topscorers titel. In de spits is namelijk veel meer verloop. Het zou toch mooi zijn als deze gast zijn hele carrière bij ons blijft en dan als all-time topscorer kan stoppen, terwijl hij als defensieve middenvelder speelt en daarna een rol in de staf op zich wil nemen :<

Hij is ook al jaren de enige niet newgen in mijn eerste elftal. 

De bedoeling was dat bij deze post ook een screentje zat van de eigenschappen van deze held. Blijkbaar vergeten toe te voegen, oepsie :blush:

Bij deze alsnog:

image.png.c46114260de69821be5ae30f429f006a.png

Hij kwam dus als 18 jarig broekie aan het begin van seizoen 3 gratis naar ons, omdat Aston Villa geen heil in hem zag en zijn contract niet verlengde.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Daar geef ik echt 0.0 om. Mij veel te veel werk om dat recht te zetten. 

(y)

Heerlijke winst uit bij de rivaal, 0-2. Daardoor nemen we plek 4 van ze over, op speeldag 37 :)

Che Ars 0-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sennid Jij had mij een skin aangeraden waardoor ik de geschatte waardes kan zien. Klopt het dat de geschatte waardes niet hoger dan 2,33 miljard kunnen zijn? Heel veel Engelse topclubs hebben allemaal 2,33 miljard als geschatte waarde en ikzelf ondertussen ook al een tijdje. 

Ik had graag de grote clubs overtroffen in waarde, maar als we allemaal op het maximum zitten, dan kan ik ze natuurlijk niet overtreffen. Helaas.

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Daar geef ik echt 0.0 om. Mij veel te veel werk om dat recht te zetten. 

Een logo pack downloaden (want daar duidt Kyrill denk ik op) is echt heel weinig moeite. Een keertje downloaden, de zip file uitpakken op de goede plek. En je bent klaar. Uiteindelijk stelt het bijna niets voor.

PS: Speel op je eigen manier. Als jij het op deze manier prima vindt, voel je dan niet gedwongen een logo pack te nemen ;) 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

@MisterX 2,3 miljard geschatte waardes heb ik nog nooit gezien bij spelers, weet je zeker dat je met de euro of dollar speelt, niet de Japanse Yen ;)

Ik ben niet heel duidelijk gezien, zie ik. Ik bedoel geschatte waardes van clubs. Vroeger kon je dat gewoon zien in de standaard skin. misschien is dat al wel een aantal jaren geleden. Sennid heeft me een andere skin aangeraden waarin de geschatte waardes van clubs weer wel zichtbaar zijn. Die skin gebruik ik nu ook.

image.png.3ee5917327461789bac0d9e9827c5a8b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Ik ben niet heel duidelijk gezien, zie ik. Ik bedoel geschatte waardes van clubs. Vroeger kon je dat gewoon zien in de standaard skin. misschien is dat al wel een aantal jaren geleden. Sennid heeft me een andere skin aangeraden waarin de geschatte waardes van clubs weer wel zichtbaar zijn. Die skin gebruik ik nu ook.

image.png.3ee5917327461789bac0d9e9827c5a8b.png

Sorry verkeerd begrepen, mea culpa.Ooh maakt niks uit, ja van clubs snap ik ja , mijn Arsenal is ook al jaren boven de 2 miljard waard. Duidelijl maat!

Misschien vind je deze skin wat(nee je hoeft ze niet allemaal te downloaden):

https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23

Hele fijne skin, je kan ook paar doen dus.

Arsenalwaarde.png.d7e4f2ac8786cc00202f0eade0c353d1.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.9f500ee31112bcf9c44a60e4aaecd4e5.png

Lekkere oefenperiode. Alleen een beetje jammer dat mijn defensie opeens zo lek als een mandje lijkt te zijn. Zolang we natuurlijk meer scoren dan de tegenstander winnen we toch nog steeds... Maar toch... 

Nu gaan we verder met de semi-oefenwedstrijden: Voorrondes CL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites