Spring naar bijdragen

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Paar namen die in mijn game echt ziek ontwikkelde: Tim Breithaupt (zit nu bij Bayern maar ging in 25/26 naar Ajax voor 6,5 miljoen, Bayern betaalde 111 miljoen in 29/30). Noah Atubolu (heb m nu zelf bij The Spurs, kwam voor 56 miljoen over in 26/27), Noah Darvich (must have)  

Wil met leverkusen ook vooral duitse talenten halen. Nu Assan Ouédraogo,  Laurin Ulrich, Nelson Weiper en Tom Rothe gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Oerlie:

Noah Darvich is hier inderdaad ook een pareltje, maar niet haalbaar voor mij. Atubolu valt wat tegen, maar ik heb Dennis Seimen. Breithaupt ga ik eens nader bekijken. 

Aanvullend: in m’n save met St. Pauli haalde ik voor €500.000 in het eerste seizoen Azevedo, de jonge linksback van Stuttgart. In ons eerste seizoen in de Bundesliga kwam hij tot 8 assist en een gemiddelde van 7.2. Ben benieuwd hoe hij zich in jouw game ontwikkeld heeft. 

Edit: ik zie ‘m nu pas op je schermprintje staan. Geen tip dus meer, maar nog altijd benieuwd haha!

bewerkt door SantiagoMunez
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe, dit was niet de beste interlandperiode. Gelukkig verwacht de bond niet dat ik het EK haal :cab: Die wedstrijden tegen Cyprus heeft vrijwel alle kansen op kwalificatie verpest, we waren ook gewoon de betere ploeg in de wedstrijd zelf. In theorie kan het nog, dan moet ik gewoon 'even' de volgende wedstrijden tegen Frankrijk en Kroatië winnen, en hopen dat Cyprus ook nog eens Kroatië verslaat ;c

image.thumb.png.ba55a9246584ac7812a03c2b8758817d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei xanderoo:

Dit gebeurt eigenlijk nooit met mij. Is wel eens leuk dat ik zoveel de 0 kan houden. De keeper pakt ook elke penalty. Mooi!

Schermopname(83).png.190601aa1877fdd1ae6b9d4fd3d5af56.png

Ondertussen doet de AI dit in mijn game:

image.png.a85fca5d756283c9136219363d48a072.png

:mrgy:

Deze streak is trouwens ook nog gaande. Gelukkig niet in de competitie waarin ik speel :-D

20 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.007d40d86f8bab218f0dcc00f67688ec.png

@MisterX (d) Is verkocht voor 61 miljoen

Lekker, lekker. Ik wacht ook nog steeds op zo'n klapper. Tot nu toe heeft het max 6 mln. ofzo opgeleverd, maar ik heb wel nog wat kansen op grotere klappers. Een aantal spelers die in de miljoenen waard zijn, dus die best wel eens voor meer geld verkocht kunnen worden en ik heb eigenlijk bijna altijd dan wel een 50% van de transfersom clausule ipv een 30% van de winstclausule. 

Ik hoop dat deze speler bijvoorbeeld nog eens verkocht gaat worden:

image.png.397c750b3897dd45717bdbd0154dd243.png

image.png.2a4c6deed7bf74f2871e29590b17492c.png

Bij een verkoop krijg ik 50% :t:

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begon met een serie van 130 ofzo, maar daarna verloor ik er vaak steeds eentje in de competitie op een zeer lullige manier. Niet scoren uit 4 xG en er dan er dan 1 tegen krijgen uit 0,01 xG ofzo :-D

Meestal tegen Tre Penne, meestal de nummer 2. Die spelen echter op dit moment met 6 huurspelers in de basis. Dus eigenlijk verlies ik van de helft van mijn B-team :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thomassje123:

Ook nog tegen Cosmos, echt dramatisch. Maarja B team liet zich niet zien, meteen afgestraft

Cosmos is bij mij juist een van de betere team. Al grijpen ze afgelopen jaren steeds net naast een Europees ticket.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zijn Cosmos, Libertas en La Fiorita met afstand de slechtste clubs in de competitie

De top is wel erg breed. Wij, Tre Penne, Faetano, Cailungo, San Giovanni en Murata zijn de sterkste.

Juvenes Dogana en Tre Fiori zijn heel rap aan het wegvallen nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Hier zijn het Virtus en La Fiorita die de betere teams zijn. Domagnano is het slechtste, denk ik. Ook Tre Penne bakt er weinig van.

Virtus staat juist samen met Domagnano vaak onderaan. La Fiorita is meer een grijze middenmotor, dacht ik. Of bungelt misschien ook wel onderaan.

Tre Penne en San Marino Academy doen het de laatste jaren het beste (Tre Penne eigenlijk vanaf het begin) en hebben beiden al conference League gespeeld. Was alleen nog niet echt een succes. De laatste jaren haakt Faetano ook aan, en lijken Cosmos en Tre Fiore meer af te haken, maar waren vooral de eerste jaren top. 

Door 5 tickets heeft Cosmos dit seizoen misschien net geluk en mogen ze Europa weer in. Het was wel de grootste kanshebber dacht ik. Zit alleen nu niet achter FM. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schermafbeelding2024-01-02om23_53_58.png.48becb567b5b19270e9aa72df99c2be2.png

Twee wedstrijden voor het einde doet 'ons Pelle' dit even waardoor dit de eindstand is geworden _O_

Schermafbeelding2024-01-02om23_53_37.png.fc5fb760dcca166c79459c913b8d183f.png

Back to back to back promotie :< :< :< Mede mogelijk gemaakt door ons 34-jarige clubicoon die na 12 seizoenen vertrekt met aflopend contract;

Schermafbeelding2024-01-02om23_56_01.thumb.png.85f320ddb9be928c4b770d6a9eff0ed7.png

bewerkt door Joery
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel dat MLS systeem is echt bugged. Trades die ineens zonder bericht niet doorgaan, na een enquiry kan er geen normaal offer meer gemaakt worden, echt irritant. Vorig jaar was dat geloof ik ook al niet best.

Anyway, de 1000 goals man, succes Nom. :D  Ik heb er in m'n San Marino game een zitten die het kan halen als ie z'n contract nog eens wil verlengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet ik dat ook eens in San Marino gaan proberen, maar dan moet ik denk ik nog even wachten. Tot nu toe spelen spelers een paar jaar bij de club en dan dump ik ze weer, omdat de nieuwe generatie het over neemt. Met 23 jaar ben je in mijn team gewoon de veteraan van het elftal op dit moment. Spelers willen vaak of zelf weg of worden ingehaald door een nieuw talent en verliezen zo hun basisplek. Ik heb nu een paar spelers van 23-24 jaar en ik denk er sowieso over om die gewoon deze zomer te gaan verkopen, omdat weer nieuw talent een kans geven.

Sowieso heb ik bedacht dat ik misschien eens geld uit moet gaan geven aan zinvolle zaken. Tot nu toe heb ik in 9 jaar namelijk wel geteld 150k ofzo aan serieuze transfers uitgegeven (dan reken ik het sponsoren van andere clubs in San Marino even niet mee) terwijl ik jaarlijks een transferbudget krijg van meer dan 100 miljoen :-D

Er zijn ook wel betere spelers die ik zo nu en dan kan aantrekken, maar ja als die dan meteen 4x zoveel verdienen als mijn best betaalde speler én ook nog eens 30 miljoen kosten om aan te trekken (iets wat ik bij een verkoop natuurlijk nooit terug ga krijgen), dan voelt zo'n transfer niet heel goed... Tot nu toe heb ik me daarom vooral gericht op gratis spelers die voor een habbekrats willen komen. Maar misschien moet ik ook eens dus echt geld gaan uitgeven aan spelers :-D

Als ik me eenmaal aan de top van de wereld heb genesteld, dan ga ik wel eens proberen of ik er met 1 speler ook 1000 kan scoren. Dan kan ik 1 speler uitkiezen die heel lang bij de club kan blijven, die qua niveau wereldtop is en dus niet voorbijgestreefd wordt en die waarschijnlijk ook wil blijven bij de club. Nu al zit de topscorer aan 40 per jaar. Met een paar extra Europese wedstrijden en betere prestaties wordt dat nog al hoger. En dan kun je natuurlijk ook je tactiek nog een beetje verder tweaken om hem nog verder uit te spelen en dan moet dat zeker lukken. Wat zou dan een mooi streven zijn? 70-80 per jaar? Dan ben je er in een jaartje of 13-14 wel. Geen idee of dit alleen haalbaar zal zijn.

Voor die millenniumman: Tellen dan alle wedstrijden mee? Alle officiële wedstrijden van een club en zelfs ook alle interlands? Als interlands ook mee doen, dan moet ik natuurlijk even op de nationaliteit letten. Dan weet ik niet of een San Marinese spits wel zo handig is :classic_ninja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites