Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

6 uur geleden zei Rossini':

Op zoek naar een leuke club om mee te starten vanaf morgen. Any tips?

Sta voor alles open ;) Enkel niet Italië, al te veel saves gedaan daar :D

Net begonnen met Valencia. Is echt leuk. Hoop talenten en er zit nog best wel wat geld. Bovendien verkocht ik Gaya, weliswaar topspeler voor mij, voor 70 miljoen. Daardoor kon ik een goede selectie op de been brengen.

Nou, daar gaan we weer! Was met Valencia begonnen na avonturen bij Astana en Pakthotor in Oezbekistan. Daar won ik alles met gemiddeld 7-0. 

Valencia was leuk, prognose 10e, maar na 20 wedstrijden weer 2e. Na mijn ritje door de Ardennen gisteren begon de Belgische competitie weer te knagen. Ooit weleens met Standard gespeeld maar toen kwam ik in een kleine FM dip. Nu kans 2 eens geven. Prognose is 11e maar de uitdaging zal hem ook met name in het financiële plaatje zitten. 

Schermafbeelding2024-12-24om08_18_37.thumb.png.41cd99474d6877fc66006ec60cee1f14.png

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nou, daar gaan we weer! Was met Valencia begonnen na avonturen bij Astana en Pakthotor in Oezbekistan. Daar won ik alles met gemiddeld 7-0. 

Valencia was leuk, prognose 10e, maar na 20 wedstrijden weer 2e. Na mijn ritje door de Ardennen gisteren begon de Belgische competitie weer te knagen. Ooit weleens met Standard gespeeld maar toen kwam ik in een kleine FM dip. Nu kans 2 eens geven. Prognose is 11e maar de uitdaging zal hem ook met name in het financiële plaatje zitten. 

Schermafbeelding2024-12-24om08_18_37.thumb.png.41cd99474d6877fc66006ec60cee1f14.png

JAAAAAAAAA EPBALLLLLLLLLLLLLLLL IS BACK

Zojuist zei ReneLeBlanc:

De Graafschap is zeker een van je vorige clubs? :D 

Nee, niet eens :D. In Nederland bij Dordrecht gezeten en in België bij Hoogstraten en Antwerp. Nederlandse competitie is wel vanaf het begin tot nu actief in deze game, de Belgische niet. Afgelopen paar jaar had GAE bijvoorbeeld de beste jeugdopleiding ter wereld. Dus...

11 uur geleden zei Titan:

Bleek uiteindelijk een zegen te zijn. Daardoor geen EL, maar Conference League. Inmiddels halve finale. Heerlijk hoofdstuk in deze game.

Conference League. Altijd de leukste Europese competitie om als kleinere club in te spelen.

Kijk, je kan een vriendin hebben thuis die veel geld uitgeeft en waar je het gat in de hand moet zien te dichten. Dan heb je Standard nog. 

Ik had zelf de salarislast al verlaagd van 1,5 miljoen naar 800K. Nu krijg ik echter het bericht dat we daar nog eens drastisch onder moeten, niet te doen. We staan wel 1e na 20 potjes, prognose was 11e. 

Schermafbeelding2024-12-25om11_07_09.thumb.png.8965d4e67b91aa6b7c9ae26d61611d6c.png

8 minuten geleden zei ElPrincipito:

Kijk, je kan een vriendin hebben thuis die veel geld uitgeeft en waar je het gat in de hand moet zien te dichten. Dan heb je Standard nog. 

Ik had zelf de salarislast al verlaagd van 1,5 miljoen naar 800K. Nu krijg ik echter het bericht dat we daar nog eens drastisch onder moeten, niet te doen. We staan wel 1e na 20 potjes, prognose was 11e. 

Schermafbeelding2024-12-25om11_07_09.thumb.png.8965d4e67b91aa6b7c9ae26d61611d6c.png

Dat wordt een paar seizoenen spelers huren voor weinig geld. En dan met het Europese geld weer opbouwen (d)

1 minuut geleden zei sennid:

Dat wordt een paar seizoenen spelers huren voor weinig geld. En dan met het Europese geld weer opbouwen (d)

Ik heb net Canak verkocht voor 13 miljoen euro. Ik hoop dat ik kampioen ga worden, ziet er wel goed uit. Dan kan ik hopelijk, na inkomsten van de CL nog wat slimme gratis aankopen doen, contracten verlengen en weer kampioen worden. Dan moet na 3 jaar het lek wel boven zijn. Uitdagend zo, wel leuk. 

26 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik heb net Canak verkocht voor 13 miljoen euro. Ik hoop dat ik kampioen ga worden, ziet er wel goed uit. Dan kan ik hopelijk, na inkomsten van de CL nog wat slimme gratis aankopen doen, contracten verlengen en weer kampioen worden. Dan moet na 3 jaar het lek wel boven zijn. Uitdagend zo, wel leuk. 

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb al saves van Standard gezien waarin ze niet mogen deelnemen in Europa omdat het financieel zo slecht is.

Leuk de AFF suzuki cup met Indonesie. Mag alleen spelers oproepen die actief zijn in Indonesie. Een speler die transfersvrij is , zijn hele leven daar heeft gespeeld en woont en nu in de belangstelling staat van Indonesische clubs wordt gezien als eeb player abroad...

3 uur geleden zei ElPrincipito:

Financieen in belgie zijn echt slecht nagemaakt. Heb nu twee keer een save gedaan daar, en elk eerste seizoen gaan gent en antwerp in administratie (wat ze natuurlijk niet deden irl). Ik had met Mechelen onverwacht kampioen gespeeld in het eerste seizoen, en mijn beloning was een halvering van het loonbudget, een negatief transferbudget van 3m en 20% retentie (ik moest dus 15m verdienen om terug op 0 te geraken)

Spelers vroegen om nieuwe contracten die ik wel wou geven, maar wat ik niet kon. Dus iedereen zeuren "hij verdient een nieuw contract". Maar natuurlijk was er geen optie om te zeggen dat het bestuur me genaaid had.... Dusja, van die save ben ik direct afgestapt.... Ik heb geen probleem met een uitdaging,  maar als het dat enkel is omdat het gewoon slecht geprogrammeerd is, nee bedankt