Thierryvane Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 8 uur geleden zei Matthias.: Bijna PSG ge-fm'd Natuurlijk was de 3-2 een slechte terugspeelpas.. Ik word zo gek van die passes. Nagalo is daar echt een ster in. Balletje inleveren bij de spits en 1-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ook maar FM24 mobile gedownload via Netflix. Of ik het actief ga spelen betwijfel ik, zal wel beperkt zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Zojuist zei rodneyf: Ongeslagen kampioen en zometeen even de champions league finale spelen tegen Real Madrid ben benieuwd:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 51 minuten geleden zei rodneyf: Balbezit 40 om 60 procent voor PSV met 0 schoten in de gehele wedstrijd. Interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 10 minuten geleden zei Thierryvane: Balbezit 40 om 60 procent voor PSV met 0 schoten in de gehele wedstrijd. Interessant. Balbezit op eigen helft is voor mij geen probleem haha, als ze de middenlijn over zijn dan gaat er iets fout in de organisatie;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 (bewerkt) Finale tegen Real Madrid was een saai wedstrijd tot Skye Vink losging ! 28 november 2023 bewerkt door rodneyf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 1 uur geleden zei rodneyf: Finale tegen Real Madrid was een saai wedstrijd tot Skye Vink losging ! Lekker zeg, gefeliciteerd!!! @La Pulga check hoe lekker de Barca boys Gavi en Yamal bij mijn Arsenal gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 2 minuten geleden zei Steels: Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! Ik wil alleen maar horen, als je een wedstrijd van seizoen 2 hebt gespeeld. Dan maak je me zo trots als een vader, wiens kind een C-Zwemdiploma heeft gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 38 minuten geleden zei Steels: Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! Leverkusen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 AS Roma heeft The Special One (Mourinho). Wij hebben The Indecisive One (Steels). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Balbezit 40 om 60 procent voor PSV met 0 schoten in de gehele wedstrijd. Interessant. Al die keren de bal van de goal naar de middellijn brengen zal wel aantikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 2 uur geleden zei Steels: Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! Tijd om je save te starten of ga je die tijd besteden aan de opzet? Personages zoeken en kiezen, achtergrond verhalen bedenken/lezen, etc. Begin toch gewoon eens man. Geef het eerste seizoen alles eens uit handen, ga spatiebalk rammen en houd je alleen met de wedstrijden bezig. Kun je in het tweede seizoen invulling gaan geven aan de staf en dergelijke en dan langzaamaan verantwoordelijkheden terugpakken. Het heeft mij zoveel geholpen om verder in het spel te komen! Het eerste jaar is echt niet degene waar je het meeste plezier uit haalt. Probeer het nou gewoon eens, aangezien dit toch niet je main save gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Leverkusen? Sporting CP als Luis Figo @De Raam Voor het overdenken van mijn achtergrondverhaal heb ik ondertussen wel tijd genoeg gehad. Vandaag is het vooral al de laatste zaken downloaden, vooral de juiste skin zoeken en dan kan ik starten! Ik haal nu eenmaal veel plezier aan alles tot in de puntjes uit te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ik ben weer even wat hulp nodig boys. Zie onderstaande meneer: Wat zouden jullie hier van maken? Hij is van nature een spits qua media omschrijving, daar ga ik meestal aan af. Maar imo heeft die eigenlijk voor alle posities wel de attributen om op elke positie goed te worden. Even in het achterhoofd houdende dat ik al een spits heb die dicht tegen Portugees international aan zit, maar deze man op AML waarschijnlijk binnen 2 jaar de beste optie op die positie is. Keuzes, keuzes, keuzse. Ik neig dus naar AML, omdat ik een youth only speel, en ik al een stuk of 3/4 vergelijkbare spitsen heb als dit qua potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik ben weer even wat hulp nodig boys Sowieso meer een doelpuntenmaker dan een creatieve speler. Zou prima op de flank kunnen want hij gaat ook een dribbelkont worden. Inside Forward dan (is rechts ook een optie?), denk ik, of Shadowstriker kan ook. Bij nader inzien ook prima als winger maar zou wel zijn inzicht in de gaten houden. 28 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ik zou ook gaan voor een flankspeler, er gaat teveel verloren als hij slechts als spits speelt In mijn save gebeurde het volgende - ik gaf een debuut aan jeugdspeler Mostapha Rached, dat vertrouwen heeft hij niet beschaamd met 2 goals en 2 assists, een 10 en MOTM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Siri, wat is de definitie van FM uitspelen? Siri: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 11 minuten geleden zei FCGPeter: Siri, wat is de definitie van FM uitspelen? Siri: Done that... ✅️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Sowieso meer een doelpuntenmaker dan een creatieve speler. Zou prima op de flank kunnen want hij gaat ook een dribbelkont worden. Inside Forward dan (is rechts ook een optie?), denk ik, of Shadowstriker kan ook. Bij nader inzien ook prima als winger maar zou wel zijn inzicht in de gaten houden. Ik zit zelf aan hangende vleugelspits te denken. Naar binnen komende vleugelspits kan ook, maar hij is links, dat is dan weer jammer. Ga er nog even op broeden. Het loopt in zon youth only meestal net even anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 51 minuten geleden zei Rykjvk1: Ik zou ook gaan voor een flankspeler, er gaat teveel verloren als hij slechts als spits speelt In mijn save gebeurde het volgende - ik gaf een debuut aan jeugdspeler Mostapha Rached, dat vertrouwen heeft hij niet beschaamd met 2 goals en 2 assists, een 10 en MOTM. Wel geinig, hortelao idem: 2 goals bij zijn debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Ik vind het aantal blessures wel echt ongehoord hoor. Dat slaat gewoon nergens op. Keeper 2 keer langdurig geblesseerd in een seizoen? Nu 8 spelers meer dan 5 weken in de lappenmand. Je kan ook overdrijven he, zijn potverdikkie niet van suiker. Pussy's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 28 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik vind het aantal blessures wel echt ongehoord hoor. Dat slaat gewoon nergens op. Keeper 2 keer langdurig geblesseerd in een seizoen? Nu 8 spelers meer dan 5 weken in de lappenmand. Je kan ook overdrijven he, zijn potverdikkie niet van suiker. Pussy's Moet zeggen dat me dat opzich nog redelijk meevalt. Blessures zijn vaak wel direct serieus, gebroken onderbeen a 7 maand afwezig, dat soort werk. Wat ik wel nu al in meerdere games ( zeg maar alle, 3 tot nu toe) mee maak, is dat de concurrentie na de winterstop ineenstort. Met Brentford al paar seizoenen mee gemaakt met city, die een hele seizoenshelft ongeslagen blijven om dan daarna direct een punt of 10-15 te laten liggen in 8 wedstrijden. Idem nu weer met porto: ongeslagen seizoenshelft en na de winterstop verliezen ze er 5 op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Moet zeggen dat me dat opzich nog redelijk meevalt. Blessures zijn vaak wel direct serieus, gebroken onderbeen a 7 maand afwezig, dat soort werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten