Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Steels:

Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! 

Ik wil alleen maar horen, als je een wedstrijd van seizoen 2 hebt gespeeld. Dan maak je me zo trots als een vader, wiens kind een C-Zwemdiploma heeft gehaald:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Steels:

Het is zo ver! Ik heb zowaar vandaag tijd om mijn eerste FM24 save te starten! 

Tijd om je save te starten of ga je die tijd besteden aan de opzet? Personages zoeken en kiezen, achtergrond verhalen bedenken/lezen, etc.

Begin toch gewoon eens man. Geef het eerste seizoen alles eens uit handen, ga spatiebalk rammen en houd je alleen met de wedstrijden bezig. Kun je in het tweede seizoen invulling gaan geven aan de staf en dergelijke en dan langzaamaan verantwoordelijkheden terugpakken. Het heeft mij zoveel geholpen om verder in het spel te komen! Het eerste jaar is echt niet degene waar je het meeste plezier uit haalt.

Probeer het nou gewoon eens, aangezien dit toch niet je main save gaat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Leverkusen?

Sporting CP als Luis Figo :)

@De Raam Voor het overdenken van mijn achtergrondverhaal heb ik ondertussen wel tijd genoeg gehad. Vandaag is het vooral al de laatste zaken downloaden, vooral de juiste skin zoeken en dan kan ik starten! Ik haal nu eenmaal veel plezier aan alles tot in de puntjes uit te werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer even wat hulp nodig boys. Zie onderstaande meneer:

20231128161756_1.thumb.jpg.c38673810c86153b2d3fc49bde94168a.jpg

Wat zouden jullie hier van maken? Hij is van nature een spits qua media omschrijving, daar ga ik meestal aan af. Maar imo heeft die eigenlijk voor alle posities wel de attributen om op elke positie goed te worden.

Even in het achterhoofd houdende dat ik al een spits heb die dicht tegen Portugees international aan zit, maar deze man op AML waarschijnlijk binnen 2 jaar de beste optie op die positie is. Keuzes, keuzes, keuzse.

Ik neig dus naar AML, omdat ik een youth only speel, en ik al een stuk of 3/4 vergelijkbare spitsen heb als dit qua potentie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik ben weer even wat hulp nodig boys

Sowieso meer een doelpuntenmaker dan een creatieve speler. Zou prima op de flank kunnen want hij gaat ook een dribbelkont worden. Inside Forward dan (is rechts ook een optie?), denk ik, of Shadowstriker kan ook.

Bij nader inzien ook prima als winger maar zou wel zijn inzicht in de gaten houden.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ook gaan voor een flankspeler, er gaat teveel verloren als hij slechts als spits speelt :)

In mijn save gebeurde het volgende - ik gaf een debuut aan jeugdspeler Mostapha Rached, dat vertrouwen heeft hij niet beschaamd met 2 goals en 2 assists, een 10 en MOTM.

image.thumb.png.db9f7d7a5286bdde27f664c8980acbad.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Sowieso meer een doelpuntenmaker dan een creatieve speler. Zou prima op de flank kunnen want hij gaat ook een dribbelkont worden. Inside Forward dan (is rechts ook een optie?), denk ik, of Shadowstriker kan ook.

Bij nader inzien ook prima als winger maar zou wel zijn inzicht in de gaten houden.

Ik zit zelf aan hangende vleugelspits te denken. Naar binnen komende vleugelspits kan ook, maar hij is links, dat is dan weer jammer. 

Ga er nog even op broeden. Het loopt in zon youth only meestal net even anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Rykjvk1:

Ik zou ook gaan voor een flankspeler, er gaat teveel verloren als hij slechts als spits speelt :)

In mijn save gebeurde het volgende - ik gaf een debuut aan jeugdspeler Mostapha Rached, dat vertrouwen heeft hij niet beschaamd met 2 goals en 2 assists, een 10 en MOTM.

image.thumb.png.db9f7d7a5286bdde27f664c8980acbad.png

Wel geinig, hortelao idem: 2 goals bij zijn debuut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik vind het aantal blessures wel echt ongehoord hoor. Dat slaat gewoon nergens op. Keeper 2 keer langdurig geblesseerd in een seizoen? Nu 8 spelers meer dan 5 weken in de lappenmand. Je kan ook overdrijven he, zijn potverdikkie niet van suiker. Pussy's

Moet zeggen dat me dat opzich nog redelijk meevalt. Blessures zijn vaak wel direct serieus, gebroken onderbeen a 7 maand afwezig, dat soort werk.

Wat ik wel nu al in meerdere games ( zeg maar alle, 3 tot nu toe) mee maak, is dat de concurrentie na de winterstop ineenstort. Met Brentford al paar seizoenen mee gemaakt met city, die een hele seizoenshelft ongeslagen blijven om dan daarna direct een punt of 10-15 te laten liggen in 8 wedstrijden. Idem nu weer met porto: ongeslagen seizoenshelft en na de winterstop verliezen ze er 5 op rij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites