MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 16 minuten geleden zei reibleetsak: Volgens mij moet je ze verdubbelen om bij CA/PA uit te komen. Dus in het geval van Bellingham is zijn Current Ability: 168 (84 * 2) en zijn Potential Ability: 188 (94*2). Hoe ze per rol berekent worden is mij niet duidelijk. Zoiets las ik inderdaad ook onder een speler. Maar ja, CA zegt niet heel veel als het verbruikt wordt voor nutteloze eigenschappen. Ik was dan ook vooral benieuwd naar de berekening per rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 uur geleden zei Daz: Met welke gamemodus hebben jullie een game gestart? Ik neig gewoon naar original, dat is gewoon up to date toch? Ik heb real world gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 uur geleden zei Daz: Met welke gamemodus hebben jullie een game gestart? Ik neig gewoon naar original, dat is gewoon up to date toch? In de beta heb ik Real World gedaan, is voor het realisme ook leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Op YouTube vond ik een filmpje met de ultimate set-up waarbij iemand enkel z’n eigen competitie toevoegde (het team waar hij mee ging spelen) en vervolgens enkel de spelers van andere competities. Daarmee creëerde hij een grote database aan spelers zonder snelheid te verliezen. Hoe gaan jullie om met deze afweging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 7 minuten geleden zei SantiagoMunez: Op YouTube vond ik een filmpje met de ultimate set-up waarbij iemand enkel z’n eigen competitie toevoegde (het team waar hij mee ging spelen) en vervolgens enkel de spelers van andere competities. Daarmee creëerde hij een grote database aan spelers zonder snelheid te verliezen. Hoe gaan jullie om met deze afweging? Zou ik niet adviseren omdat de clubs in competities die niet actief zijn ook minder actief zijn op de transfermarkt. Daarnaast wordt de poule aan spelers veel groter dus wordt het lastiger voor jezelf om spelers te kunnen slijten. Ja, je hebt een goed gevulde database en kan lekker scouten maar bovenstaande staat daar tegenover. Zet dan op z'n minst enkele competities op view-only. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 8 minuten geleden zei SantiagoMunez: Op YouTube vond ik een filmpje met de ultimate set-up waarbij iemand enkel z’n eigen competitie toevoegde (het team waar hij mee ging spelen) en vervolgens enkel de spelers van andere competities. Daarmee creëerde hij een grote database aan spelers zonder snelheid te verliezen. Hoe gaan jullie om met deze afweging? Ik denk dat er meerdere visies zijn. Meer spelers is vaak wel meer opties. Je kunt ook echt spelers vinden uit verre oorden waar nu geen topspeler vandaan komt. Anders hebben dat soort landen eigenlijk alleen maar grijze spelers. Qua simulatie zit er echter wel veel verschil tussen. Actieve competities zijn een stuk actiever en geven een dynamischer beeld. Niet speelbare competities zijn veel meer bevroren in de tijd. Dezelfde clubs blijven daar dan de boventoon voeren. Er komen wat dat betreft niet echt verrassingen. Dat gebeurt wel in actieve competities. Dit wordt misschien wel pas relevant als je echt tientallen jaren verder bent. Tot die tijd mis je alleen hun activiteit op de transfermarkt en dat soort zaken. Persoonlijk speel ik meestal met meerdere competities, zeker de toplanden en/of de omliggende landen van het land waar ik in speel. En het liefst een zo groot mogelijke database, zonder dat het spel enorm traag wordt. Hoe ver je kunt gaat, is afhankelijk van je pc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Badmuts: Mocht je hulp nodig hebben kan ik vanavond wel even met je meekijken Dat zou fijn zijn, zeg! Ik heb nu even die van Teshi geprobeerd, daarin staat alles al goed voor het huidige seizoen. Kan de file ook gewoon verifiëren in de editor van FM24 maar als ik een game wil aanmaken, geeft die de volgende melding: EDIT: Ik geef het op, haha! Heb weer hetzelfde probleem, het is opnieuw één lange competitie geworden.. 7 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Omwille de snelheid van mijn laptop wil ik de bestanden van de oudere fm edities verwijderen. Om te voorkomen dat ik gehaaste beslissingen neem: zijn er (behalve kwijtraken oude carrieres) nog nadelen hieraan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 uur geleden zei Jotew: Je moet alle stappen voltooien, bij zowel de 'Real name fix' als deze: https://manutd.nl/stappenplan-nationale-teams-duitsland-en-japan-speelbaar-maken/ Let op: je moet een nieuwe save starten om dat werkend te krijgen (Duitsland + Braziliaanse teamnamen) Nieuwe save zou nog wel eens het euvel kunnen zijn. Die stappen had ik gedaan. Zal vanavond testen. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Managen in Azië is best leuk als je twee snelle aanvallers en twee lange verdedigers hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 30 minuten geleden zei Nom de Guerre: Managen in Azië is best leuk als je twee snelle aanvallers en twee lange verdedigers hebt Of een hele lange spits als je in een land als Indonesië speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
No Luts No Glory Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Jong Feyenoord ipv Jong Utrecht in de KKD zetten en gaaaaaaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) We gaan maar eens proberen Bayer 04 Leverkusen een titel te bezorgen. Mijn Duitse held is al goed begonnen. 7 november 2023 bewerkt door Reidar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 6 uur geleden zei MisterX: Zoiets las ik inderdaad ook onder een speler. Maar ja, CA zegt niet heel veel als het verbruikt wordt voor nutteloze eigenschappen. Ik was dan ook vooral benieuwd naar de berekening per rol. Ik geloof niet dat die openbaar is. Je kunt wel educated guesses links en rechts vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 In FM22 werkloos beginnen zonder ervaring en diploma's: Na 5 maanden eindelijk een eerste club waarbij ik daadwerkelijk op gesprek mocht komen (maar het alsnog niet werd) In FM24 werkloos beginnen zonder ervaring en diploma's: Binnen 1 week 56 (!) aanbiedingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1-2 verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ook nog maar even hier dan, omdat ik je zo dankbaar ben! @Badmuts is een held en zou uitgeroepen moeten worden tot lid van de maand! ( @Fantasy - bij deze een nominatie (ik heb vernomen dat hij nog iemand gaat helpen en als je zo onbaatzuchtig bent en mensen helpt, verdien je gewoon een badge!)) Gewoon even Ecuador speelbaar gemaakt voor mij, hoef ik niet tot eind van de maand te wachten! Echt super gedaan kerel, nogmaals heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Ook nog maar even hier dan, omdat ik je zo dankbaar ben! @Badmuts is een held en zou uitgeroepen moeten worden tot lid van de maand! ( @Fantasy - bij deze een nominatie (ik heb vernomen dat hij nog iemand gaat helpen en als je zo onbaatzuchtig bent en mensen helpt, verdien je gewoon een badge!)) Gewoon even Ecuador speelbaar gemaakt voor mij, hoef ik niet tot eind van de maand te wachten! Echt super gedaan kerel, nogmaals heel erg bedankt! Graag gedaan vriend! Viel me nog best mee haha. Mochten er nog meer verzoekjes komen van hoor ik het graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 26 minuten geleden zei Badmuts: Graag gedaan vriend! Viel me nog best mee haha. Mochten er nog meer verzoekjes komen van hoor ik het graag Ik zal even op zoek gaan naar een goede database van Bosnië uit FM23, ik kom erop terug 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Officiële FM24 topic op Si Games gaat hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Officiële FM24 topic op Si Games gaat hard Wel goed voor m'n talen dat SI forum, iedere keer is de navigatie van de site weer in een andere taal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Zojuist zei joostmakaay: Wel goed voor m'n talen dat SI forum, iedere keer is de navigatie van de site weer in een andere taal. Uhu. Hier ook DARKMODE IETS VOOR JE?. oOPS CAPS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 uur geleden zei De Raam: Ook nog maar even hier dan, omdat ik je zo dankbaar ben! @Badmuts is een held en zou uitgeroepen moeten worden tot lid van de maand! ( @Fantasy - bij deze een nominatie (ik heb vernomen dat hij nog iemand gaat helpen en als je zo onbaatzuchtig bent en mensen helpt, verdien je gewoon een badge!)) Gewoon even Ecuador speelbaar gemaakt voor mij, hoef ik niet tot eind van de maand te wachten! Echt super gedaan kerel, nogmaals heel erg bedankt! Ik zou die database ook graag willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Kon een uur na de officiële release al starten met mijn FC Eindhoven save omdat een anonieme held al een bestand had gemaakt waardoor het CL format ook na 2024 blijft zoals het nu is. Proberen om zsm de KKD te winnen en dan wellicht een beetje clubhoppen, dat zijn imo altijd de leukste saves. Die echte wereld modus vind ik overigens een uitstekende toevoeging! Lang niet zoveel plezier gehad in een save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) ik heb die ook gedownload, ja. Wat een 'lifesaver' Vind dit veel prettiger dan de nieuwe rare Europese format 8 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten