Fantasy Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Hier kun je alles delen over jouw FM-save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Kom maar door @La Pulga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Kom maar door @La Pulga! Kan echt niet wachten om te starten met FM24, maar moet eigenlijk nog eerst de CL winnen met Lyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Zojuist zei La Pulga: Kan echt niet wachten om te starten met FM24, maar moet eigenlijk nog eerst de CL winnen met Lyon Dit is tot nu toe wel de beste post in het FM Café voor FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is tot nu toe wel de beste post in het FM Café voor FM24 Je bent een goede tweede hoor! Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Wachten duurt soms zo lang! Ga hier denk ik eerst enkele simulaties draaien voor de future screenshots, transfers en natuurlijk kijken of de squad building van AI inderdaad verbeterd is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Is het ook al mogelijk een FM23 save mee te nemen naar de Beta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: Je bent een goede tweede hoor! Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien Was. Nu al weer zoveel betere posters gezien. De concurrentie ligt weer hoog dit jaar. Zelf eerst even de nieuwe functies testen met Feyenoord, GAE of Blackburn denk ik. Even wat minder opvallende talentjes gaan zoeken en scouten om in de Online Save te gaan gebruiken. Stelletje aasgieren die daar mee doen en alle bekende wonderkids direct aantrekken. Wanneer de nieuwe functies een beetje bekend zijn en er een basistactiek staat die even testen bij Real Sociedad, eveneens voor de Online Save mocht niemand anders die ook willen. Zodra er een goed werkende database is voor Noord Macedonië dan ga ik daar starten met Brera Strumica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Je bent een goede tweede hoor! Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien Weer een savegame met Willem II denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Hoe het er momenteel naar uit ziet zal Bayer Leverkusen mijn eerste save worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Ik begin de beta met FC Dordrecht, hebben dit jaar een erg leuke talentvolle selectie. Als het bevalt speel ik door, anders pak ik zoals altijd een save met Feyenoord op. Ben altijd heel benieuwd naar de nieuwe Feyenoord talenten; voor dit jaar Kraaijeveld, Read en van Persie en de upgrade van Leo Sauer. Heb voor dit jaar een build a nation in gedachten, dus zodra er een goede San Marino database is ga ik daar mee aan de slag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 3 uur geleden zei Jotew: Is het ook al mogelijk een FM23 save mee te nemen naar de Beta? Ja (ik verwacht van wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 10 uur geleden zei Jotew: Is het ook al mogelijk een FM23 save mee te nemen naar de Beta? Dat kan want heb al gezien dat er bij een youtuber die mogelijk er al was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Sowieso ga ik FM24 aanschaffen! Speel nu nog FM20, speciaal nieuwe laptop gekocht. Ik heb met FM20 inmiddels wel echt veel clubs gehad; ik kan niet anders doen dan weer beginnen met Boca Juniors, toch wel mijn grote liefde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 22 minuten geleden zei ElPrincipito: Sowieso ga ik FM24 aanschaffen! Speel nu nog FM20, speciaal nieuwe laptop gekocht. Ik heb met FM20 inmiddels wel echt veel clubs gehad; ik kan niet anders doen dan weer beginnen met Boca Juniors, toch wel mijn grote liefde! Hier ook nieuwe laptop aangeschaft 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) In FM 24 meteen met PSV beginnen en Teze als inverted full back opstellen lijkt me @Steels Al een goed alter ego bedacht voor je laptop? 19 oktober 2023 bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Nope, nog steeds geen beta... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 @FlyD @sennid Dank voor de reactie! Heb namelijk het idee dat ik nu met alle files (Germany lower league, daveinced realism pack etc) nog beter in FM23 kan starten en deze overnemen in FM24. Nu er voor FM24 nog weinig mods beschikbaar zijn de komende weken/maanden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Oké, even speculeren want vandaag zou zomaar de dag kunnen zijn jongens! De laatste drie(!) beta versies werden allemaal op een donderdag vrijgegeven Gisteren werden de alpha-video's vrijgegeven, vorig jaar gebeurde dat een dag voor de release van de beta Epic gaf gisteren(?) een release datum aan van 19 oktober De kortste tijd die we ooit in de beta hebben gekregen was 14 dagen, dat zou maandag zijn maar over het algemeen krijgen we langer de tijd om te testen Er wordt nooit op een vrijdag, zaterdag of zondag gereleased ivm mogelijke problemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik denk nog 6 minuten. 9 uur Engelse tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Nope, nog steeds geen beta... 23 oktober zeer waarschijnlijk, dat is exact twee weken voor de release van de fullgame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 13 minuten geleden zei Arezo: Ik denk nog 6 minuten. 9 uur Engelse tijd. Vorig jaar wel, jaar daarvoor om 1 uur 's middags, jaar daarvoor 9 uur 's avonds! 2 minuten geleden zei Kyrill: 23 oktober zeer waarschijnlijk, dat is exact twee weken voor de release van de fullgame Exact twee weken voor full-release is nog maar 1x eerder gebeurd, alles wijst op vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Zojuist zei De Raam: Vorig jaar wel, jaar daarvoor om 1 uur 's middags, jaar daarvoor 9 uur 's avonds! Exact twee weken voor full-release is nog maar 1x eerder gebeurd, alles wijst op vandaag Nou top, dat is mooi. Terwijl vandaag pas donderdag is, zou geweldig zijn. Dank maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Voor niks zo vroeg me wekker gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Voor niks zo vroeg me wekker gezet. Denk 1800, Nederlandse tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten