Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit is tot nu toe wel de beste post in het FM Café voor FM24

Je bent een goede tweede hoor! 

Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei La Pulga:

Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien :D 

Was. Nu al weer zoveel betere posters gezien. De concurrentie ligt weer hoog dit jaar.

Zelf eerst even de nieuwe functies testen met Feyenoord, GAE of Blackburn denk ik. Even wat minder opvallende talentjes gaan zoeken en scouten om in de Online Save te gaan gebruiken. Stelletje aasgieren die daar mee doen en alle bekende wonderkids direct aantrekken. Wanneer de nieuwe functies een beetje bekend zijn en er een basistactiek staat die even testen bij Real Sociedad, eveneens voor de Online Save mocht niemand anders die ook willen. Zodra er een goed werkende database is voor Noord Macedonië dan ga ik daar starten met Brera Strumica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Maar waar gaan jullie als eerst induiken met de nieuwe FM? Gelijk opzoek naar de beste talentjes of gelijk challenges opbouwen? Ik denk dat ik met Ajax ga beginnen, al lijkt mij Barcelona ook erg leuk om te starten, en dan zo min mogelijk aankopen doen. Ben vooral benieuwd hoe de wedstrijden er dit jaar uit gaan zien  

Weer een savegame met Willem II denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin de beta met FC Dordrecht, hebben dit jaar een erg leuke talentvolle selectie. Als het bevalt speel ik door, anders pak ik zoals altijd een save met Feyenoord op. 

Ben altijd heel benieuwd naar de nieuwe Feyenoord talenten; voor dit jaar Kraaijeveld, Read en van Persie en de upgrade van Leo Sauer.

Heb voor dit jaar een build a nation in gedachten, dus zodra er een goede San Marino database is ga ik daar mee aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ElPrincipito:

Sowieso ga ik FM24 aanschaffen! Speel nu nog FM20, speciaal nieuwe laptop gekocht. 

Ik heb met FM20 inmiddels wel echt veel clubs gehad; ik kan niet anders doen dan weer beginnen met Boca Juniors, toch wel mijn grote liefde! 

Hier ook nieuwe laptop aangeschaft 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, even speculeren want vandaag zou zomaar de dag kunnen zijn jongens! 

• De laatste drie(!) beta versies werden allemaal op een donderdag vrijgegeven
  • Gisteren werden de alpha-video's vrijgegeven, vorig jaar gebeurde dat een dag voor de release van de beta
  • Epic gaf gisteren(?) een release datum aan van 19 oktober
  • De kortste tijd die we ooit in de beta hebben gekregen was 14 dagen, dat zou maandag zijn maar over het algemeen krijgen we langer de tijd om te testen
  • Er wordt nooit op een vrijdag, zaterdag of zondag gereleased ivm mogelijke problemen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Arezo:

Ik denk nog 6 minuten. 9 uur Engelse tijd.

Vorig jaar wel, jaar daarvoor om 1 uur 's middags, jaar daarvoor 9 uur 's avonds!

2 minuten geleden zei Kyrill:

23 oktober zeer waarschijnlijk, dat is exact twee weken voor de release van de fullgame

Exact twee weken voor full-release is nog maar 1x eerder gebeurd, alles wijst op vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei De Raam:

Vorig jaar wel, jaar daarvoor om 1 uur 's middags, jaar daarvoor 9 uur 's avonds!

Exact twee weken voor full-release is nog maar 1x eerder gebeurd, alles wijst op vandaag

Nou top, dat is mooi. Terwijl vandaag pas donderdag is, zou geweldig zijn. Dank maatje :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites