Rob1981 Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni De Eredivisie is terug in Arnhem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Finale Supercopa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni WTF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Deze kwaliteitsvolle Colombianen kon ik niet laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Ondanks dat het tegen Feyenoord was wel een hele mooie manier om de titel te pakken op de ene laatste speelronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Utrecht stond na 10 wedstrijden nog maar op twee punten achterstand en hadden net zoals mij nog niet verloren. Hun manager Shevchenko was voor de wedstrijd allemaal dingen aan het uitkramen over dat we eigenlijk helemaal niet zo goed waren enzo. Dan is dit toch wel een leuke uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni De eerste prijs is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Je hebt van die potjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Wurggreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 1 hour ago, Nom de Guerre said: Wurggreep. Dat logo is ook gewoon goud he? Dan sta je toch al met 1-0 voor als je het veld op loopt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni (bewerkt) 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Wurggreep. Spijtig dat het zomerstop is met de podcast en dat we er niet meer over kunnen horen. Dat logo is pure klasse. 27 juni bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 5 uur geleden zei Rob1981: Dat logo is ook gewoon goud he? Dan sta je toch al met 1-0 voor als je het veld op loopt... Qua logo een van de betere clubs waar ik de afgelopen jaren mee gespeeld heb inderdaad. 4 uur geleden zei Lensherr: Spijtig dat het zomerstop is met de podcast en dat we er niet meer over kunnen horen. Dat logo is pure klasse. Ik kan het na de zomer resumeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni (bewerkt) Prima slotfase zo, ook al had geen drie punten meer verwacht. Zo'n typische FM-wedstrijd. En ja, het is inderdaad die rolkoning Neymar die nu nog een jaartje bij PSV zit . Overigens ook Daley Blind in Eindhoven, hehe. 28 juni bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ondanks dat ik de slechtste was op het veld, baal ik dat ik deze winst toch niet kon vasthouden en FM niet kon FMen. Ondanks dat dat trots op dit resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Plaatsing voor de Europa League wordt even overtuigend afgedwongen. De reis naar Istanbul is niet meer dan een schoolreisje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Nu hebben we echt alles gewonnen. Nog één landstitel en we stoten Sparta Praag helemaal van de troon. In de tussentijd heb ik enkele competities ingeladen om nadien te verhuizen. Nederland, Oekraïne, Mexico, Argentinië en Servië dragen mijn voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Aftrap nieuwe Europese seizoen, kon slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni De nieuwe Ceulemans pikt ook zijn doelpuntje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 10 uur geleden zei Lensherr: De nieuwe Ceulemans pikt ook zijn doelpuntje mee. De nieuwe Hans Somers zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 11 uur geleden zei Glenn08: De nieuwe Hans Somers zeker? Dat was ook mijn eerste gedacht. Ondanks dat het een Made by Neerpede product is, staat er toch "de nieuwe Jan Ceulemans" bij. Hij doet me eerder denken aan de verbeterde versie van Lucas Stassin. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli De youngsters doen het voor ons in mogelijk mijn laatste wedstrijd met Sigma. Anderzijds voelt het wel pijnlijk om dit te verlaten. We zien wel waar het schip strand. Cucaricki is momenteel een vrije club dat nog steeds op zoek is naar haar eerste Servische titel. Daar leeft de legende van @Glenn08 voort, maar is wel een interessante optie. Verder springen 1860 Munchen momenteel in de 2de Bundesliga, FC St. Pauli, OFK Belgrado dat de promotie pakt naar het eerste niveau, Piacenza in de Serie C, Genoa, Sassuolo beiden richting de Serie B en Everton in de Championship mij wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Met opgeheven hoofd verlaten wij het EK. Frankrijk was nipt te sterk. Wij ware niet scherp genoeg en een pingel deed ons helaas de das om. Eerder wonnen wij in de 2e ronde met 4-1 van Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Tussenronde CL kwam Real Madrid uit de koker, maar toch netjes doorgekomen (seizoen 2) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Hupsakeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten