Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Utrecht stond na 10 wedstrijden nog maar op twee punten achterstand en hadden net zoals mij nog niet verloren. Hun manager Shevchenko was voor de wedstrijd allemaal dingen aan het uitkramen over dat we eigenlijk helemaal niet zo goed waren enzo. Dan is dit toch wel een leuke uitslag ;c 

f41e4bb35b973823c6f384552296aa20.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

0c78474722e7bceeb2f6a98b36fec879.png

Wurggreep.

Spijtig dat het zomerstop is met de podcast en dat we er niet meer over kunnen horen. Dat logo is pure klasse.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rob1981:

Dat logo is ook gewoon goud he? Dan sta je toch al met 1-0 voor als je het veld op loopt...

Qua logo een van de betere clubs waar ik de afgelopen jaren mee gespeeld heb inderdaad.

4 uur geleden zei Lensherr:

Spijtig dat het zomerstop is met de podcast en dat we er niet meer over kunnen horen. Dat logo is pure klasse.

Ik kan het na de zomer resumeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima slotfase zo, ook al had geen drie punten meer verwacht. Zo'n typische FM-wedstrijd. En ja, het is inderdaad die rolkoning Neymar die nu nog een jaartje bij PSV zit :D. Overigens ook Daley Blind in Eindhoven, hehe.

image.thumb.png.4856c1a3bdfbfe70122e1ef3e733cd0e.png

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.f1d69cf87bf5d5deb21bc8d12af8744b.png

Nu hebben we echt alles gewonnen. Nog één landstitel en we stoten Sparta Praag helemaal van de troon. In de tussentijd heb ik enkele competities ingeladen om nadien te verhuizen. Nederland, Oekraïne, Mexico, Argentinië en Servië dragen mijn voorkeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Glenn08:

De nieuwe Hans Somers zeker?

Dat was ook mijn eerste gedacht. Ondanks dat het een Made by Neerpede product is, staat er toch "de nieuwe Jan Ceulemans" bij. Hij doet me eerder denken aan de verbeterde versie van Lucas Stassin.

Spoiler

image.thumb.png.b2c36dbcf067f0ad701dd7932cbc0722.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.c8c11794c4523cfcc41b788b501ce2d8.png

De youngsters doen het voor ons in mogelijk mijn laatste wedstrijd met Sigma. Anderzijds voelt het wel pijnlijk om dit te verlaten. We zien wel waar het schip strand. Cucaricki is momenteel een vrije club dat nog steeds op zoek is naar haar eerste Servische titel. Daar leeft de legende van @Glenn08 voort, maar is wel een interessante optie. Verder springen 1860 Munchen momenteel in de 2de Bundesliga, FC St. Pauli, OFK Belgrado dat de promotie pakt naar het eerste niveau, Piacenza in de Serie C, Genoa, Sassuolo beiden richting de Serie B en Everton in de Championship mij wel aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met opgeheven hoofd verlaten wij het EK. Frankrijk was nipt te sterk. Wij ware niet scherp genoeg en een pingel deed ons helaas de das om.

Eerder wonnen wij in de 2e ronde met 4-1 van Portugal. 

image.png.7e47f685bcd40dc3a6009cfc8088f719.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites