Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ben je kampioen geworden? Of sta je halverwege op een geweldige positie? Laat hier de tussenstand of je eindstand zien van jouw game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Eerste periode is binnen, ik heb de meta voor dit jaar wel even uitgevonden met René Kriwak moet ik zeggen @UrbetoHoe gaat het bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Achterin soms nog wat rammelend, dus dat lijkt op de realiteit . Wat een heerlijke talenten lopen er rond. Haen, Brittijn, Önal, Raterink, Schoppema, pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Best spannend bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
4231Gegenpres Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Eigen tactiek vanuit FM 2023 geïmporteerd. Goed nieuws, hij blijkt ook in FM 2024 te werken. Paulos Abraham is een toppertje op dit niveau. Kevin Van Veen trouwens ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 19 uur geleden zei Brozai: Eerste periode is binnen, ik heb de meta voor dit jaar wel even uitgevonden met René Kriwak moet ik zeggen @UrbetoHoe gaat het bij jou? Goed bezig hoor! Aan zo'n score kom ik niet door ietwat onnodige nederlagen in speelronde 3 en 4, maar sindsdien loopt het wel als een trein. Groningen is voor eigenlijk alle teams wel een maatje te groot, maar we hebben de tweede titel gewonnen en gaan dus sowieso nacompetitie spelen. Nu is het winterstop en dus tijd om een nieuwe spits te zoeken. Kriwak vind ik helemaal niks en Agrafiotis is door Excelsior teruggeroepen in oktober omdat hij 'te weinig in de juiste rol zou spelen'. Verder waren we ook echt toe aan de winterstop, aangezien de (zware) blessures zich de laatste tijd opgestapeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 En ik ga nu richting Cambuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 UPDATE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goed om te zien dat mijn geboortestad het goed doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Almere moet volgens mij nog even op gang komen, maar met deze tweede plek ben ik zeker niet ontevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 het gaat nog erg spannend worden!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Halverwege het eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) Kampioenen! Fenerbahce maakte het me wel moeilijk trouwens. Met goals. En meer goals. Goals, goals, goals! 23 oktober 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 32 minuten geleden zei dvsermelo: Kampioenen! Fenerbahce maakte het me wel moeilijk trouwens. Met goals. En meer goals. Goals, goals, goals! Wat een bizar aantal gescoorde goals zeg. Chapeau. Hoe speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 16 uur geleden zei Urbeto: Wat een bizar aantal gescoorde goals zeg. Chapeau. Hoe speel je? Ultra aanvallend. Een beetje gek zelfs (slechts 1 middenvelder), maar elk duel is een feestje. En het werkt als een trein. Had deze tactiek al met FM23 en misschien al wel met FM22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Was het goed in de laatste wedstrijd? Nee. Was het genoeg? Nou en of! Dordt gaat hogerop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 @Urbeto ik heb alvast een mooi voorbeeld voor je, hoop Europa in te gaan! Seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Op 23-10-2023 om 22:25 zei dvsermelo: Kampioenen! Fenerbahce maakte het me wel moeilijk trouwens. Met goals. En meer goals. Goals, goals, goals! Weer kampioen, weer met veel goals. Met 2 duels minder in de competitie gemiddeld meer gescoord dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Doel was om degradatie te voorkomen, en we zijn überhaupt niet in gevaar gekomen om te degraderen dit seizoen. Met een transferbudget van 1,6 miljoen moet ik weer creatief wezen op de transfermarkt als ik de selectie wil versterken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 We gaan de lange Deense winterstop in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten