Oerlie Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari aan het begin van de save vertrok hij voor een schijntje omdat we onder curatele stonden, maar nu weten we hem wel voor volgend seizoen te strikken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Kennen jullie deze nog nog nog nog nog nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Op 6-1-2024 om 23:03 zei Becks: Hehe Zijn seizoen was niet om over naar huis te schrijven. Nog een jaartje knallen en dan gaat-ie met pensioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Mijn enige speler die in San Marino is geboren met een beetje niveau loopt zo de deur uit. Was trouwens nooit onbetwist basisspeler. Speelde daarom al op huurbasis bij RKC, en die lichten blijkbaar de ontsnappingsclausule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Net gratis opgehaald. Manutd had hem zelfs een halfjaar in oekraine gestald. foei erik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari binnegekomen als imo de goalgetter uit deze editie maar scoort maar mondjesmaat krijgt wel genoeg kansen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dat is een echte Guido special. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Na een succesvol eerste seizoen (32 wedstrijden, elf goals en twaalf assists) weten we de overeenkomst te verlengen voor minder salaris dan afgelopen seizoen. Winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari In 4 uurtjes een heel seizoen doorgeknald? @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Zojuist zei De Raam: In 4 uurtjes een heel seizoen doorgeknald? @ReneLeBlanc Instant result is my best friend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Zojuist zei ReneLeBlanc: Instant result is my best friend. Dan nog vrij vlot, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Zojuist zei De Raam: Dan nog vrij vlot, haha! Tussendoor op vakantie gaan tussen wedstrijden door, heb ik toch helemaal geen tijd voor joh. Was FC Leenspeler dus als ze boos werden kon t me ook weinig bommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Eén van mijn absolute lievelingsspelers deze FM. Wat een ongekende statistieken had hij ieder jaar. Helaas moeten laten gaan naar Bayern. Wel deze jongen voor amper 25,5 miljoen in de plaats kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Het is echt een komen en gaan in Lissabon. Veel huurspelers worden teruggehaald omdat ze niet op de juiste positie of in de juiste rol spelen. Gezeik joh, ze spelen toch? Leukste transfers imo zijn wel de bovenstaande jongens. Met Tavernier hoop je natuurlijk op veel corners, vrije trappen en strafschoppen Tavares heb ik hele goede herinneringen aan door vorig jaar met Boavista, moet wel zeggen dat hij niet zo goed is als vorig jaar maar we geven m het voordeel van de twijfel. Vinagre is onze vleugelflitser op de linksback en Jose Sousa werd mij aangeboden op deadline day. 300k voor betaald en ondanks dat ik op dat moment geen scouts had en dus gewoon afging op zijn leeftijd en waarde 0 spijt van natuurlijk. Wat een heerlijk talentje al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Zeiken om een nieuw contract en vervolgens een rode kaart pakken wat me bijna de Champions League kostte? Oprotten gauw. Hij gaat even 200k per maand extra verdienen, prima wij kunnen het geld goed gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Helaas Zeballos kwijtgeraakt aan United voor 35 miljoen en 50% clausule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Op z'n 27e al teruggehaald naar Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Nou, daar gaat de volgende steunpilaar. Barco was niet meer te houden. 68 miljoen en 50% van de winst bij een volgend transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 35 minuten geleden zei ElPrincipito: Nou, daar gaat de volgende steunpilaar. Barco was niet meer te houden. 68 miljoen en 50% van de winst bij een volgend transfer. Dat gaat snel met je spelers haha! Ik heb deze man voor 15 miljoen weten te halen van Dinamo Zagreb - geen onaardig begin ook, direct speler van de maand en 2x jonge speler van de maand in zijn eerste twee maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 11 uur geleden zei Rykjvk1: Dat gaat snel met je spelers haha! Ik heb deze man voor 15 miljoen weten te halen van Dinamo Zagreb - geen onaardig begin ook, direct speler van de maand en 2x jonge speler van de maand in zijn eerste twee maanden. Ik probeerde Baturina transfervrij over te nemen van Porto, helaas vroeg die op dat moment echt exceptioneel veel salaris waardoor het niet door ging. Hier hebben we wonderkind nummer zoveel voor de spits positie binnengehaald. Kosten? 4,5 millies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik probeerde Baturina transfervrij over te nemen van Porto, helaas vroeg die op dat moment echt exceptioneel veel salaris waardoor het niet door ging. Hier hebben we wonderkind nummer zoveel voor de spits positie binnengehaald. Kosten? 4,5 millies. Koopje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari In totaal negentien man aangetrokken in de zomer van 2029. Moet wel zeggen dat heel veel van deze jongen gehaald is met het oog op de toekomst en sommige het eerste elftal waarschijnlijk ook niet gaan redden. Spoiler Voor een millie durf ik de gok wel aan. 400k Academica bedankt. Mijn back-up voor de rechtsback positie voor 1.2 miljoen. Door de degradatie van Alaves kon ik die clausule lichten. Was een jaartje eerder voor maar 325k naar Spanje gegaan. Kietje stond al een jaartje op de shortlist. 6,5 miljoen was zijn afkoopsom en die wilde ik graag lichten. Ga hem proberen op het middenveld te laten renderen omdat ik ruim in de CV's zit. Musah ging voor 37,5 miljoen naar Inter en dit is zijn vervanger voor 3,7 miljoen. Prima zaken doen. Hoop dat de beste man in La Liga gaat uitblinken en ik hem voor een mooi bedrag kan verpatsen. 2,5 miljoen voor deze 18-jarige Bulgaar. @TheRealOne zal er heel blij mee zijn denk ik. 1,2 miljoen om te zorgen dat we in het vervolg wat meer Portugezen in de basis gaan krijgen. 1,9 miljoen en zelfde geldt hier. Meer Portugezennnnnn 350k. Same same same. 1,8 miljoen en wederom hetzelfde als hierboven. 6 miljoen voor AA. Jaartje afmaken bij Girona en dan vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Game met VVV begon wat te vervelen, daar er nauwelijks een spelers werd verkocht. Nu een game met Leeds United begonnen. Nadat ik eerst Darko Gyabi voor 9 miljoen aan Brighton verkocht en Mateo Joseph voor 2.8 miljoen aan Southampton, had ik wat ruimte. Het duurde helaas lang naar het zoeken naar echte vervangers (of meer 95% wilde niet naar Leeds komen), maar met Ian Maatsen als Linksback, Adamo Nagalo als centrale verdediger en Oliver Villadsen als speler aan de rechter kant, ben ik toch wel in mijn nopjes. Team is al vrij aardig voor de Championsship. Promotie moet er wel inzitten lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari En dan voor het geld hun gehaald: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten