Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Recommended Posts

Transfers seizoen 1 met Lommel. De uitgaande transfers van Gordic en Letsosa waren door het bestuur geaccepteerd.

e11dd9b254d4aedfc2de4df02b211cf5.png

c1048e8970c26a052625194e135e4f2a.png

Transfers seizoen 2 met Lommel. De beste spelers moeten verkopen om de financiële situatie op te lossen en ook omdat een aantal spelers niet wouden bijtekenen of ongelukkig waren. Daarbij kreeg ik helaas 0% van de transferopbrengsten om te herinvesteren dus ben ik creatief moeten zijn met de inkomende transfers.

db453982a569f3d51d751f1a2e43970d.png

01d34fc2fddf5b7217d8969f7943b553.png

• Like 3

Drie transfers met Brighton in mijn eerste seizoen

k6BvAkT.png

Onvermoeibare middenvelder die in aanmerking komt voor homegrown en tal van voordelen biedt, zeker qua mentale stats en ook fysieke paraatheid gehaald voor 23 miljoen van Manchester United die daar op de transferlijst stond. Kan ook wel nog een tijdje met zijn 26 jaar op de teller. Vrij veel geld, maar het wel waard denk ik, voor ervaring, voor fighting spirit en voor de breedte van de selectie die in de Europa League, de zware Engelse competitie en de twee bekers.

Yuv9d5B.png

Een beetje een zelfde transfer, maar dan aanvallender gericht. Gehaald voor 8.25 miljoen van opnieuw Manchester United waar hij (opnieuw) op de transferlijst stond. Ook dit vond ik wel een transfer waard. Al zal hij toch moeten vechten voor de speelminuten. Maar opnieuw, erg veel matchen in aantocht dit seizoen als we niet overal er meteen uitliggen. Een Paraguayaans middenvelder-wonderkid laten uitlenen aan Gladbach door die twee transfers ook.

SNbiZun.png

Met het oog op de toekomst, 10.5 miljoen betaald aan Watford.

• Like 2

image.thumb.png.7e6b4778c514000294a7cafa6e7da4e3.png

Het grote verhuur spektakel is weer plaats aan het vinden en we zitten pas net over de helft van juli heen. :D Door het vertrek van Archie Gray natuurlijk een enorme som geld ontvangen. Konrad Laimer wilde ik eigenlijk voor 88 miljoen naar Dortmund laten gaan maar die heeft de knuppel afgewezen. Daarom maar ingezet op een ruildeal met deze 18-jarige Italiaan. 2 interlands al gespeeld op het EK wat Italie uiteindelijk ook won. :< 

image.thumb.png.90bb1144aee9d35c86800cb2520e0171.png

• Like 4

1 minuut geleden zei Monty:

image.thumb.png.7e6b4778c514000294a7cafa6e7da4e3.png

Het grote verhuur spektakel is weer plaats aan het vinden en we zitten pas net over de helft van juli heen. :D Door het vertrek van Archie Gray natuurlijk een enorme som geld ontvangen. Konrad Laimer wilde ik eigenlijk voor 88 miljoen naar Dortmund laten gaan maar die heeft de knuppel afgewezen. Daarom maar ingezet op een ruildeal met deze 18-jarige Italiaan. 2 interlands al gespeeld op het EK wat Italie uiteindelijk ook won. :< 

image.thumb.png.90bb1144aee9d35c86800cb2520e0171.png

Doku, Kimmich, Goretzka... wat een transfers joh!

• Like 2

Transfers VVV-Venlo seizoen 4

Daar wij dit seizoen de Champions League ingaan, moest ik wat versterken. Zeker de defensie moest verbeterd worden. Met 8 miljoen TB en mijn creativiteit uit voorgaande seizoenen, moet ik hier wel flink meer kunnen versterken. 

Door de aankoop van Kristoffer Juvik, een 18 jarige Noor en  Tom Stian Sjonfjell , eveneens een 18 jarige Noor, heeft de defensie aan kwaliteit gewonnen. Als bondscoach van Noorwegen zit ik dicht bij het vuur. Beide spelers staan er meteen en kunnen zo de basis in. Juvik kan overigens ook als VM spelen. Leuk Feitje: Deze transfer van Juvik gaat de boeken als duurste inkomende transfer ooit voor VVV-Venlo. 

Malik Tillman kon ik gratis natuurlijk niet laten lopen en moest ik binnenhalen, ook al heb ik hem eigenlijk niet nodig, 

Gabriel Slonina is gehaald als vervanging van Peter Vindahl. Peter wilde zijn contract niet verlengen omdat Manchester geïnteresseerd in hem was. Wilde ik nog iets verdienen, was verkoop nu de enige optie. Slonina stond voordat Peter kwam al op mijn lijstje en daarnaast was het praktisch onmogelijk nog een goede vervanger te kopen op dealine day. Krijg nu 1 jaar extra voor een vervanger. Kwalitatief boet ik er niet op in en ga ik er misschien zelfs iets op vooruit in de goal. 

image.thumb.png.685b0d8ee0f42c29d233bac81aa009a1.png

Aan het eind van vorig seizoen had ik al 3 spelers binnen gehaald als versterking.

Angelo Preciado wilde ik vorig seizoen al als rechtsback, maar toen wilde ze hem niet verhuren. Nu haal ik hem voor 70k binnen. Is nu al 100 keer meer waard.  

Jamie Lawrence prijkte ook al een tijdje om mijn lijstje. Maakt zijn belofte meer dan waar en zorgt voor kopkracht tijdens hoekschoppen. Zal spelen als centrale verdediger. 

Isak Johannesson is hetzelfde als Tillman. Toch wel een naam in het voetbal, zeker binnen FM. Zal afwisselend als AMC en VM spelen. 

image.png.69cc2152bd45a7effd98eb32ec105045.png

Voor de rest is het een prachtig en talentvol elftal. Start in seizoen 4 is fenomenaal. 

Edited by SLeePo
  • Like 4

11 uur geleden zei SLeePo:

Transfers VVV-Venlo seizoen 4

Daar wij dit seizoen de Champions League ingaan, moest ik wat versterken. Zeker de defensie moest verbeterd worden. Met 8 miljoen TB en mijn creativiteit uit voorgaande seizoenen, moet ik hier wel flink meer kunnen versterken. 

Door de aankoop van Kristoffer Juvik, een 18 jarige Noor en  Tom Stian Sjonfjell , eveneens een 18 jarige Noor, heeft de defensie aan kwaliteit gewonnen. Als bondscoach van Noorwegen zit ik dicht bij het vuur. Beide spelers staan er meteen en kunnen zo de basis in. Juvik kan overigens ook als VM spelen. Leuk Feitje: Deze transfer van Juvik gaat de boeken als duurste inkomende transfer ooit voor VVV-Venlo. 

Malik Tillman kon ik gratis natuurlijk niet laten lopen en moest ik binnenhalen, ook al heb ik hem eigenlijk niet nodig, 

Gabriel Slonina is gehaald als vervanging van Peter Vindahl. Peter wilde zijn contract niet verlengen omdat Manchester geïnteresseerd in hem was. Wilde ik nog iets verdienen, was verkoop nu de enige optie. Slonina stond voordat Peter kwam al op mijn lijstje en daarnaast was het praktisch onmogelijk nog een goede vervanger te kopen op dealine day. Krijg nu 1 jaar extra voor een vervanger. Kwalitatief boet ik er niet op in en ga ik er misschien zelfs iets op vooruit in de goal. 

image.thumb.png.685b0d8ee0f42c29d233bac81aa009a1.png

Aan het eind van vorig seizoen had ik al 3 spelers binnen gehaald als versterking.

Angelo Preciado wilde ik vorig seizoen al als rechtsback, maar toen wilde ze hem niet verhuren. Nu haal ik hem voor 70k binnen. Is nu al 100 keer meer waard.  

Jamie Lawrence prijkte ook al een tijdje om mijn lijstje. Maakt zijn belofte meer dan waar en zorgt voor kopkracht tijdens hoekschoppen. Zal spelen als centrale verdediger. 

Isak Johannesson is hetzelfde als Tillman. Toch wel een naam in het voetbal, zeker binnen FM. Zal afwisselend als AMC en VM spelen. 

image.png.69cc2152bd45a7effd98eb32ec105045.png

Voor de rest is het een prachtig en talentvol elftal. Start in seizoen 4 is fenomenaal. 

6 uur geleden zei Rrrood:

Eindelijk aan deadline day toegekomen

eb7e61e3ac97c8d1e1aa07c99061cbfe.png

5 uur geleden zei Monty:

image.thumb.png.964bc647dca2a30a283e2871d9e922a0.png

En dat brengt het totaal bedrag op 322 miljoen.  Houdoe en bedankt!

Lekker bezig boys! Netjes ik ben trots!!!:cheer:_O_

20231213230637_1.thumb.jpg.35570363657fef660ea2f5ec0f1cb839.jpg

Ik zelf net voor komende zomer Arda Güler gratis binnen gehaald, nog altijd maar 23. Dat stemt mij in goed hümeur, en ga ik morgen misschien Dürum Dünnner voor lunch halen:cheer:

• Like 3

Afscheid van zowel Assan als Nypan. Besloot niet moeilijk te gaan doen toen ze naar mij toe kwamen dat ze graag de stap naar Engeland wilden maken. Nu op zoek een nieuwe rechts- of linksboetoe aangezien Assan voornamelijk als linksbuiten speelde. Nypan heb ik al een vervanger voor in huis met Carlos Alexandre, zie hieronder :< 

Spoiler

image.thumb.png.f18fbc927a52d8f0e86065705d4649af.png

image.thumb.png.6cb25caae0ff03fb9a85469102b3bfd8.png

image.thumb.png.090b1439af757341789116cdaad51555.png

image.thumb.png.f6cea2aeceb56822b4804bf07f0ab395.png

@Thierryvane

• Like 3

22 minuten geleden zei Monty:

Afscheid van zowel Assan als Nypan. Besloot niet moeilijk te gaan doen toen ze naar mij toe kwamen dat ze graag de stap naar Engeland wilden maken. Nu op zoek een nieuwe rechts- of linksboetoe aangezien Assan voornamelijk als linksbuiten speelde. Nypan heb ik al een vervanger voor in huis met Carlos Alexandre, zie hieronder :< 

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.f18fbc927a52d8f0e86065705d4649af.png

image.thumb.png.6cb25caae0ff03fb9a85469102b3bfd8.png

image.thumb.png.090b1439af757341789116cdaad51555.png

image.thumb.png.f6cea2aeceb56822b4804bf07f0ab395.png

@Thierryvane

Held, netjes!! 

_O_

Ik heb zelf net 30 jarige Dayot Upemecano voor 108-120 miljoen van Bayern aangetrokken. Omdat White al voor 61 miljoen verkocht is aan City en Zabarnyi wil ook weg, is nog niet verkocht, wel uitgeschreven :)