Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Recommended Posts

Mijn visie is om vooral slim te handelen, niet te veel geld uit te geven en dus te jagen op de koopjes. Is dus al gelukt om Scherpen, Babadi en Misehoey transfervrij aan te trekken voor het 2e seizoen. Maar nu ook nog 2 spelers erbij die voor een gelimiteerde transfersom zijn gekomen:

Yannik Keitel - 5,2 miljoen

Vooral een backup voor Wieffer, maar zal zeker wel gebruikt gaan worden in de roulatie. Vooral mentaal ook een hele goede speler, waarvan ik verwacht dat hij wel belangrijk gaat zijn.

image.thumb.png.183f48f1744d3128ec9668987bdeef17.png

Aurele Amenda - 7,5 miljoen

Staat er direct, waardoor Trauner naar de bank kan verhuizen. Dat is wel een beetje klaar namelijk. Deze man heeft een ongelofelijk potentieel, en fijn dat ik kon toeslaan voordat de interesse uit de Europese top ging worden doorgezet.

image.thumb.png.5eae72ecd8927868accad4e4ff1a4a00.png

• Like 5

Mooie transfers @007mark Check ook even Tim Breithaupt, heeft echt alles om uit te groeien tot een (wereld)topper en is volgens mij zeer betaalbaar. Wellicht minder nodig met de komst van Keitel maar toch het checken waard.

Hier moest ik na de zware blessure van Nacho Mendez op zoek naar een transfervrije vervanger. Het geluk wilde dat Jose Campana nog zonder club zat. Veel betere speler ook dan Nacho dus ik mag niet klagen. :< image.thumb.png.dda3db2df156632d1365f45c5fbb0088.png

• Like 3

1 uur geleden zei 007mark:

Mijn visie is om vooral slim te handelen, niet te veel geld uit te geven en dus te jagen op de koopjes. Is dus al gelukt om Scherpen, Babadi en Misehoey transfervrij aan te trekken voor het 2e seizoen. Maar nu ook nog 2 spelers erbij die voor een gelimiteerde transfersom zijn gekomen:

Yannik Keitel - 5,2 miljoen

Vooral een backup voor Wieffer, maar zal zeker wel gebruikt gaan worden in de roulatie. Vooral mentaal ook een hele goede speler, waarvan ik verwacht dat hij wel belangrijk gaat zijn.

image.thumb.png.183f48f1744d3128ec9668987bdeef17.png

Aurele Amenda - 7,5 miljoen

Staat er direct, waardoor Trauner naar de bank kan verhuizen. Dat is wel een beetje klaar namelijk. Deze man heeft een ongelofelijk potentieel, en fijn dat ik kon toeslaan voordat de interesse uit de Europese top ging worden doorgezet.

image.thumb.png.5eae72ecd8927868accad4e4ff1a4a00.png

Vind dit hele toffe en vooral originele transfers. Hou ons maar op de hoogte!

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Mooie transfers @007mark Check ook even Tim Breithaupt, heeft echt alles om uit te groeien tot een (wereld)topper en is volgens mij zeer betaalbaar. Wellicht minder nodig met de komst van Keitel maar toch het checken waard.

Hier moest ik na de zware blessure van Nacho Mendez op zoek naar een transfervrije vervanger. Het geluk wilde dat Jose Campana nog zonder club zat. Veel betere speler ook dan Nacho dus ik mag niet klagen.  image.thumb.png.dda3db2df156632d1365f45c5fbb0088.png

Hier in mijn game een Twente-legend geworden. :D

• Like 1

image.thumb.png.734c0e56958db7b18a5c1869fcaffa37.png

1 juli 2024 en we hebben al vijf nieuwe spelers aangetrokken. :< Met Rodriguez en Duarte hebben we meteen beide vleugels een flinke upgrade gekregen, Uruguay FTW. Met Alvaro Fernandez hebben we onze nieuwe nummer 1 in de gelederen. Theo heb ik gehaald voor de breedte en zal zeker minuten gaan maken. Roi Torres komt ook van Real Madrid over, piepjong nog maar hopelijk kan hij zich sterk ontwikkelen.

• Like 3

image.thumb.png.c5c2863d9bf99b48002fda1e3c1e8209.png

Contract liep af maar wilde niet in onderhandeling gaan over een transfervrije overstap. Toen maar de portemonnee getrokken en 2,5 miljoen naar United overgemaakt. :< Spaanse nationaliteit ook natuurlijk dus ben er muyo contento mee. :D 

• Like 4

image.thumb.png.28d114ac34f12927fcd2ac2f865a636b.png

We beginnen het derde seizoen met maar liefst tien transfers. Van de transfervrije jongens zijn het vooral Firpo en Carmona die in het oog springen. Firpo heb ik gehaald met de gedachte dat Toni Lato naar de zandbak vertrekt, met Aaron en Firpo hebben we dan twee ervaren jongens voor de linksback positie. Carmona was een steal, was transfervrij maar kon hem helaas niet meteen halen waardoor ik tot het eind van het seizoeen moest wachten. Hij is nu eindelijk binnen en wat een klapper :< 

image.thumb.png.a776d4f23ee7cae32ea59a1780b95048.png

Hierna besloot ik om de gehuurde spelers, Zakharyan, Al-Dakhil, Romero en Morante, maar definitief vast te leggen. Vooral met Morante en Zakharyan ben ik heel blij daar ze afgelopen jaar een heel belangrijk aandeel hadden in de derde plaats. Tot slot kwam Jovan Sljivic over van Rode Ster. Ik wilde zijn naamgenoot destijds ook halen maar Dortmund was mij helaas al voor maar deze Servier kan wel eens Donny gaan vervangen aankomend seizoen. :< 

• Like 3

uiJNlbM.png

Geld moet rollen.

Of het de meest verstandige transfers waren betwijfel ik. Maar ach ja het blijft een spel.

kiQOvFv.png

Joao Felix toch een risicootje met zo een dik contract, transferprijs was wel twee keer niets. Als hij het potentieel kan waarmaken, wel waard dan denk ik (en in het echt ook wel, maar in het spel weet ik niet).

• Like 2

6 uur geleden zei Laki:

uiJNlbM.png

Geld moet rollen.

Of het de meest verstandige transfers waren betwijfel ik. Maar ach ja het blijft een spel.

kiQOvFv.png

Joao Felix toch een risicootje met zo een dik contract, transferprijs was wel twee keer niets. Als hij het potentieel kan waarmaken, wel waard dan denk ik (en in het echt ook wel, maar in het spel weet ik niet).

Ik zie geen enkele transfer waarbij ik denk dat die onverstandig zou zijn tbh. Je hebt winst gemaakt, je hebt talent aangevuld met wat gevestigde namen, je hebt spelers met ervaring in de PL en je hebt gewoon prima transfersommen betaald. :< Genieten hoor.

• Like 1

Seizoen 4 Sporting de Gijon

image.thumb.png.e6259d168c7b14955bd270e6c6bdcd96.pngimage.thumb.png.f8724d39062f5e206ebdf366dcfefee5.png

Wat een transfergeweld heeft er in Gijon plaatsgevonden. :D In totaal kwamen er 21 (!) nieuwe spelers onder contract te staan. Hier ga ik dan ook meteen de nuance in brengen want van die 21 man zijn er ook tien weer tijdelijk vertrokken. De belangrijkste namen zal ik hieronder even plaatsen. Aleix Garcia was een buitenkansje nadat zijn contract in de zandbak afliep. Manu Garcia (ex-jeugdspeler) en Marcus Edwards versterken ons zeker in de breedte. Marc Guiu, Jose Santos en Pedro Carvalho zijn jongens voor de toekomst die ook zeker nu hun minuten gaan maken.

Demba Ndao was mijn persoonlijke favoriet, wat een gigant kan dit worden mits hij ook bijtrekt qua snelheid. Filip Jorgensen is onze nieuwe doelman nadat Owusu voor 40 miljoen naar Juventus vertrok. Fermin scoort vrijwel altijd tegen ons dus when you can't beat them let them join you. :D Enoch was ik aan het begin van de transferperiode mee bezig maar vond hem te duur. Aangezien hij multi-functioneel is en er veel geld vrijkwam door de verkopen van Owusu, Bryan Gil (25 miljoen), Arsen Zakharyan (35 miljoen) en Aaron (7 miljoen) kon ik m wel halen. :< 

image.thumb.png.4a8444bf7be15a4b6a80da81994ca07f.png

Spoiler

image.thumb.png.7605d179e0069ee49d5d6aa43a84809f.png

image.thumb.png.4b131c75d03520c05b72edce8fd4e727.png

image.thumb.png.32f55d90d708ceffe7cda359b0948a39.png

image.thumb.png.cc71f9447da35013c73a80c535da75a6.png

image.thumb.png.3eacb9fb86132fb517d246001189f3fb.png

image.thumb.png.1fe2aa75700749b0afdddb42877beced.png

image.thumb.png.412c1069310f401c3549ef94b0912ec9.png

image.thumb.png.b4b7ee1a988d3ceb5d6fe9b19dc1271d.png

image.thumb.png.437976f5bcb42572955784996e0d84f8.png

• Like 5

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Sowieso, pomp ze alle uithoeken van de wereld in. De volgende spelers staan alweer klaar op de shortlist.

~plaatjes~

En mag ik vragen met welke instellingen je ze op pad stuurt dan? Blijf het zelf toch lastig vinden om geschikte spelers te vinden. Dus probeer vaak zat met eigen jeugd, of wat standaard aankopen ;c 

1 minuut geleden zei 007mark:

En mag ik vragen met welke instellingen je ze op pad stuurt dan? Blijf het zelf toch lastig vinden om geschikte spelers te vinden. Dus probeer vaak zat met eigen jeugd, of wat standaard aankopen ;c 

image.thumb.png.bc33180085bf7de3986b622a9d5edca3.png

Dit doe ik eigenlijk met elke leeftijdscategorie. 15-15, 16-16 en dat dus door tm 21. Ga er zelf ook regelmatig doorheen. Dit combineer ik dan met eens in de zoveel tijd de wereldranglijst erbij te pakken, dan de top 25 af te gaan en te filteren op leeftijd. Als je dit bijvoorbeeld bij jeugdelftallen doet zie je vaak spelers van 16/17 bij -21 ofzo. Die gooi ik meteen in de scouting. Als je opeens spelers van 17/18 bij bijvoorbeeld Mexico ziet zijn dit meestal wel toppertjes. :< 

• Like 1

52 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

- plaatje- 

Dit doe ik eigenlijk met elke leeftijdscategorie. 15-15, 16-16 en dat dus door tm 21. Ga er zelf ook regelmatig doorheen. Dit combineer ik dan met eens in de zoveel tijd de wereldranglijst erbij te pakken, dan de top 25 af te gaan en te filteren op leeftijd. Als je dit bijvoorbeeld bij jeugdelftallen doet zie je vaak spelers van 16/17 bij -21 ofzo. Die gooi ik meteen in de scouting. Als je opeens spelers van 17/18 bij bijvoorbeeld Mexico ziet zijn dit meestal wel toppertjes.  

Ahaa, ik ga blijkbaar al de mist in met die sterren. Zie vaak rapporten met 0 spelers terug komen, omdat die blijkbaar (nog) niet voldoen aan het aantal sterren wat ik opgeef.

Dank in ieder geval! Ga hiermee eens wat oefenen.

• Like 1

27 minuten geleden zei 007mark:

Ahaa, ik ga blijkbaar al de mist in met die sterren. Zie vaak rapporten met 0 spelers terug komen, omdat die blijkbaar (nog) niet voldoen aan het aantal sterren wat ik opgeef.

Dank in ieder geval! Ga hiermee eens wat oefenen.

Ja vooral niet te hoog zetten. Als je die sterren op 4/5 zet wordt het niets. Die 'witte' sterren tellen namelijk niet mee, dus als het potentieel 3 gouden en twee witte sterren is valt die niet in de vijf sterren. Wist ik overigens ook niet hoor tot ik me er iets meer in ging verdiepen.