Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

Achterlijk gedoe Arda speelt voor Real Madrid maar bij mijn Brighton krijgt ie geen work permit pffff.

Hoop dat in appeal nog wel rond komt. Die aankoop van Newcastle is een newgen en die hopelijk aankomende van Arsenal ook, ben benieuwd.

20231021003559_1.jpg

20231021003604_1.jpg

20231021003620_1.jpg

20231021003625_1.jpg

20231021003632_1.jpg

20231021003642_1.jpg

20231021003646_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima opruiming gehad begin seizoen 2. Weinig verlies gedraaid op wederom een Sven aankoop, die hier niet op staat: Avila is voor 9 miljoen naar West Ham gegaan. We hebben daar meer dan genoeg talent lopen en als reserve vind ik hem gewoon te duur. Banel was best een talent, maar we hebben al zoveel aanvallend talent, dat ik hem de minste vond. 

20231024133639_1.thumb.jpg.d2c270a92f49e95520ecd3366dc56bce.jpg

Ik wou eigenlijk een andere spits halen, dat is een aanradertje voor iedereen: Karim Konate van Salzburg. Maar die ging helaas naar United. Nu wat jeugd overhevelen en kijken of we kunnen blijven bouwen aan het Ajax van de toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De Raam Vind dat bij Sporting sowieso veel goede spelers, zoals een Rochinha, vertrekken... Zonde

btw. speelt Benfica in jouw save Europees? Zie hier niks van CL in hun wedstrijdschema staan. Zou zweren dat Sporting ook Europees speelt, zie ik ook niks van terug. Of is dat pas zichtbaar na de loting in-game op een bepaalde datum, omdat ik met Echte wereld speel?

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jotew:

@De Raam Vind dat bij Sporting sowieso veel goede spelers, zoals een Rochinha, vertrekken... Zonde

Mwah, ik snap het wel.. Heb tot nog toe al 30 spelers laten vertrekken en heb er nog steeds 112 onder contract staan. Je kunt niet iedereen de kansen geven die ze nodig hebben dus moet je selectief zijn. Ik heb Rochinha nog wel, goed voorbeeld, uitstekende speler maar wel de nummer 9 in de pikorde voor zijn positie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites