Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Recommended Posts

3 minuten geleden zei De Raam:

Mwah, ik snap het wel.. Heb tot nog toe al 30 spelers laten vertrekken en heb er nog steeds 112 onder contract staan. Je kunt niet iedereen de kansen geven die ze nodig hebben dus moet je selectief zijn. Ik heb Rochinha nog wel, goed voorbeeld, uitstekende speler maar wel de nummer 9 in de pikorde voor zijn positie...

Oh eens hoor. Wellicht dat zijn stats op FM24 ook iets beter zijn dan dat zijn kwaliteiten in het echie zijn! :P 

Zou je misschien nog antwoord willen geven op mijn andere vraag na een edit? :P Jij bent volgens mij in-game al aardig ver

13 minuten geleden zei Jotew:

@De Raam Vind dat bij Sporting sowieso veel goede spelers, zoals een Rochinha, vertrekken... Zonde

btw. speelt Benfica in jouw save Europees? Zie hier niks van CL in hun wedstrijdschema staan. Zou zweren dat Sporting ook Europees speelt, zie ik ook niks van terug. Of is dat pas zichtbaar na de loting in-game op een bepaalde datum, omdat ik met Echte wereld speel?

1 minuut geleden zei Jotew:

Oh eens hoor. Wellicht dat zijn stats op FM24 ook iets beter zijn dan dat zijn kwaliteiten in het echie zijn! :P 

Zou je misschien nog antwoord willen geven op mijn andere vraag na een edit? :P Jij bent volgens mij in-game al aardig ver

Ik heb net het eerste seizoen afgerond en ben bezig met voorbereiding op 2e seizoen. Benfica is begonnen in de CL, ik heb met Sporting EL gespeeld.

2 minuten geleden zei De Raam:

Ik heb net het eerste seizoen afgerond en ben bezig met voorbereiding op 2e seizoen. Benfica is begonnen in de CL, ik heb met Sporting EL gespeeld.

Oke, dus dat er bij het starten van een save nog geen Europese wedstrijden in het speelschema staan, komt dus doordat de loting voor de groepsronde later in het seizoen plaats vinden?

9 minuten geleden zei Jotew:

Oke, dus dat er bij het starten van een save nog geen Europese wedstrijden in het speelschema staan, komt dus doordat de loting voor de groepsronde later in het seizoen plaats vinden?

Klopt. Je start wel met echte wereld, maar dat is puur gericht op de selecties en financiën. Je moet nog wel gewoon je voorrondeduels afwerken en deze zullen niet per definitie zo zijn als in het echt.

• Like 1

Santiago Gimenez had bij mij een clausule van 80 miljoen in zijn contract, die Leverkusen net activeerd in de winterstop van seizoen 3. Dus direct de markt opgegaan en voor 22 + 3 miljoen en 30% van de winst bij doorverkoop deze man op de kop getikt:

image.thumb.png.54751c15fa0255c516158bef1fb1e0e5.png

Gaan er dus niet op achteruit. En heb alvast voor komende zomer ook Arda Güler een contract aangeboden. Die werd namelijk transfervrij in Turkije, dus die komt gratis en voor niets naar Rotterdam.

• Like 2

2 uur geleden zei 007mark:

Santiago Gimenez had bij mij een clausule van 80 miljoen in zijn contract, die Leverkusen net activeerd in de winterstop van seizoen 3. Dus direct de markt opgegaan en voor 22 + 3 miljoen en 30% van de winst bij doorverkoop deze man op de kop getikt:

image.thumb.png.54751c15fa0255c516158bef1fb1e0e5.png

Gaan er dus niet op achteruit. En heb alvast voor komende zomer ook Arda Güler een contract aangeboden. Die werd namelijk transfervrij in Turkije, dus die komt gratis en voor niets naar Rotterdam.

Neem aan met FM23?