ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 7 minuten geleden zei Kyrill: Jezus christus. Dat is 4 jaar geleden, ben jij kind van 9 ofzo? 5 minuten geleden zei Glenn08: Ja. Die 08 staat voor zijn leeftijd Ky. Easy easy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 3 minuten geleden zei Fantasy: Jooooo het is een grapje. Een gebbetje. Van 4 jaar geleden of langer, op geven moment is het ook wel eens tijd, voor wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Geen RA nodig maar twijfel toch @Dansmeister @De Raam @Nom de Guerre @bas huijsmans @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Geen RA nodig maar twijfel toch @Dansmeister @De Raam @Nom de Guerre @bas huijsmans @Bogatyr Je hoeft niet te twijfelen bruur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 5 minuten geleden zei Bogatyr: Je hoeft niet te twijfelen bruur. Dit is de twijfel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dit is de twijfel Zit je in de Bundesliga? Als ik je een beetje ken zal je waarschijnlijk wel Europees voetbal halen en kan je altijd een goede backup gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dit is de twijfel Allebei nemen en je 3e RB verhuren/verkopen. Ik heb net 5 minuten attributen lopen vergelijken, maar zijn allebei gruwelijk goed en beestig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Geen RA nodig maar twijfel toch @Dansmeister @De Raam @Nom de Guerre @bas huijsmans @Bogatyr Halen en inzetten als Cafú-achtige back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) Nog einmahl dan. @Dansmeister @Nom de Guerre @Urbeto @Bogatyr @Marvin Palermo save dit, en daar zit dan ook meteen de crux -> Palermo hoort tot de City Football Group. Als ik ergens een hekel aan heb is het clubs in deze groep of een club als PSG. United staat op de zestiende plek en het is 26 december 2025. Hebben inmiddels een negatieve balans van 330 miljoen euro. Spelen geen Europees voetbal doordat ze vorig jaar 10e zijn geeindigd en zou natuurlijk de ultieme move zijn 'tegen' de City Football Group. Help a brother out. EDIT: Hetgeen wat me dan wel weer laat twijfelen: Pafundi naar Palermo gehaald en Dybala terug naar het oude nest. Is dit genoeg om te blijven? Ik twijfel er over, misschien moet ik gewoon ooit nog een keer in Italie starten. 24 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: EDIT: Hetgeen wat me dan wel weer laat twijfelen: Pafundi naar Palermo gehaald en Dybala terug naar het oude nest. Is dit genoeg om te blijven? Ik twijfel er over, misschien moet ik gewoon ooit nog een keer in Italie starten. Ik zou blijven. Ik ben ook naar Manchester United gegaan, maar ik merk altijd meteen waarom ik niet graag in Engeland speel. Nu heb ik dat in Italië eigenlijk ook dat gevoel, maar Palermo is gewoon één van de mooiste clubs uit dat land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 4 minuten geleden zei Bogatyr: Ik zou blijven. Ik ben ook naar Manchester United gegaan, maar ik merk altijd meteen waarom ik niet graag in Engeland speel. Nu heb ik dat in Italië eigenlijk ook dat gevoel, maar Palermo is gewoon één van de mooiste clubs uit dat land. Hmm ja maar die City Football Group is om te kotsen waardoor ik Palermo ook meteen om te kotsen vind, ondanks de onwijs mooie kits etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Zojuist zei ReneLeBlanc: Hmm ja maar die City Football Group is om te kotsen waardoor ik Palermo ook meteen om te kotsen vind, ondanks de onwijs mooie kits etc. Waarom ben je er dan in eerste instantie gestart? Kunnen die in Football Manager eigenlijk overgenomen worden, ook al zijn ze deel van de City Group? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) 2 minuten geleden zei Bogatyr: Waarom ben je er dan in eerste instantie gestart? Kunnen die in Football Manager eigenlijk overgenomen worden, ook al zijn ze deel van de City Group? Haha ja had dat dus niet scherp en op het moment dat ik dat doorhad was ik eigenlijk al weer te ver heen Op dat laatste heb ik geen antwoord. 24 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nog einmahl dan. @Dansmeister @Nom de Guerre @Urbeto @Bogatyr @Marvin Palermo save dit, en daar zit dan ook meteen de crux -> Palermo hoort tot de City Football Group. Als ik ergens een hekel aan heb is het clubs in deze groep of een club als PSG. United staat op de zestiende plek en het is 26 december 2025. Hebben inmiddels een negatieve balans van 330 miljoen euro. Spelen geen Europees voetbal doordat ze vorig jaar 10e zijn geeindigd en zou natuurlijk de ultieme move zijn 'tegen' de City Football Group. Help a brother out. EDIT: Hetgeen wat me dan wel weer laat twijfelen: Pafundi naar Palermo gehaald en Dybala terug naar het oude nest. Is dit genoeg om te blijven? Ik twijfel er over, misschien moet ik gewoon ooit nog een keer in Italie starten. Ik zou zelf nooit voor Man Utd gaan puur omdat er totaal geen uitdaging in schuilt. Ook al staan ze er nu sportief en financieel even slecht voor, met dat budget en een transferperiode voor de boeg heb je die club er sportief zo weer bovenop. Ik denk echt dat dit snel zal gaan vervelen. Een daadwerkelijk gevallen grootmacht (lees: lagere niveaus) opbouwen is naar mijn mening altijd leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nog einmahl dan. @Dansmeister @Nom de Guerre @Urbeto @Bogatyr @Marvin Palermo save dit, en daar zit dan ook meteen de crux -> Palermo hoort tot de City Football Group. Als ik ergens een hekel aan heb is het clubs in deze groep of een club als PSG. United staat op de zestiende plek en het is 26 december 2025. Hebben inmiddels een negatieve balans van 330 miljoen euro. Spelen geen Europees voetbal doordat ze vorig jaar 10e zijn geeindigd en zou natuurlijk de ultieme move zijn 'tegen' de City Football Group. Help a brother out. EDIT: Hetgeen wat me dan wel weer laat twijfelen: Pafundi naar Palermo gehaald en Dybala terug naar het oude nest. Is dit genoeg om te blijven? Ik twijfel er over, misschien moet ik gewoon ooit nog een keer in Italie starten. Ik zal alleen gaan als je meer wil switchen van club. United heb je na twee seizoenen gezien. Wil je jarenlang met een club blijven spelen, dan bij Palermo blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha ja had dat dus niet scherp en op het moment dat ik dat doorhad was ik eigenlijk al weer te ver heen Op dat laatste heb ik geen antwoord. Kan je de linkjes niet verbreken bij moederclub/satellietclubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 21 minuten geleden zei Dansmeister: Ik zal alleen gaan als je meer wil switchen van club. United heb je na twee seizoenen gezien. Wil je jarenlang met een club blijven spelen, dan bij Palermo blijven. Ja, dit. En welke pure nadelen merk van je het feit dat zij onder de City Group vallen? Alleen het feit dat je het weet? Of heb je ook restricties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 43 minuten geleden zei bas huijsmans: Kan je de linkjes niet verbreken bij moederclub/satellietclubs? 26 minuten geleden zei Marvin: Ja, dit. En welke pure nadelen merk van je het feit dat zij onder de City Group vallen? Alleen het feit dat je het weet? Of heb je ook restricties? Nope kan je niet verbreken. En verder niet behalve die kronkel in mn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nog einmahl dan. @Dansmeister @Nom de Guerre @Urbeto @Bogatyr @Marvin Palermo save dit, en daar zit dan ook meteen de crux -> Palermo hoort tot de City Football Group. Als ik ergens een hekel aan heb is het clubs in deze groep of een club als PSG. United staat op de zestiende plek en het is 26 december 2025. Hebben inmiddels een negatieve balans van 330 miljoen euro. Spelen geen Europees voetbal doordat ze vorig jaar 10e zijn geeindigd en zou natuurlijk de ultieme move zijn 'tegen' de City Football Group. Help a brother out. EDIT: Hetgeen wat me dan wel weer laat twijfelen: Pafundi naar Palermo gehaald en Dybala terug naar het oude nest. Is dit genoeg om te blijven? Ik twijfel er over, misschien moet ik gewoon ooit nog een keer in Italie starten. Palermo is tof, maffiaconnecties en mooie clubkleuren. Dat zou voor mij zwaarder wegen. 24 maart bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april (bewerkt) Ik weet niet goed waar ik goed aan doen met deze jongeman. Afgelopen seizoen (voor het eerst in clubhistorie) gepromoveerd naar het hoogste niveau in Zweden. Dit talent hebben we gratis gehuurd van onze moederclub Malmö en hij speelde zeer goed. Nu zou ik hem graag willen kopen. Alleen zitten wel wat haken en ogen aan: - Zo speelt hij sowieso komend seizoen (voor noppes) voor de club - Moet hij veel geld kosten (in totaal zo'n 650k waarvan 250 nu, wat zo goed als mijn budget voor komend seizoen en moet nog meer versterkingen kopen). Wat zal ik doen? Nu binnenhalen, volgend jaar proberen of helemaal niet? 6 april bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Ik zou hem nu nog niet kopen. Tot wanneer loopt z'n contract bij Malmö? Puur kijkend naar z'n attributen is het nu voor jouw ploeg een goede speler maar misschien is dat over 2/3 jaar weer achterhaalt en geef je wel zo goed als je hele budget uit aan hem. Wacht even een jaartje, volgend jaar sowieso nog gratis bij jouw ploeg en kijk dan nog een keer. Misschien is hij dan goedkoper op te halen of intussen ingehaald door andere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 30 minuten geleden zei Mordurette: Ik zou hem nu nog niet kopen. Tot wanneer loopt z'n contract bij Malmö? Puur kijkend naar z'n attributen is het nu voor jouw ploeg een goede speler maar misschien is dat over 2/3 jaar weer achterhaalt en geef je wel zo goed als je hele budget uit aan hem. Wacht even een jaartje, volgend jaar sowieso nog gratis bij jouw ploeg en kijk dan nog een keer. Misschien is hij dan goedkoper op te halen of intussen ingehaald door andere spelers. Contract loopt ook tot volgend jaar dus ga inderdaad nog even afwachten. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april (bewerkt) Bayern had al 2x eerder geboden op mijn Martinelli, die inmiddels 28 is en in juni 29 wordt. Eerste keer 112 miljoen, erna 132 miljoen, beide resoluut afgewezen. 3e keer boden ze 142 miljoen ik heb het onderhandeld naar 218 miljoen, zoals je hier kan zien, en wat ik niet had verwacht, ik krijg precies terug wat ik wil voor hem. Go or no go? @Urbeto @Dansmeister @ReneLeBlanc @neva @Mordurette @Titan @Nom de Guerre @bas huijsmans@delichris @Keeza @De Raam Wat meer context; We draaien 150 miljoen verlies dit seizoen. Hij is wel de beste AML die we hebben maar Vitor Roque, Endrick en bv eigen jeugd Connor Turner of Asssan Quedragao kunnen ook allemaal AML spelen. We hebben het geld best wel nodig, maar ben niet per se van plan echt een vervanger voor terug te kopen, wat zouden jullie doen? 19 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april @Kyrill In mijn geval is elke speler te koop als ze met zo'n bod komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 1 minuut geleden zei De Raam: @Kyrill In mijn geval is elke speler te koop als ze met zo'n bod komen... Dankjewel voor je snelle reactie maatje! Ik wacht nog even wat meer reacties af, als die ook in lijn zijn met jouw antwoord, ga ik het doen. Voor nu even tijdje Roda JC managen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten