Thierryvane Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Roord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Nederland speelde een aardige wedstrijd en wat was Groenen weer lekker aan het spelen. Die heeft voor veel irritatie gezorgd bij DeMelo en later die andere speelster. Een mooi gelijkspel gepakt en nu Vietnam oprollen en dan hopen dat je meer scoort dan Amerika en je bent eerste in de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Roord Ja, echt? Roord staat voor mij echt symbool voor wat het vrouwenvoetbal naast het fysieke aspect nog meer mist; voetbalintelligentie. Maar misschien dat ik dan te kritisch ben en zij met haar lengte makkelijk opvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 18 minuten geleden zei Rogier.: Ja, echt? Roord staat voor mij echt symbool voor wat het vrouwenvoetbal naast het fysieke aspect nog meer mist; voetbalintelligentie. Maar misschien dat ik dan te kritisch ben en zij met haar lengte makkelijk opvalt. Ik vind het gewoon een lekkerding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Groenen bevalt mij altijd wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 28 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vind het gewoon een lekkerding. Kan ik je niet kwalijk nemen. Al ben ik zelf persoonlijk meer van de brunettes, dus doe mij maar Danielle van de Donk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 35 minuten geleden zei Superboeren: Groenen bevalt mij altijd wel En dan heeft ze ook nog eens een zalige muzieksmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Hoe doet mijn Van de Donkie het? Wat een vrouwtje is dat dan zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Ik walg van jullie reacties mannen. Waar zijn de tactische en technische analyses, voorspellingen voor een vrijwel zekere volgende ronde en waar is de kritische noot gebleven? Het gaat alleen maar weer over het uiterlijk van de meiden. Dat gezegd hebbende, is Jacky hetero en nog vrijgezel? Ome Beppie is altijd bereid om dat al sublieme balgevoel nog iets te verbeteren. Hup leeuwinnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 11 minuten geleden zei Beppu: Ik walg van jullie reacties mannen. Waar zijn de tactische en technische analyses, voorspellingen voor een vrijwel zekere volgende ronde en waar is de kritische noot gebleven? Het gaat alleen maar weer over het uiterlijk van de meiden. Dat gezegd hebbende, is Jacky hetero en nog vrijgezel? Ome Beppie is altijd bereid om dat al sublieme balgevoel nog iets te verbeteren. Maar laten we zowaar even zonder gekheid iets zeggen. Als je de VS grotendeels in toom houdt en de controle hebt, dan doe je het gewoon goed. Wellicht hadden we met al het balbezit meer moeten doen, maar ten opzichte van de finale vier jaar geleden is het gewoon echt heel veel beter. Ik denk dat het collectief wat Jonker weer heeft teruggebracht Nederland verder kan brengen dan we denken. 26 minuten geleden zei La Pulga: Hoe doet mijn Van de Donkie het? Wat een vrouwtje is dat dan zeg! Gewoon weer een goede hele goede pot zoals we van haar gewend zijn. Ook spelend met veel energie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 47 minuten geleden zei ElMarcos: Gewoon weer een goede hele goede pot zoals we van haar gewend zijn. Moet dit nou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik vind het gewoon een lekkerding. Hey afblijven, is mijn favoriet al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 1 uur geleden zei Beppu: Ik walg van jullie reacties mannen. Waar zijn de tactische en technische analyses, voorspellingen voor een vrijwel zekere volgende ronde en waar is de kritische noot gebleven? Het gaat alleen maar weer over het uiterlijk van de meiden. Dat gezegd hebbende, is Jacky hetero en nog vrijgezel? Ome Beppie is altijd bereid om dat al sublieme balgevoel nog iets te verbeteren. Hup leeuwinnen! Nee en nee. Ze heeft een vriendin genaamd Jenny Janssens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 14 minuten geleden zei MetalMichael: Moet dit nou. Je gelooft het vast niet, maar ik had hier dus echt geen moment bij stil gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Hopen dat NL die groepswinst pakt en dan Italië treft. En ze dan met Van der Gragt slopen in de 5 meter met corners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Gewoon Vietnam dik oprollen en stiekem hopen dat Portugal wint van USA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) Aardig goaltje van die Colombiaanse EDIT Jemig wat dramatisch verdedigd die corner zeg. De Duitsers krijgen een koekje van eigen deeg 30 juli 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Dagje thuiswerken en de dames aan. Op naar veel doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 35 minuten geleden zei Thierryvane: Dagje thuiswerken en de dames aan. Op naar veel doelpunten. Laten we het hopen ja. En dat ze zo getergd zijn van dit geblèèèr voor de wedstrijd dat ze er een stuk of 8 maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 En dat is één! Volgens mij is deze keepster serieus 1 meter 70? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) Hoppa 0-1 Martens. Edit: 0-2 Snoeijs. Edit: Brugts 0-3. Het gaat wel gemakkelijk hoor. 1 augustus 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 10, 10, 10, 10, 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Dit was een parel hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Die derde zat er echt heel netjes in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: 10, 10, 10, 10, 10 In de eerste helft kan dat ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten