Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Vrouwenvoetbal

himan

Aanbevolen berichten

Nederland speelde een aardige wedstrijd en wat was Groenen weer lekker aan het spelen. Die heeft voor veel irritatie gezorgd bij DeMelo en later die andere speelster. Een mooi gelijkspel gepakt en nu Vietnam oprollen en dan hopen dat je meer scoort dan Amerika en je bent eerste in de poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Roord 

Ja, echt? Roord staat voor mij echt symbool voor wat het vrouwenvoetbal naast het fysieke aspect nog meer mist; voetbalintelligentie. Maar misschien dat ik dan te kritisch ben en zij met haar lengte makkelijk opvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rogier.:

Ja, echt? Roord staat voor mij echt symbool voor wat het vrouwenvoetbal naast het fysieke aspect nog meer mist; voetbalintelligentie. Maar misschien dat ik dan te kritisch ben en zij met haar lengte makkelijk opvalt.

Ik vind het gewoon een lekkerding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik walg van jullie reacties mannen. Waar zijn de tactische en technische analyses, voorspellingen voor een vrijwel zekere volgende ronde en waar is de kritische noot gebleven? Het gaat alleen maar weer over het uiterlijk van de meiden.

Dat gezegd hebbende, is Jacky hetero en nog vrijgezel? Ome Beppie is altijd bereid om dat al sublieme balgevoel nog iets te verbeteren.

Hup leeuwinnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Beppu:

Ik walg van jullie reacties mannen. Waar zijn de tactische en technische analyses, voorspellingen voor een vrijwel zekere volgende ronde en waar is de kritische noot gebleven? Het gaat alleen maar weer over het uiterlijk van de meiden.

Dat gezegd hebbende, is Jacky hetero en nog vrijgezel? Ome Beppie is altijd bereid om dat al sublieme balgevoel nog iets te verbeteren.

:-D

Maar laten we zowaar even zonder gekheid iets zeggen. Als je de VS grotendeels in toom houdt en de controle hebt, dan doe je het gewoon goed. Wellicht hadden we met al het balbezit meer moeten doen, maar ten opzichte van de finale vier jaar geleden is het gewoon echt heel veel beter. Ik denk dat het collectief wat Jonker weer heeft teruggebracht Nederland verder kan brengen dan we denken. 

26 minuten geleden zei La Pulga:

Hoe doet mijn Van de Donkie het? Wat een vrouwtje is dat dan zeg! 

Gewoon weer een goede hele goede pot zoals we van haar gewend zijn. Ook spelend met veel energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Hup leeuwinnen!

Nee en nee. Ze heeft een vriendin genaamd Jenny Janssens

Link naar opmerking
Deel via andere websites