Marius Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Met deze voorsprong ziet het er al zeer goed uit voor het vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Je zal hier snel weg zijn vermoed ik zo. Het gaat gewoon erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Lang leve Amsterdam Ongeslagen aan het beesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Ik vind dit soort avonturen echt geniaal. Ik schat dat je de eerste op MU bent die in Guyana speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november In november stond er ook nog een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ecuador op het programma. Een leuke tegenstander om eens te kijken waar we internationaal staan. Een vrij stugge ploeg uit Zuid Amerika met een aantal leuke spelers. Bij de selectie zaten dit maal niet echt verrassingen hoewel wij wel met wat blessureleed kampten Wat inhield dat spelers als Awoniyi en Iheanacho weer eens werden opgeroepen. Nog altijd prima spelers maar de leeftijd voor deze heren begint nu wel te tellen. Een speler die eventueel wel zijn debuut kan gaan maken is Haruna Ajayi. Pas negentien jaar oud en speler van de Kano Pillars. Een speler die zich nog goed kan gaan ontwikkelen. Niet haalbaar voor mijn New Amsterdam maar met zulke Newgens in Nigeria zie ik de toekomst wel met vertrouwen te gemoed. De wedstrijd zelf was een een mwoah potje. Merkte wel dat we op de flanken wat kwaliteit te kort kwamen. Onyedika speelde wel sterk zodat Ajayi nog even moet wachten maar zijn tijd komt er nog wel aan. In de 24e komen wij wel op voorsprong door Osimhen die goed werd weg gestoken door Mendel-Idowi. Die inmiddels toch wel sterkhouder is geworden. Echter staan wij met rust wel met 2-1 achter. In de 59e minuut komen wij langszijn via Osimhen die de bal goed binnen schoot op aangeven via Olusegun die goed wist in te vallen. Al met al een wedstrijd waar wat uit te leren valt. Een korte update , wou hem eerst in de vorige Nigeria update meenemen maar die zou dan te lang worden. Vandaar even deze tussendoor. @Marius Het ziet er zeker goed uit. Op de dame na is er ook niet veel hier om mij echt langer hier te houden dus hoop wel dit jaar een prijs te pakken @delichris De dame zou het nog wat intressant kunnen maken maar verder is dit een plek waar ik graag snel weg wil @Gert Soms heb je geen andere keuze.... Maar goed als zelfs @Arezo met zowel de amateurs als de grote ploeg zelf uit het Amsterdam in Nederland succesen kan boeken dan moet je wel eens over je schaduw heen stappen @Nom de Guerre Ik zou het niet durven te zeggen. Heb mij wel laten inspireren door oudere novelle's van @Titan en @Lazy en er was nog eens iemand die zoiets gedaan had weet alleen de naam niet meer. Vind het wel heerlijk om te doen en ben blij dat ik hem weer heb opgepakt. @MNie @Satioz thnx @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Talentvolle speler voor de toekomst. Zet je altijd 2 keepers op de bank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november 15 minuten geleden zei Gert: Talentvolle speler voor de toekomst. Zet je altijd 2 keepers op de bank? 23 man oproepen standaard 3 keepers. Mag alle reserves op de bank zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Geen slecht resultaat geboekt tegen Ecuador. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Op zich een prima resultaat. En altijd leuk om eens te kunnen spelen tegen een ploeg uit een ander continent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november (bewerkt) De start in Guyana was meer dan uitstekend. En de competitie is dan ook vrij simpel. Twee keer tegen elkaar en degene met de meeste punten is dan kampioen. We naderden de "winterse" transferperiode maar de leuke dame van Cougars nam steeds vaker wat contact op. Is het omdat ze mij wel zag zitten of was ze een soort van spion? Je weet het natuurlijk maar nooit wat zulke mooie vrouwen van je willen. In de transferperiode besloot ik iig aardig wat spelers binnen te hengelen. Wederom veel Afrikanen ( Nigerianen ) door onze goede prestaties willen steeds net wat betere spelen onze kant op komen. Ook wisten we een prima speler weg te halen bij Slingerz. Raushawn Camacho kochten wij voor 2k van dus Slingerz. En kan voor ons een belangrije speler worden Spoiler Van mijn oude werkgever The Panthers weten wij Jean Tchami over te halen om voor ons te komen spelen. Geen Nigeriaan ditmaal wel een Afrikaan, Het is nog altijd behelpen maar Jean gaat wel belangrijk voor ons worden de laatste speler die ik uitlicht deze transfer periode is Dennis Olisema een 18 jarig talen dat op een amateur contract voor ons komt spelen. Spoiler Spoiler Uiteindelijk kwamen er tien spelers naar ons toe, Maar door al dat transfergeweld was het ook even tijd om te ontspannen. Ik besloot om de dame in kwestie mee te nemen naar de Kaieteur Falls. Deze waterval bevind zich op 408 meter hoogte en is dus vier keer zo hoog als de Niagara watervallen. Even een stukje toeristje spelen en de dame mee laten genieten hoewel ze in deze foto alleen maar in de achtergrond is te zienn Ook werd er nog gewoon gevoetbald in de transferperiode. In deze periode speelden wij vier wedstrijden en wisten deze allen te winnen Negen punten voorsprong met nog zes wedstrijden dit mag normaal gesproken niet meer misgaan toch. @Gert Het is zeker een talentvolle speler @delichris Absoluut niet nee. Mag graag wat afwisseling doen in de vriendschappelijke wedstrijden @Marius Mag in de vriendschappelijke wedstrijden idd graag wat tegen niet standaard elftallen spelen @timpy00 @MNie @Satioz @DemoN @Gert Thnx @Nom de Guerre @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos 8 november bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Dit mag je niet meer uit handen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Je ziet er fit uit. Elke ochtend gymmetje denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Tijd genoeg om in de sportschool door te brengen daar lijkt het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Ondanks dat wij al geplaatst waren voor de Afrika Cup moetsen wij nog wel de twee laatste wedstrijden spelen. Tegen Ethiopië en Zuid Afrika. Beide wedstrijden spelen wij uit Niet veel gekke verassingen maar Ajayi is wel een nieuwe naam in de selectie. Net als Aji Alese de speler van Sunderland gaat mogelijk zijn debuut maken. Uit bij Ethiopië hadden wij weinig problemen Een snelle treffer van Osimhen hielp daar zeker aan mee. In de 26e minuut scoorde Okeke uit een korte corner en daarmee wisten wij deze wedstrijd te winnen. Aji Alese maakte zijn debuut. Met Seriki zouden wij weer wat sterker worden hopelijk kunnen we hem overhalen om voor ons te kiezen. De wedstrijd tegen Zuid Afrika was niet zo spectulair als de 1e wedstrijd een saaie 0-0 was het resultaat Met Algerijë , Burkinp Faso en Kenia hebben we geen gemakkelijke loting getroffen. Al kon het zeker zwaarder @delichris Dat is wel het plan idd @Gert Heb nog een paar jaar om er zo in het echt uit te zien haha @Marius Per twee weken een wedstrijd dan moet je toch wat @DemoN @Satioz thnx @timpy00 @Nom de Guerre @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Goede uitslagen neergezet en mooi eerste geworden in de poule. Ik zie je de poule van de Afrika Cup wel overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Met dit soort resultaten zal de poulefase op de Afrika Cup ook wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Goede resultaten. Mooie tijden voor Nigeria in het verschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november Auteur Share Geplaatst 15 november Voordat wij doorgaan naar het laatste deel van het seizoen met New Amsterdam behandelen wij eerst de bekerfinale. Ja mensen jullie lezen het goed we hebben de finale van de beker gehaald. En bij winst is in principe het doel al gehaald. Het wordt in ieder geval een historische bekerfinale. En daar zit dus wel een klein foutje in want blijkbaar is onze club al meer dan 65000 jaar oud... Maar goed het is dus voor beide ploegen de eerste finale sinds hun bestaan. Onze tegenstander komt uit de hoofdstad en speelt dus een thuiswedstrijd. Ons voordeel is wel dat de ploeg uit de hoofdstad uitkomt op het tweede niveau en zou de prijs dus in principe voor ons moeten kunnen zijn. Hoe zijn beide ploegen tot aan de finale gekomen? Tot op heden speelden wij alleen maar thuiswedstrijden en hadden het toch regelmatig lastig tegen de kleinere ploegen want tot aan de halve finale speelden wij alleen maar tegen ploegen op het tweede niveau. Of het niveauverschil is hier gewoon heel erg klein. Dat kan ook natuurlijk. Nadat wij dus al met The Cougars als Top XX hadden afgerekend werd ook Ann's Grove met lege handen naar huis gestuurd. In de halve finale troffen wij dan een ploeg die mee bovenin draaide op het hoogste niveau namelijk The Slingerz. In een knotsgek duel wisten wij met 4-3 te winnen en zo een plek te bemachtigen voor de finale in het Providence stadion waar 15000 mensen naar binnen kunnen. Onze tegenstander schakelde Den Amstel uit. Een ploeg die vorig seizoen nipt degradeerde en wij daardoor niet. Ook Milerock en Beacon werden over de knie gelegd en in de halve finale versloegen zij Mahaica wat uit komt op het hoogste niveau. Wij zijn dus gewaarschuwd Voor iets meer dan 1500 toeschouwers... dus 10% van de capaciteit namen wij het op tegen Georgetown. En wij waren vanaf het begin de betere ploeg. In de 33e minuut pakken wij de leiding door onze 17 jarige James Andrews die met een laag schot de bal tegen de touwen wist te werken. In de 72e minuut scoren wij wederom via onze Nigeriaanse vriend Omodiagbe die de bal simpel kon binnen tikken. Een minuut later doet Georgetown nog wat terug maar onze overwinning kwam niet meer in het gevaar. Kan niet zeggen dat ik het oneens ben met de fans. Hoewel het doel al gehaald is ( een prijs winnen ) maken wij dit seizoen wel netjes af want aangezien wij op pole position liggen voor de dubbel wil ik de titel ook nog graag naar de club de club brengen WWZNAWZDB! @delichris Als titelhouder zijn we het bijna wel aan onze stand verplicht maar goed Algerije en Burkino Faso zijn wel twee lastige tegenstanders @Marius Laten we het hopen. Toch twee lastige tegenstanders @timpy00 Het team begint wel wat ouder te worden maar hopelijk breken er nog wat talenten door @Satioz @DemoN thnx @Gert @Nom de Guerre @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Een mooie prijs gepakt. Nu op jacht naar de dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Prijs nummer 1 is binnen. Aftellen naar nummer 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november En wat wordt de volgende bestemming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Mooie prestatie en leuk dat je de jeugd ook de kans geeft als zo'n 17 jarige voor je scoort in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Met de winst in de beker op zak had ik al mijn koffers kunnen pakken maar ik besloot eerst het seizoen hier in Guyana netjes af te ronden. En hopelijk die dubbel binnen te harken. Ook was het contact met de verzorgster van The Cougars nog altijd was losjes en vluchtig maar goed zo lang beide dat prima vinden is goed. Had ook eerlijk aangegeven dat mijn carriere in een land meestal niet al te lang duurt en dus een relatie lastig is. De toekomst van de club zit er overigens wel goed uit Er kwamen een aantal leuke talenten de ploeg versterken. Niet dat ik er veel aan ga hebben maar voor de toekomst van de club kan dit wel belangrijk zijn. In het restant van de wedstrijden lieten wij nog twee keer punten liggen. Uit bij Police bleef het 0-0. En zo bleven wij ongeslagen en hoefden niet te overnachten in een cel. En in de laatste wedstrijd van het seizoen speelden wij in eigen huis gelijk tegen Slingerz. Die laatste ploeg wisten wij dus driemaal te treffen op het einde. Twee keer in de competitie , uit wisten wij met 3-0 te winnen en dus in de halve finale van de beker. Wij bleven dus ongeslagen en was de ook de titel een feit. Onze Nigeriaanse spits was goed op dreef. En ook de rest van het Nigeriaanse leger deed zijn best. Al is het dan wel mooi dat de speler met de hoogste rating dan wel een speler uit Guyana is. Nog even nagenieten van een heerlijk avontuur hier in Guyana. Zittend op mijn stoeltje aan de rivier weet ik dat het tijd is om verder te gaan kijken. Het was een slimme zet om een aantal Nigerianen naar de club te halen. Vorig seizoen wist de ploeg zich maar net te handhaven en nu zijn de supporters tot laat aan het feesten in de stad. En mijn vingers blijven maar mijn telefoonscherm aan en uitzetten. Zal ik haar nog bellen voor deze laatste avond? Of beter van niet. @delichris En de dubbel is binnen @Marius En ook die is binnen @Nom de Guerre Dat is nog even de verrassing maar kan al wel verklappen dat het niet ver reizen is @Gert Op zijn positie was het de beste keus en moet zeggen dat hij ook wel redelijk kon voetballen. Maar in dit soort landen moet je soms wel gewoon jeugd erin gooien omdat je niets anders hebt haha @Satioz @DemoN Thnx @MNie @DemoN @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Gefeliciteerd met de titel en nu zien waar je terecht gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Met sprekend gemak ook de titel binnen gehengeld. Op naar de volgende bestemming! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten