Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU-zieke Top 2000

Chiemel

Aanbevolen berichten

Op 23-12-2023 om 17:16 zei delichris:

Dat Thriller nog zo laag staat is een wonder.

Was al te zien dat Michael Jackson hier niet al te populair was (begrijpelijk ook wel). Ik denk wel dat ik een bepaald aantal nummers toch een vrij hoge score gaf, maar van Thriller ben ik nu ook niet bepaald een fan en de nummers die al voorbijkwamen ken ik eigenlijk niet echt.

Verder:

- Bring Me To Life inderdaad te laag, maar die had ik nu ook wel niet hoog verwacht. Niet echt de doelgroep hier denk ik.

- Let's go Crazy van Prince staat ook vrij laag. Maar oké, niet echt de doelgroep hier qua leeftijd ook denk ik. Moet je voor opgegroeid zijn in jaren '80, maar ik heb die wel vrij hoog gerated dacht ik IIRC. Ik ben niet echt fan van het nummer Purple Rain wel. Daarvan begrijp ik diens status niet.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d84e758ccf4376aaf39bf222c22bd6bb.png

Tijdens de Kerst ligt het tempo zoals verwacht wat lager. Ook staan de lijstjes tijdens Kerst niet vol met kerstnummers. We hebben nu wel de voldoendes gehaald! Vanaf nummer 1116 beschouwen jullie de nummers als goed genoeg om over te mogen.
In de volgende lijst zien we meerdere keren Jay-Z en Beyonce-invloeden, een Eurovisiesongfestivalnummer en het populaire Soldier On van DI-RECT.

1101-1150.png

@Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een snel tussendoortje met alleen maar 5,5'jes. En we zitten daarmee bijna op de helft!

1051-1100.png

@Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Grote Ree:

Inderdaad. Ik vrees met grote vrezen dat ie volgend jaar niet meer in de echte te bewonderen is.

Snap ik, alleen wijzen de afgelopen jaar er juist op dat het wel zou kunnen want de nummer 2000 staat er meestal het jaar erna nog steeds in. Dus hopelijk geldt dat ook voor Don.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we zitten nu op de helft (+1). Op deze lijst zien we redelijk veel klassieke hits, met af en toe een hitje van deze eeuw er tussendoor. Geen extreme verrassingen deze keer.

1001-1050.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites