ElPrincipito Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Bring me to life staat laag Leuk lijstje zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 De echte goede nummers moeten nog komen maar ja we zijn nog niet bij de bovenste 1000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Oeh dat Dark Necessities zo laag staat en een onvoldoende heeft zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 (bewerkt) Op 23-12-2023 om 17:16 zei delichris: Dat Thriller nog zo laag staat is een wonder. Was al te zien dat Michael Jackson hier niet al te populair was (begrijpelijk ook wel). Ik denk wel dat ik een bepaald aantal nummers toch een vrij hoge score gaf, maar van Thriller ben ik nu ook niet bepaald een fan en de nummers die al voorbijkwamen ken ik eigenlijk niet echt. Verder: - Bring Me To Life inderdaad te laag, maar die had ik nu ook wel niet hoog verwacht. Niet echt de doelgroep hier denk ik. - Let's go Crazy van Prince staat ook vrij laag. Maar oké, niet echt de doelgroep hier qua leeftijd ook denk ik. Moet je voor opgegroeid zijn in jaren '80, maar ik heb die wel vrij hoog gerated dacht ik IIRC. Ik ben niet echt fan van het nummer Purple Rain wel. Daarvan begrijp ik diens status niet. 25 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 AC/DC zo laag is wel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 december 2023 Auteur Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Tijdens de Kerst ligt het tempo zoals verwacht wat lager. Ook staan de lijstjes tijdens Kerst niet vol met kerstnummers. We hebben nu wel de voldoendes gehaald! Vanaf nummer 1116 beschouwen jullie de nummers als goed genoeg om over te mogen. In de volgende lijst zien we meerdere keren Jay-Z en Beyonce-invloeden, een Eurovisiesongfestivalnummer en het populaire Soldier On van DI-RECT. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 26 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Love Shack een voldoende vind ik toch vrij schokkend. Leuk dat Skandal im Sperrbezirk driehonderd plekken gestegen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Adele is wel om te kotsen, maar verder prima nummers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Mooi dat Invisible Touch een stuk hoger staat dan in de echte Top 2000. Verder lijkt het erop dat ABBA hier niet heel erg gewaardeerd wordt, al heb ik nog goede hoop voor hun grootste hits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Twee songfestivalnummers zelfs alhier. En toch verder benieuwd wie er nou in Paris waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Riptide, gadverdamme. Dat is een nummer waar ik inwendige jeuk van krijg. Don't You Worry Child gruwel ik ook van. Hoogtepunten deze ronde zijn o.a. Prince, Silk Sonic, Black Sabbath en Freedom van George Michael. 26 december 2023 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 december 2023 Auteur Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Een snel tussendoortje met alleen maar 5,5'jes. En we zitten daarmee bijna op de helft! @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 26 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 New York Minute, echt een schitterend nummer. Mooi dat het hier een stijging van dik 600 plekken te pakken heeft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 8 minuten geleden zei Tim': New York Minute, echt een schitterend nummer. Mooi dat het hier een stijging van dik 600 plekken te pakken heeft! Inderdaad. Ik vrees met grote vrezen dat ie volgend jaar niet meer in de echte te bewonderen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 16 minuten geleden zei Grote Ree: Inderdaad. Ik vrees met grote vrezen dat ie volgend jaar niet meer in de echte te bewonderen is. Snap ik, alleen wijzen de afgelopen jaar er juist op dat het wel zou kunnen want de nummer 2000 staat er meestal het jaar erna nog steeds in. Dus hopelijk geldt dat ook voor Don. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Mooie lijst, veel goede muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Zitten een paar goede nummers bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 december 2023 Auteur Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) En we zitten nu op de helft (+1). Op deze lijst zien we redelijk veel klassieke hits, met af en toe een hitje van deze eeuw er tussendoor. Geen extreme verrassingen deze keer. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 27 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Mooie muziek hoor, ken weinig nummers, wel de artiesten uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Relight My Fire had ik een 10 gegeven en die heeft dan ook een mooie sprong omhoog weten te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Sterk lijstje dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 1 uur geleden zei delichris: Zitten een paar goede nummers bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Ik weet ook al waarom en door wie Stef Bos gezakt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Elvis met My Boy, Hazes met Zeg Maar Niets Meer en Stef Bos met Is Dit Nu Later horen echt wel bij de eerste 200 o.i.d. Prachtige platen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Bij deze onderste helft geen songs die er uitsprongen voor mij. Een aantal die ik niet zou wegdraaien als ze op de radio passeren, een heleboel dan weer wel en snel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten