himan Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Gezien ik denk dat dit toch zijn eigen topic gaat krijgen uiteindelijk: Groep des doods voor Nederland, maar je moet er nog steeds door komen. Groep C ook wel interessant. België heeft het ook niet super makkelijk. Denk dat we er allebei met veel pech uit kunnen vliegen. Directe debutanten moeten toch vooral uit groep I komen, waar maar twee teams in zitten die ooit een EK hebben gehaald(Zwitserland en Roemenië). Groep E is ook makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Prima poule Turkije, wel tegen Armenië Oja en Letland waar we altijd punten tegen verspelen 9 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Aangezien wij onze 'Gouden Generatie' zo goed als voorbij zijn denk ik dat onze poule zeker niet gemakkelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Groep G kan echt alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Polen - Tsjechië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nederland staat voor een lastige opdracht. Group C: Stevig. België gaat het ook niet super gemakkelijk hebben denk ik tegen Oostenrijk en Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Turkije gaat het ook weer moeilijk krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nederland heeft nog een vangnet als er geen kwalificatie volgt in de poule Als groepswinnaar van de Nations League heeft Oranje bovendien nog een vangnet. Mocht het niet bij de eerste twee eindigen in de EK-kwalificatiereeks, dan komt Nederland in de play-offs terecht. Daarin strijden twaalf landen om de laatste drie tickets voor het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Vind eigenlijk maar weinig poules interessant. Nederland - Frankrijk, Italie-Engeland en misschien nog Spanje-Haaland zijn misschien de enige wedstrijden die interessant zijn (voor mij) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 9-10-2022 om 13:47 zei Kami: Nederland staat voor een lastige opdracht. Group C: Stevig. België gaat het ook niet super gemakkelijk hebben denk ik tegen Oostenrijk en Zweden. Waarom? Ik zie alleen Frankrijk dat lastig kan zijn.... Daar kan Nederland van verliezen, ook winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 27 minuten geleden zei Kyrill: Waarom? Ik zie alleen Frankrijk dat lastig kan zijn.... Daar kan Nederland van verliezen, ook winnen. Ierland moet je niet uitvlakken. Griekenland is ook stug om tegen te spelen. Tegenwoordig loopt sowieso het verschil qua landen snel achteruit. Genoeg gezien dat een topland moeite heeft met pak em beet Tsjechië/Griekenland en zelfs Litouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 7 minuten geleden zei Zawisza: Ierland moet je niet uitvlakken. Griekenland is ook stug om tegen te spelen. Tegenwoordig loopt sowieso het verschil qua landen snel achteruit. Genoeg gezien dat een topland moeite heeft met pak em beet Tsjechië/Griekenland en zelfs Litouwen Uitvlakken zeker neit mee eens. Maar met alle respect gezien vorm van Nederland kan ik me niet voorstellen tegen Griekenland en Ierland maar 3 punten of minder pakken per land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Ben ik de enige die die toch wel een relatief pittige poule vind? Frankrijk spreekt voor zich maar ook Ierland kan best wel sterk uit de hoek komen als die hun dag hebben. Griekenland lijkt mij ook niet te onderschatten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Schotland - Spanje 2-0 (tussenstand) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Zojuist zei D.J.: Schotland - Spanje 2-0 (tussenstand) Trots op mijn favoriete land ter wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 8 minuten geleden zei D.J.: Schotland - Spanje 2-0 (tussenstand) Vraag Zeus eens wie de laatste vier goals voor de Schotten heeft gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 21 minuten geleden zei Satyr: Vraag Zeus eens wie de laatste vier goals voor de Schotten heeft gemaakt Het is wel echt onbegrijpelijk dat zo'n matige voetballer toch nog dingen kan bijdragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Schotland toont maar weer eens aan dat bagger voetbal enorm kan lonen tegen priegel ploegen zoals Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 10 uur geleden zei Satyr: Vraag Zeus eens wie de laatste vier goals voor de Schotten heeft gemaakt De nieuwe spits van United Scotty McTominay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Andorra vierde hun goal alsof ze het WK wonnen. Pakten ook een punt in Kosovo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Op 29-3-2023 om 09:28 zei Satyr: Andorra vierde hun goal alsof ze het WK wonnen. Pakten ook een punt in Kosovo Ik snap ze en geef ze groot gelijk, morgen beelden maar eens opzoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Gezien @Acquafresca? Kwamen daar even goed weg zeg, geef je tegen 10 Letten een voorsprong weg in de 94ste minuut om dan zelf in de 95ste minuut te scoren en toch te winnen 2-3. Leek nergens op, mogen heel blij zijn met de winst en Armenië bedanken die verrassend wonnen van Wales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2023 8 minuten geleden zei cimbomcu: Gezien @Acquafresca? Kwamen daar even goed weg zeg, geef je tegen 10 Letten een voorsprong weg in de 94ste minuut om dan zelf in de 95ste minuut te scoren en toch te winnen 2-3. Leek nergens op, mogen heel blij zijn met de winst en Armenië bedanken die verrassend wonnen van Wales. Van Armenië ga je ook niet zomaar winnen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 1 minuut geleden zei himan: Van Armenië ga je ook niet zomaar winnen denk ik. Dat spitsje van Bayern bij Armenië is wel een topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 2 minuten geleden zei himan: Van Armenië ga je ook niet zomaar winnen denk ik. Uit al 1-2 gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten