Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Euro 2024

himan

Aanbevolen berichten

Gezien ik denk dat dit toch zijn eigen topic gaat krijgen uiteindelijk:

m3o0YH6.png

Groep des doods voor Nederland, maar je moet er nog steeds door komen. Groep C ook wel interessant. België heeft het ook niet super makkelijk. Denk dat we er allebei met veel pech uit kunnen vliegen. Directe debutanten moeten toch vooral uit groep I komen, waar maar twee teams in zitten die ooit een EK hebben gehaald(Zwitserland en Roemenië). Groep E is ook makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland heeft nog een vangnet als er geen kwalificatie volgt in de poule:classic_dry:

Als groepswinnaar van de Nations League heeft Oranje bovendien nog een vangnet. Mocht het niet bij de eerste twee eindigen in de EK-kwalificatiereeks, dan komt Nederland in de play-offs terecht. Daarin strijden twaalf landen om de laatste drie tickets voor het EK. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-10-2022 om 13:47 zei Kami:

Nederland staat voor een lastige opdracht. Group C: Stevig. België gaat het ook niet super gemakkelijk hebben denk ik tegen Oostenrijk en Zweden. 

Waarom? Ik zie alleen Frankrijk dat lastig kan zijn.... Daar kan Nederland van verliezen, ook winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom? Ik zie alleen Frankrijk dat lastig kan zijn.... Daar kan Nederland van verliezen, ook winnen.

Ierland moet je niet uitvlakken. Griekenland is ook stug om tegen te spelen. Tegenwoordig loopt sowieso het verschil qua landen snel achteruit. Genoeg gezien dat een topland moeite heeft met pak em beet Tsjechië/Griekenland en zelfs Litouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Zawisza:

Ierland moet je niet uitvlakken. Griekenland is ook stug om tegen te spelen. Tegenwoordig loopt sowieso het verschil qua landen snel achteruit. Genoeg gezien dat een topland moeite heeft met pak em beet Tsjechië/Griekenland en zelfs Litouwen

Uitvlakken zeker neit mee eens. Maar met alle respect gezien vorm van Nederland kan ik me niet voorstellen tegen Griekenland en Ierland maar 3 punten of minder pakken per land. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien @Acquafresca? :-D Kwamen daar even goed weg zeg, geef je tegen 10 Letten een voorsprong weg in de 94ste minuut om dan zelf in de 95ste minuut te scoren en toch te winnen 2-3.

Leek nergens op, mogen heel blij zijn met de winst en Armenië bedanken die verrassend wonnen van Wales.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei cimbomcu:

Gezien @Acquafresca? Kwamen daar even goed weg zeg, geef je tegen 10 Letten een voorsprong weg in de 94ste minuut om dan zelf in de 95ste minuut te scoren en toch te winnen 2-3.

Leek nergens op, mogen heel blij zijn met de winst en Armenië bedanken die verrassend wonnen van Wales.

Van Armenië ga je ook niet zomaar winnen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites