Gert Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 Die Piemonte heeft voldoende grinta. Goede kopgoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 8-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 9 uur geleden zei Bogatyr: 8-0 Engeland speelde echt fantastisch. Heb er echt van genoten. Wss op een andere manier dan hoe jij naar het vrouwenvoetbal kijkt. 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: Engeland speelde echt fantastisch. Heb er echt van genoten. Wss op een andere manier dan hoe jij naar het vrouwenvoetbal kijkt. 😉 Hoe kijk ik dan naar het vrouwenvoetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Op 10-7-2022 om 17:55 zei Bogatyr: Die Jonsdottir van IJsland, knap hoor Vast voetbaltechnisch. 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Vast voetbaltechnisch. 😉 Het is niet onlogisch dat als je naar een match van vrouwenvoetbal kijkt, dat je oog (als man zijnde) af en toe eens valt op het vrouwelijk schoon dat er tussen loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 28 minuten geleden zei Bogatyr: Het is niet onlogisch dat als je naar een match van vrouwenvoetbal kijkt, dat je oog (als man zijnde) af en toe eens valt op het vrouwelijk schoon dat er tussen loopt. Ik denk niet dat dat is wat Dans bedoelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Engeland en Frankrijk lijken mij de topfavorieten voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 En Duitsland ook wel. Vond die wel indrukwekkend spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Samenvatting gezien, kontje klop van Engelsen op de Noren. Niet normaal meer. Neem aan dames van Oostenrijk iig gelijkspelen of meer tegen die makke Noren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Miedema ook corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Popp in de basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) Scott Parsons; ‘We moeten er bovenop zitten de 1e 10 minuten’ Nederland wordt in de 1e 5 minuten compleet overlopen EDIT; Positive jynx 13 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Ze kunnen dan ook allemaal geen kut dekken, naja een groot deel van het team dekt wel graag kutten. O, en dan terwijl ik typ scoren ze. Die Portugezen kunnen ook geen kut dekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 Ligt het aan mij of lijkt Martens ook een kilo of 5-10 te zwaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) Man man man.. wat een stel prutsers EDIT: Positive jynx nummer twee! Oh.. toch niet. Terwijl ik dit schrijf is buitenspel zichtbaar 13 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 42 minuten geleden zei Michaelinho*: Ligt het aan mij of lijkt Martens ook een kilo of 5-10 te zwaar.. Dat ligt aan jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 2 minuten geleden zei Bolderbast: Dat ligt aan jou. Haha dat zal dan. Maar ze oogt gewoon minder fit/afgetraind en daardoor ook minder beweeglijk/snel als dat ik me haar herinner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Belachelijk dat lieke martens een jaarsalaris van 250 duizend opstrijkt .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 2 nullen te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Op 9-7-2022 om 08:37 zei Bolderbast: Volledig eens. Ook vrijwel elk topic wordt gekaapt door de onnozele meningen. Het haalt voor mij de lol gewoon weg. Terwijl ik best zin heb om over dit WK te hebben, maar geen zin heb in "dE amaTeUrClub wInt nOg vAn zE", "zWeeDse moKkels ziJn leKkeR" en "mArTiN BoSma is een held" of om weer eens te horen dat Barry Badpak op zijn 43e zijn debuut in een bananenelftal heeft gemaakt. "Ze verdienen veel te veel!!!" was ik nog vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 2 minuten geleden zei Bolderbast: "Ze verdienen veel te veel!!!" was ik nog vergeten. Gewoon negeren, ik heb het al opgegeven . Los van het salaris zie ik Martens weinig goede dingen doen. Die Brugts zie ik dan in korte tijd veel frivoler en fitter voor de dag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Wel knappe overwinning gezien de afwezigen. Damaris was dikke prima en lekker invalbeurtje van Pelova en Brugts (is dat de zus van Gakpo?). Ook apart dat er vijf minuten blessuretijd bijkomen terwijl die VAR er alleen al vijf minuten overdeed bij die afgekeurde goal van Roord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Dat duurde ook een portie lang Die vervangster van Martens, die viel prima in zeg. #Martensout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) Damaris vond ik inderdaad ook erg goed spelen. Casparij viel ook best aardig in. Pelova weinig gezien. Van de Donk prima pot en een mooie goal. Keeper weinig echt in de problemen geweest. Die Wilms op rechts vind ik weinig bijzonders trouwens, in ieder geval aanvallend niet. Die zie ik echt alleen maar ziekenhuis ballen geven. Leonne zei eigenlijk exact hetzelfde als wij hier over Martens en Brugts. Ofwel, wij hebben er wel kijk op Interview met Roord was wel pijnlijk. Die wist zogenaamd niet waar Rivkah het over had. Yeah right.. Blijft natuurlijk bijzonder dat een persvoorlichter of iets dat interview/stuk niet heeft laten herschrijven. Of het is naderhand nog compleet geredigeert door de publicerende partij. Maar dat zal toch ook niet. 13 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten