Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

EK 2022 - Engeland [Dames]

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Vast voetbaltechnisch. 😉

Het is niet onlogisch dat als je naar een match van vrouwenvoetbal kijkt, dat je oog (als man zijnde) af en toe eens valt op het vrouwelijk schoon dat er tussen loopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bogatyr:

Het is niet onlogisch dat als je naar een match van vrouwenvoetbal kijkt, dat je oog (als man zijnde) af en toe eens valt op het vrouwelijk schoon dat er tussen loopt. 

Ik denk niet dat dat is wat Dans bedoelde ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-7-2022 om 08:37 zei Bolderbast:

Volledig eens. Ook vrijwel elk topic wordt gekaapt door de onnozele meningen. Het haalt voor mij de lol gewoon weg. Terwijl ik best zin heb om over dit WK te hebben, maar geen zin heb in "dE amaTeUrClub wInt nOg vAn zE", "zWeeDse moKkels ziJn leKkeR" en "mArTiN BoSma is een held" of om weer eens te horen dat Barry Badpak op zijn 43e zijn debuut in een bananenelftal heeft gemaakt.

"Ze verdienen veel te veel!!!" was ik nog vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel knappe overwinning gezien de afwezigen. Damaris was dikke prima en lekker invalbeurtje van Pelova en Brugts (is dat de zus van Gakpo?).

Ook apart dat er vijf minuten blessuretijd bijkomen terwijl die VAR er alleen al vijf minuten overdeed bij die afgekeurde goal van Roord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damaris vond ik inderdaad ook erg goed spelen. Casparij viel ook best aardig in. Pelova weinig gezien. Van de Donk prima pot en een mooie goal. Keeper weinig echt in de problemen geweest. 

Die Wilms op rechts vind ik weinig bijzonders trouwens, in ieder geval aanvallend niet. Die zie ik echt alleen maar ziekenhuis ballen geven. 

Leonne zei eigenlijk exact hetzelfde als wij hier over Martens en Brugts. Ofwel, wij hebben er wel kijk op :D

Interview met Roord was wel pijnlijk. Die wist zogenaamd niet waar Rivkah het over had. Yeah right.. Blijft natuurlijk bijzonder dat een persvoorlichter of iets dat interview/stuk niet heeft laten herschrijven. Of het is naderhand nog compleet geredigeert door de publicerende partij. Maar dat zal toch ook niet.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites