Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Michaelinho* said:

Hoe lang krijgt Tuchel nog? 

Ik denk dat hij niet ontslagen word omdat er momenteel geen stabiliteit in de club is. TT is de enige stabiele factor in de club nu, ook al is het voetbal nu het meest saaie voetbal wat ik ooit gezien heb (dat zou minder erg zijn als er resultaten behaald werden met 1-0 overwinningen, maar we krijgen ook nog eens veel goals tegen). TT is momenteel zowat het hoofd van de scouting, Director of Football, manager en identiteit van de club. En wie zou je als vervanger moeten aanstellen? Sean Dyche? Graham Potter? 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Batubinsika - Seck basis zag ik? Hoe deden zij het? Allebei ex-Antwerp. Seck is nog maar net vertrokken naar daar.

Helaas heb ik niet kunnen kijken omdat Ziggo de voorkeur gaf aan andere wedstrijden (logisch ;c ) 

Ik zal ze dit seizoen wel wat vaker proberen te volgen! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Azpi:

Ik denk dat hij niet ontslagen word omdat er momenteel geen stabiliteit in de club is. TT is de enige stabiele factor in de club nu, ook al is het voetbal nu het meest saaie voetbal wat ik ooit gezien heb (dat zou minder erg zijn als er resultaten behaald werden met 1-0 overwinningen, maar we krijgen ook nog eens veel goals tegen). TT is momenteel zowat het hoofd van de scouting, Director of Football, manager en identiteit van de club. En wie zou je als vervanger moeten aanstellen? Sean Dyche? Graham Potter? 

Aaaand it's gone - Probeleggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar moet meer aan de hand zijn intern, je wordt niet op basis van twee verliespartijen in de competitie en één slecht resultaat in de CL ontslagen.

Om even lekker te speculeren; het zou mij niks verbazen dat hij ook zijn onvrede over het transferbeleid heeft uitgesproken en niet de spelers kreeg die hij wilde en zich daarna onmogelijk gemaakt zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minutes ago, Erwin. said:

Aaaand it's gone - Probeleggen

Didn’t see that coming 

belachelijke beslissing 

image.jpeg.af9756dec7b3f3fa0a4e1ab6af3dc23e.jpeg

2 weken geleden ging het over een contract verlenging tot 2026 en nu dit???? Wel weer typisch Chelsea dit, wat dat betreft hebben ze goed gekeken naar Abramovich 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Karlo:

Daar moet meer aan de hand zijn intern, je wordt niet op basis van twee verliespartijen in de competitie en één slecht resultaat in de CL ontslagen.

Om even lekker te speculeren; het zou mij niks verbazen dat hij ook zijn onvrede over het transferbeleid heeft uitgesproken en niet de spelers kreeg die hij wilde en zich daarna onmogelijk gemaakt zou hebben.

Het is ook wel een beetje een megalomane gek. Dus kans is vrij groot dat hij zich onmogelijk gemaakt heeft. Bij Dortmund en PSG ging hij uiteindelijk ook heel vervelend weg.

Die beelden van hem op de training bij Mainz. Die is echt gek hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minutes ago, joostmakaay said:

Denk dat ze Klopp tijdens de rust al gaan ontslaan

Liverpool wil dat niet betalen

dat is een penalty voor Napoli

het is reassuring dat Liverpool ook niet goed speelt. had al 3-0 moeten zijn

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2022 om 21:29 zei Thierryvane:

Die bal voor de stuit zo afmaken. Mbappé :<

Ik vind maar een kneus....

Sta je 2-0 voor.... Gaat ie zelf vanuit onmogelijk hoek schieten, terwijl als ie em breed op links had gegeven was het 3-0 geweest, ipv 2-0 wat later 2-1 werd....

Zo heeft ie er al 3-4 jaar geleden voor gezorgd door zelf te gaan, PSG niet doorging maar Real wel.... 

@Azpispeelt Inter thuis tegen Bayern.... Spelen ze met Mkhitaryan basis hahahah :-D:cab:

Dan maak je al helemaal geen kans.. Een van slechtse spelers ooit van zelfs Arsenal en United... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Kyrill said:

Ik vind maar een kneus....

Sta je 2-0 voor.... Gaat ie zelf vanuit onmogelijk hoek schieten, terwijl als ie em breed op links had gegeven was het 3-0 geweest, ipv 2-0 wat later 2-1 werd....

Zo heeft ie er al 3-4 jaar geleden voor gezorgd door zelf te gaan, PSG niet doorging maar Real wel.... 

@Azpispeelt Inter thuis tegen Bayern.... Spelen ze met Mkhitaryan basis hahahah :-D:cab:

Dan maak je al helemaal geen kans.. Een van slechtse spelers ooit van zelfs Arsenal en United... 

Ik kijk geen Inter

Napoli is een leukere wedstrijd denk ik

Mooi om te zien hoe een voormalig Fulham middenvelder domineert tegen de middenvelders van Liverpool

Link naar opmerking
Deel via andere websites