joostmakaay Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Dacht dat Lahoz gestopt was joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Wat een bijzonder slechte en irritante scheidsrechter. Araujo onterecht rood. Marquinhos en Fabian Ruiz onterecht geel, hele lichte pingel (kan je wel geven), 2 man langs de zijlijn rood geven, Mbappé en Inigo Martinez super makkelijk geel. Constant praten tijdens spelhervattingen. Wat een totaalidioot. Kan toch niet op dit niveau. 16 april bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 2 minuten geleden zei The Kerfts: Araujo onterecht rood. Volgens mij is dit toch het schoolvoorbeeld van een doorgebroken speler? Voor de rest eens hoor. Strooit wel heel makkelijk met kaarten en probeert zoveel mogelijk kapot te fluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 9 minuten geleden zei Chiemel: Djeez, wat een domme overtredingen. Wederom een doelpuntrijke avond, is ook wel eens anders geloof ik. En nog 2 goals erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zojuist zei bas huijsmans: Volgens mij is dit toch het schoolvoorbeeld van een doorgebroken speler? Voor de rest eens hoor. Strooit wel heel makkelijk met kaarten en probeert zoveel mogelijk kapot te fluiten Als die hem echt onderuit haalt, zou ik zeggen van wel. Handje op de schouder, geen trekkende beweging, vind dat heel erg makkelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zojuist zei The Kerfts: Als die hem echt onderuit haalt, zou ik zeggen van wel. Handje op de schouder, geen trekkende beweging, vind dat heel erg makkelijk hoor. Dat komt omdat je de herhaling een keer of 5 in slow motion voorbij ziet komen. Op snelheid is dat gewoon voldoende om hem uit balans te brengen en dus een overtreding. De plek waar hij de overtreding maakt zorgt ervoor dat het rood is in dit geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Mooi dat de betere ploeg door gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Pfff jammer. Had hier wel gehoopt op Barcelona en Atletico Madrid eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Nog niks gezien maar wat heerlijk van Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 9 uur geleden zei 007mark: Pfff jammer. Had hier wel gehoopt op Barcelona en Atletico Madrid eerlijk gezegd. Nehhh, Barcelona wellicht wel, maar Atleti. It's a nope for me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 40 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nehhh, Barcelona wellicht wel, maar Atleti. It's a nope for me. Salty door ons verlies in de groepsfase? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 56 minuten geleden zei 007mark: Salty door ons verlies in de groepsfase? Haha nee, maar vind Dortmund sowieso een mooiere club dan Atleti en voetbal van Atleti staat me niet perse aan. Dortmund - PSG zal waarschijnlijk een open wedstrijd worden (foutenfestijn alom) terwijl PSG - Atleti waarschijnlijk een vrij defensieve wedstrijd zou zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Mooi avondje voetbal zeg. Heerlijk dat Dortmund door is en stiekem ook mooi dat PSG door is. De ware aard van Barca kwam ook weer naar boven, huilen over de scheidsrechter. Terechte rode kaart voor Araujo, Xavi die zich misdraagt als een klein kind langs de lijn. Scheidsrechter wel meteen aantal vage kaarten maar uiteindelijk verliezen ze daardoor niet de pot. Hopelijk Dortmund finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 uur geleden zei Vitesse88: Mooi avondje voetbal zeg. Heerlijk dat Dortmund door is en stiekem ook mooi dat PSG door is. De ware aard van Barca kwam ook weer naar boven, huilen over de scheidsrechter. Terechte rode kaart voor Araujo, Xavi die zich misdraagt als een klein kind langs de lijn. Scheidsrechter wel meteen aantal vage kaarten maar uiteindelijk verliezen ze daardoor niet de pot. Hopelijk Dortmund finale Meen je dit ja? Ik zat echt met verbazing te kijken dat die niet teruggedraaid werd eerlijk gezegd. Die gast voelde de vinger van Araujo nog niet op zijn schouder liggen, of hij lag al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Meen je dit ja? Ik zat echt met verbazing te kijken dat die niet teruggedraaid werd eerlijk gezegd. Die gast voelde de vinger van Araujo nog niet op zijn schouder liggen, of hij lag al. Dit was zo duidelijk als maar zijn kon. Als je op snelheid achterop tegen iemand aanrent valt hij altijd. Fijn ook dat het betere team ook gewoon doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Meen je dit ja? Ik zat echt met verbazing te kijken dat die niet teruggedraaid werd eerlijk gezegd. Die gast voelde de vinger van Araujo nog niet op zijn schouder liggen, of hij lag al. Het blijft een overtreding en dat is gewoon rood. Hij maakt ook duidelijk contact met de speler. Gewoon domme actie imo. En dan dat theater gedrag van hem. Vriend, je dekt gewoon verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 uur geleden zei Vitesse88: Het blijft een overtreding en dat is gewoon rood. Hij maakt ook duidelijk contact met de speler. Gewoon domme actie imo. En dan dat theater gedrag van hem. Vriend, je dekt gewoon verkeerd. Ja ik zie dat dus echt niet terug, maar goed. Ik zie een Araujo heeeeeeeeeeel licht zijn arm op de schouder van die gast leggen en die stort werkelijk ter aarde. Aan de manier waarop hij zelf zijn, ik meen linkerbeen, vooruit schiet, zie je wel dat hij zich laat vallen. Ik vind het echt heeeeeel erg licht. Je gaat mij toch niet vertellen dat deze speler hier niks anders kan dan ter aarde storten? Dat het niet bijster slim is van Araujo, soit. Maar dit is toch gewoon een gigantische schwalbe? je voelt een arm op je schouder, hoppa vallen laten. 2 uur geleden zei timpy00: Dit was zo duidelijk als maar zijn kon. Als je op snelheid achterop tegen iemand aanrent valt hij altijd. Fijn ook dat het betere team ook gewoon doorgaat. Maar waar rent hij er tegen op dan? Hij legt werkelijk zn handje op de schouder en bam: Die barcola gaat neer alsof die neergeschoten is. Ik zie niet echt het contact in deze. Ja op het moment dat die gast zich laat vallen, schiet zijn been naar achteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) Hij zat overduidelijk aan Barcola?(weet niet meer zeker, misschien was het Fabian Ruiz?)gewoon oliedom van Araujo, ik zag hem in de herhaling Araujo hem maar liefst 2x aanraken...net als die Cancelo die Canceloos een penalty weggeeft, ook oliedom. Is doorgebroken speler, Araujo had er gewoon vanaf moeten blijven en hem desnoods laten scoren, ben je iig nog rest van de wedstrijd 11vs11... Dit was gewoon echt heel dom en stupide. Zo ik ben het zowaar keer eens met @ReneLeBlanc Dortmund boven dat achterlijke Atletico Madrid, anytime anyday! En onderweg naar Berlijn, gechillt met Dortmund fans die naar Dortmund gingen, toffe fans en gasten! 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Hij zat overduidelijk aan Barcola(volgens mij van PSG?) gewoon oliedom van Araujo, ik zag hem in de herhaling Araujo hem maar liefst 2x aanraken...net als die Cancelo die Canceloos een penalty weggeeft, ook oliedom. Is doorgebroken speler, Araujo had er gewoon vanaf moeten blijven en hem desnoods laten scoren, ben je iig nog rest van de wedstrijd 11vs11... Dit was gewoon echt heel dom en stupide. Zo ik ben het zowaar keer eens met @ReneLeBlanc Dortmund boven dat achterlijke Atletico Madrid, anytime anyday! En onderweg naar Berlijn, gechillt met Dortmund fans die naar Dortmund gingen, toffe fans en gasten! Barcelona speelde inderdaad tegen PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 3 minuten geleden zei Thierryvane: Barcelona speelde inderdaad tegen PSG. Ja weet ik homie, G-Unit. Ik zette het verkeerd neer/verwoorde het verkeerd mea culpa ik wou zeggen/bedoelde ik niet meer zeker weet of Araujo ovetreding inzette op Barcola of dat het bv Fabian Ruiz was, die ook regelmatig doorkwam op links. Maar Barcola heeft mad meer skillz dan Ruiz iig. Als ik die Ruiz en Vitinha daar zag spelen gisteren, dacht ik heel de wedstrijd lang, wat maakt hun zo speciaal? Hadden ze Xavi Simons echt moeten uitlenen en niet kansen konden geven in de basis? 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar waar rent hij er tegen op dan? Hij legt werkelijk zn handje op de schouder en bam: Die barcola gaat neer alsof die neergeschoten is. Ik zie niet echt het contact in deze. Ja op het moment dat die gast zich laat vallen, schiet zijn been naar achteren. Hij loopt er ook tegen aan. Het is niet dat hij alleen zijn hand op de schouder legt. Hij legt zijn gewicht er ook echt wel in hoor. Ik vind het vallen van Barcola (die van PSG) ook nog niet eens zo overdreven. Tuurlijk hij gaat graag naar de grond, maar als die doorloopt en kan bijv. net niet meer bij de bal dan zou je zeggen: Als die slim is laat die zich toch vallen en heeft Araujo rood. Araujo is gewoon te gretig om zijn eigen foute pass goed te maken, maakt contact en geeft aanleiding om 'te gaan liggen' om het in jouw woorden te zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Hij loopt er ook tegen aan. Het is niet dat hij alleen zijn hand op de schouder legt. Hij legt zijn gewicht er ook echt wel in hoor. Ik vind het vallen van Barcola (die van PSG) ook nog niet eens zo overdreven. Tuurlijk hij gaat graag naar de grond, maar als die doorloopt en kan bijv. net niet meer bij de bal dan zou je zeggen: Als die slim is laat die zich toch vallen en heeft Araujo rood. Araujo is gewoon te gretig om zijn eigen foute pass goed te maken, maakt contact en geeft aanleiding om 'te gaan liggen' om het in jouw woorden te zeggen Eens uiteraard, maar dan nog: Ik vind het gewoon te weinig om hier een overtreding in te zien. Ik stel mezelf altijd de vraag in dit soort situaties: Was die op het middenveld ook gaan liggen. En dan denk ik dat ik hier wel 100% durf te stellen: Nee. Dit is gewoon super licht. Maar goed, dat is mijn mening. Ik kan me niet voorstellen dat ik als voetballer hier van gaan liggen was. En wellicht is dat dan niet slim, maar soit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zojuist zei Elsjorro1990: Was die op het middenveld ook gaan liggen. En dan denk ik dat ik hier wel 100% durf te stellen: Nee Als je op deze snelheid op het middenveld licht contact hebt, dan val je ook. Of het direct is of na 2/3 stappen omdat je dan je balans verliest maakt dan niet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Als je op deze snelheid op het middenveld licht contact hebt, dan val je ook. Of het direct is of na 2/3 stappen omdat je dan je balans verliest maakt dan niet uit Ja ik geloof daar echt niet in, sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 31 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja ik geloof daar echt niet in, sorry. Dan moet je toch eens wat vaker een high intensity sprint op het middenveld trekken en vervolgens iemand vragen tegen je aan te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten