Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kyrill:

Zo gek is het toch niet Barcelona-Real Madrid spelen toch ook al paar jaar hun Super Cup duel ergens in het midden oosten?:cab:

Ook onzin. Alhoewel, voor de portemonneetjes van clubdirecteuren en bondsbobo's snap ik het wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

3 minuten geleden zei Fantasy:

Ik niet.

Meine gute wat een non-discussie dit zeg...

Hebben we hier uberhaupt niet-non discussie's op dit forum dan?:sorry:;c:classic_ninja:

@Tim' ja eens hoor. Maar ik vind de CL sowieso al laatste 6-8 jaar steeds minder leuk. Enige wat ik nog ''leuk leuk'' vinden is dat miljarden clubs City en PSG nog steeds neit gewonnen hebben....

En wat ik niet maar dan echt niet leuk vind is dat Real hem zo vaak wint...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Gebeurd toch ook? Er werden NFL en NBA wedstrijden afgewerkt in Europa dit seizoen.

@delichris Er is natuurlijk een verschil tussen een vriendschappelijke wedstrijd en een finale van de meest prestigieuze Europese beker.

@Tim' Je vergeet Kazakhstan nog!

In Amerika niet hoor. Daar zijn alle wedstrijden van Manchester United steevast uitverkocht. Van andere teams weet ik het niet.

Maar een CL finale in Amerika is wel belachelijk, want de supporters die de teams tot aan de finale hebben gesteund moeten dan nog meer in de buidel tasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja op termijn wordt het nationale en continentale voetbal minder belangrijk en wordt het veel meer een globale happening. Het is wachten tot er een wereldwijde CL gaat komen.

Mij zal het overigens echt een rotzorg zijn waar de CL finale gespeeld wordt. Er naartoe gaan zal ik niet zo snel doen, dus of het nou in Madrid, Londen, New York of Tokyo gespeeld wordt is mij echt om het even..

Enige dat voor mij telt is dat het op een schappelijke tijd gespeeld wordt voor ons. Ik zie het namelijk niet zitten om de finale om 1200 te moeten kijken of in de ochtend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei delichris:

In Amerika niet hoor. Daar zijn alle wedstrijden van Manchester United steevast uitverkocht. Van andere teams weet ik het niet.

Maar een CL finale in Amerika is wel belachelijk, want de supporters die de teams tot aan de finale hebben gesteund moeten dan nog meer in de buidel tasten.

Het is niet omdat de wedstrijden uitverkocht zijn, dat de belevenis van een wedstrijd niet totaal verschillend is toch?

Of is een uitverkochte oefenwedstrijd voor jou even leuk als een WK-finale?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Steels:

Het is niet omdat de wedstrijden uitverkocht zijn, dat de belevenis van een wedstrijd niet totaal verschillend is toch?

Of is een uitverkochte oefenwedstrijd voor jou even leuk als een WK-finale?

Het maakt mij niet uit qua wedstrijd om mijn favoriete club te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Sinds wanneer is iets uitsluiten  of niet uitsluiten dat het daadwerkelijk ook gaat gebeuren?

Ik sluit niet uit ik vanavond seks heb of ga zoenen maar dat daadwerkelijk gebeurt is veel kleiner...:sorry:

Nou met die Spaanse chimi's toen in Utrecht, niet zo bescheiden karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Het maakt mij niet uit qua wedstrijd om mijn favoriete club te zien.

Echt? :classic_huh: Dus je geniet evenveel van een B-elftal van Man Utd tegen  de U21 van Macclesfield, als van Man Utd op volle sterkte tegen Liverpool in de CL-finale?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Steels:

Echt? :classic_huh: Dus je geniet evenveel van een B-elftal van Man Utd tegen  de U21 van Macclesfield, als van Man Utd op volle sterkte tegen Liverpool in de CL-finale?

Jahoor. Ik ben ook een keer in Groenlo geweest voor de jeugd van United. Ik kan daar van genieten hoor. Als ik naar United ga dan maakt de tegenstander in de PL mij niets uit. Ik ga voor de club en niet voor de tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2023 om 15:44 zei Steels:

Gebeurd toch ook? Er werden NFL en NBA wedstrijden afgewerkt in Europa dit seizoen.

Het valt in de NFL helemaal niet uit te sluiten dat ze de Super Bowl een keer naar London halen. Er is daar zelfs sprake van mogelijk een Europees team of een Europese divisie. Al lijken die laatste opties nog ver weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites