Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit sportief opzicht is dit natuurlijk ontzettend balen, als je Liverpool kunt verslaan heb je juist nú kans :D Zit overigens nu even het speelschema te bekijken, en de enige mogelijkheid die er lijkt te zijn is ná de 6e groepsfasewedstrijd, tenzij er competitie- en/of bekerwedstrijden uitgesteld worden. Dat wordt nog wat. Thuis en uit omdraaien lijkt me op deze korte termijn ook onhaalbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minutes ago, Tim' said:

Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt.

ja is ook precies hetzelfde inderdaad goede vergelijking 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Azpi:

CL waarschijnlijk ook uitgesteld, de wedstrijden in Engeland. Liverpool - Ajax & Chelsea - Salzburg 

Wat een idiotie joh. Ben echt te nuchter voor dingen als 10 dagen nationale rouw. Zal ook niet helpen dat koningshuizen wat mij betreft afgeschaft mogen worden, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, 007mark said:

Wat een idiotie joh. Ben echt te nuchter voor dingen als 10 dagen nationale rouw. Zal ook niet helpen dat koningshuizen wat mij betreft afgeschaft mogen worden, maar toch.

Het is nog niet zeker. Ik lees nu ook weer dat het misschien toch door gaat er zou vanavond een statement komen mbt de PL wedstrijden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Azpi:

ja is ook precies hetzelfde inderdaad goede vergelijking 

Je klinkt sarcastisch en dan zou je gelijk hebben. Het is namelijk een hele slechte vergelijking, aangezien Van Hanegem wél een band heeft met het voetbal en Elizabeth niet. Dus bij die eerste zou het niet laten doorgaan van een wedstrijd veel logischer zijn. Daar heb je een punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Tim':

Ja dat kan toch ook gewoon. De Engelse teams hebben gisteren ook gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Ja dat kan toch ook gewoon. De Engelse teams hebben gisteren ook gespeeld. 

Oké, fair point. De week erna dan. Want daar gaat het in deze situatie om. En als ze 's ochtends was overleden, betwijfel ik of het was doorgegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Je klinkt sarcastisch en dan zou je gelijk hebben. Het is namelijk een hele slechte vergelijking, aangezien Van Hanegem wél een band heeft met het voetbal en Elizabeth niet. Dus bij die eerste zou het niet laten doorgaan van een wedstrijd veel logischer zijn. Daar heb je een punt.

Maar Elizabeth haar begrafenis gaat plaatsvinden in Londen, en dat zal ongetwijfeld heel veel centen kosten en hele operatie worden. Dus daardoor is helaas zkr mogelijk Arsenal, Chelsea, Spurs, Brentford, Palace etc misschien niet of iig niet thuis kunnen spelen rond die datum...

PL bestuur/top gaat vandaag in overleg, dus we zien het wel.

10 dagen zou echt onzin zijn, gewoon overal 1-2 minuten stilte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Elizabeth haar begrafenis gaat plaatsvinden in Londen, en dat zal ongetwijfeld heel veel centen kosten en hele operatie worden. Dus daardoor is helaas zkr mogelijk Arsenal, Chelsea, Spurs, Brentford, Palace etc misschien niet of iig niet thuis kunnen spelen rond die datum...

PL bestuur/top gaat vandaag in overleg, dus we zien het wel.

10 dagen zou echt onzin zijn, gewoon overal 1-2 minuten stilte.

De staatsbegravenis is op Westminster Abbey en daarna gaat ze naar Winsor Castle. En wordt ze bijgezet St. George's Chapel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Tim':

Wat :cab: 

In jouw theorie kun je dan elke week een wedstrijd uitstellen, bij elke ex speler die wat betekent heeft voor de club.  

Dit is een koninging die 70 jaar lang staatshoofd was, dat vind ik wel anders. Hoewel ik wel van mening ben dat het gewoon moet doorgaan hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstel Europese duels?

Misschien krijgen de Britse clubs die ook actief zijn in de Europese bekertoernooien van de UEFA de mogelijkheid om hun wedstrijd van komende week uit te stellen.

Ajax speelt dinsdag in Engeland voor de Champions League tegen Liverpool, PSV neemt het twee dagen later in Londen voor de Europa League op tegen Arsenal.

Engelse media melden dat de UEFA van plan is mee te werken aan uitstel van de wedstrijden als clubs daarom vragen.

Bij de wedstrijden van donderdagavond in de Europa League en Conference League werd een minuut stilte gehouden voor de overleden Elizabeth. Bij sommige duels die om 18.45 uur waren begonnen, gebeurde dat bij het begin van de tweede helft; kort nadat het nieuws over het overlijden van de 96-jarige koningin naar buiten was gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Wat :cab: 

In jouw theorie kun je dan elke week een wedstrijd uitstellen, bij elke ex speler die wat betekent heeft voor de club.  

Dit is een koninging die 70 jaar lang staatshoofd was, dat vind ik wel anders. Hoewel ik wel van mening ben dat het gewoon moet doorgaan hoor. 

Exact. De reden die ik aanvoer is een betere, maar zelfs die is niet goed genoeg om die wedstrijd niet te spelen. Dan moet het echt iemand zijn die op dít moment betrokken is bij een van de clubs. Bij een overlijden van een royal is het natuurlijk absurd om al deze wedstrijden niet te gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Tim':

Exact. De reden die ik aanvoer is een betere, maar zelfs die is niet goed genoeg om die wedstrijd niet te spelen. Dan moet het echt iemand zijn die op dít moment betrokken is bij een van de clubs. Bij een overlijden van een royal is het natuurlijk absurd om al deze wedstrijden niet te gaan spelen.

Klopt. Alsof een royal niet al genoeg status cadeau voor niks gekregen heeft. Het is ridicuul, daar heb je niet veel rationaliteit in je mars voor nodig om dat te begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites