Azpi Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 4-0 wooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Pfoe.. Liverpool is het ook maar een klein beetje kwijt hè. Dramatische seizoensstart zo. Klopp zal toch ook voorzichtig moeten uitkijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Lewa groots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Hermoso van held naar schlemiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 september 2022 Auteur Share Geplaatst 7 september 2022 25 minuten geleden zei 007mark: Hermoso van held naar schlemiel En toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Drie punten voor Club Brugge. Geen topwedstrijd, maar dat is van ondergeschikt belang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 CL waarschijnlijk ook uitgesteld, de wedstrijden in Engeland. Liverpool - Ajax & Chelsea - Salzburg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Vanuit sportief opzicht is dit natuurlijk ontzettend balen, als je Liverpool kunt verslaan heb je juist nú kans Zit overigens nu even het speelschema te bekijken, en de enige mogelijkheid die er lijkt te zijn is ná de 6e groepsfasewedstrijd, tenzij er competitie- en/of bekerwedstrijden uitgesteld worden. Dat wordt nog wat. Thuis en uit omdraaien lijkt me op deze korte termijn ook onhaalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 9 minutes ago, Tim' said: Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt. ja is ook precies hetzelfde inderdaad goede vergelijking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 4 minuten geleden zei Azpi: ja is ook precies hetzelfde inderdaad goede vergelijking Is maar net wat voor een band je met de persoon hebt, ik vind het in beide gevallen jammer dat diegene overleden is, maar dingen ervoor af gaan lasten hoeft voor mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Voor mij hoef het ook niet maar begrijp het wel dat ze het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 51 minuten geleden zei Azpi: CL waarschijnlijk ook uitgesteld, de wedstrijden in Engeland. Liverpool - Ajax & Chelsea - Salzburg Wat een idiotie joh. Ben echt te nuchter voor dingen als 10 dagen nationale rouw. Zal ook niet helpen dat koningshuizen wat mij betreft afgeschaft mogen worden, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minute ago, 007mark said: Wat een idiotie joh. Ben echt te nuchter voor dingen als 10 dagen nationale rouw. Zal ook niet helpen dat koningshuizen wat mij betreft afgeschaft mogen worden, maar toch. Het is nog niet zeker. Ik lees nu ook weer dat het misschien toch door gaat er zou vanavond een statement komen mbt de PL wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 8 uur geleden zei Azpi: ja is ook precies hetzelfde inderdaad goede vergelijking Je klinkt sarcastisch en dan zou je gelijk hebben. Het is namelijk een hele slechte vergelijking, aangezien Van Hanegem wél een band heeft met het voetbal en Elizabeth niet. Dus bij die eerste zou het niet laten doorgaan van een wedstrijd veel logischer zijn. Daar heb je een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 9 uur geleden zei Tim': Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt. Ja dat kan toch ook gewoon. De Engelse teams hebben gisteren ook gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 1 minuut geleden zei delichris: Ja dat kan toch ook gewoon. De Engelse teams hebben gisteren ook gespeeld. Oké, fair point. De week erna dan. Want daar gaat het in deze situatie om. En als ze 's ochtends was overleden, betwijfel ik of het was doorgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 1 minuut geleden zei Tim': Oké, fair point. De week erna dan. Want daar gaat het in deze situatie om. En als ze 's ochtends was overleden, betwijfel ik of het was doorgegaan. Dan was het denk ik ook door gegaan. Want wanneer moet je ze dan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 1 uur geleden zei Tim': Je klinkt sarcastisch en dan zou je gelijk hebben. Het is namelijk een hele slechte vergelijking, aangezien Van Hanegem wél een band heeft met het voetbal en Elizabeth niet. Dus bij die eerste zou het niet laten doorgaan van een wedstrijd veel logischer zijn. Daar heb je een punt. Maar Elizabeth haar begrafenis gaat plaatsvinden in Londen, en dat zal ongetwijfeld heel veel centen kosten en hele operatie worden. Dus daardoor is helaas zkr mogelijk Arsenal, Chelsea, Spurs, Brentford, Palace etc misschien niet of iig niet thuis kunnen spelen rond die datum... PL bestuur/top gaat vandaag in overleg, dus we zien het wel. 10 dagen zou echt onzin zijn, gewoon overal 1-2 minuten stilte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Maar Elizabeth haar begrafenis gaat plaatsvinden in Londen, en dat zal ongetwijfeld heel veel centen kosten en hele operatie worden. Dus daardoor is helaas zkr mogelijk Arsenal, Chelsea, Spurs, Brentford, Palace etc misschien niet of iig niet thuis kunnen spelen rond die datum... PL bestuur/top gaat vandaag in overleg, dus we zien het wel. 10 dagen zou echt onzin zijn, gewoon overal 1-2 minuten stilte. De staatsbegravenis is op Westminster Abbey en daarna gaat ze naar Winsor Castle. En wordt ze bijgezet St. George's Chapel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 12 uur geleden zei Tim': Ze moeten het niet gekker maken. Lekker het speelschema nog een keer overhoop gooien. Maar let maar op: als bijvoorbeeld Willem van Hanegem zou overlijden (hoop het toch zeker niet) moet Feyenoord die avond gewoon spelen van de UEFA als dat zo uitkomt. Wat In jouw theorie kun je dan elke week een wedstrijd uitstellen, bij elke ex speler die wat betekent heeft voor de club. Dit is een koninging die 70 jaar lang staatshoofd was, dat vind ik wel anders. Hoewel ik wel van mening ben dat het gewoon moet doorgaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Uitstel Europese duels? Misschien krijgen de Britse clubs die ook actief zijn in de Europese bekertoernooien van de UEFA de mogelijkheid om hun wedstrijd van komende week uit te stellen. Ajax speelt dinsdag in Engeland voor de Champions League tegen Liverpool, PSV neemt het twee dagen later in Londen voor de Europa League op tegen Arsenal. Engelse media melden dat de UEFA van plan is mee te werken aan uitstel van de wedstrijden als clubs daarom vragen. Bij de wedstrijden van donderdagavond in de Europa League en Conference League werd een minuut stilte gehouden voor de overleden Elizabeth. Bij sommige duels die om 18.45 uur waren begonnen, gebeurde dat bij het begin van de tweede helft; kort nadat het nieuws over het overlijden van de 96-jarige koningin naar buiten was gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat In jouw theorie kun je dan elke week een wedstrijd uitstellen, bij elke ex speler die wat betekent heeft voor de club. Dit is een koninging die 70 jaar lang staatshoofd was, dat vind ik wel anders. Hoewel ik wel van mening ben dat het gewoon moet doorgaan hoor. Exact. De reden die ik aanvoer is een betere, maar zelfs die is niet goed genoeg om die wedstrijd niet te spelen. Dan moet het echt iemand zijn die op dít moment betrokken is bij een van de clubs. Bij een overlijden van een royal is het natuurlijk absurd om al deze wedstrijden niet te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 21 minuten geleden zei Tim': Exact. De reden die ik aanvoer is een betere, maar zelfs die is niet goed genoeg om die wedstrijd niet te spelen. Dan moet het echt iemand zijn die op dít moment betrokken is bij een van de clubs. Bij een overlijden van een royal is het natuurlijk absurd om al deze wedstrijden niet te gaan spelen. Klopt. Alsof een royal niet al genoeg status cadeau voor niks gekregen heeft. Het is ridicuul, daar heb je niet veel rationaliteit in je mars voor nodig om dat te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 (bewerkt) Hahaha dat Sporting pakt de 3 punten, nog 2,5 minuut, even in de 90e minuut. Gaaf! Edit: En Arthur Gomez komt er net 90 seconden geleden in en maakt met een geweldige solo even de 2-0!😂 13 september 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten