Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Laat ik zo zeggen. Op Modric na was fucking Fabio Cannavaro de laatste verdediger die de prijs won... En op Messi en Ronaldo na wint bijna niemand anders de prijs... Dus als niet op basis van goals en assists is waarom winnen Messi en Ronaldo de prijs dan wel de hele tijd zeg maar? Omdat ze betere voetballers zijn dan de meeste verdedigers? Door die doelpunten vallen hun kwaliteiten wel extra op, maar de doelpunten en assists an sich zijn niet doorslaggevend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 5 uur geleden zei AntiChrist7: ik snap niet wat je probeert te bewijzen. Brazlie en/of argentinie staan altijd in de finale (als ze elkaar ervoor niet uitgeschakeld hebben), met uitzondering van 2011 en 2001 (wat een millenium geleden is in voetbaltermen). Argentinie kan geen penalties nemen, dat weten we al jaren. Ik vond dit best een opmerkelijk statement, dus ik ging het nog even factchecken nu ik wat meer tijd heb; Brazilië en Argentinië hebben elkaar tussen 2009 en 2019 nooit uitgeschakeld in de Copa America. Sterker nog, Brazilië kwam in die periode nooit verder dan de kwartfinale. "Dominant.", zou er nu onderaan een tweet van Opta komen te staan. 2011: Brazilië verliest van Paraguay in kwartfinale, Argentinië verliest van Uruguay in kwartfinale 2015: Brazilië verliest van Paraguay in kwartfinale, Argentinië verliest van Chili in finale 2016: Brazilië in groepsfase uitgeschakeld (Peru en Ecuador gaan door in die groep), Argentinië verliest van Chili in finale En Argentinië had zoals gezegd sinds 1993 het toernooi niet gewonnen, dat zou dus volgens jouw criteria 'ongeveer twee millenia zijn in voetbaltermen'. Oftewel, je kletst gewoon volledig uit je nek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Vond persoonlijk het ontbreken van Chiesa wel frappant. Dé break-out speler van het EK wat mij betreft. Als je dan ziet dat Barella en Fernandes ook stemmen krijgen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 december 2021 Auteur Share Geplaatst 1 december 2021 11 minuten geleden zei PJHoutman: Vond persoonlijk het ontbreken van Chiesa wel frappant. Dé break-out speler van het EK wat mij betreft. Als je dan ziet dat Barella en Fernandes ook stemmen krijgen… Hebben beide wel geweldige seizoenen bij hun clubs gespeeld. Maar dan ook echt. Barella was helemaal zo slecht ook niet op het EK. Paar goede wedstrijden, paar wat onzichtbare. Bruno rendeert niet zo bij Portugal. Geen klik ook met Ronaldo. Leuk voor hem dus ook, die transfer van Ronaldo naar ManU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 6 uur geleden zei Socrates: Hebben beide wel geweldige seizoenen bij hun clubs gespeeld. Maar dan ook echt. Barella was helemaal zo slecht ook niet op het EK. Paar goede wedstrijden, paar wat onzichtbare. Bruno rendeert niet zo bij Portugal. Geen klik ook met Ronaldo. Leuk voor hem dus ook, die transfer van Ronaldo naar ManU. Ik weet niet of het helemaal 1 op 1 loopt, maar volgens mij is Bruno Fernandes sinds de komt van Ronaldo geen schim meer van de speler die hij daarvoor was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 7 uur geleden zei Azpi: Waar is Frenkie?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 8 uur geleden zei Azpi: Dat is toch zowiezo niet serieus te nemen dat er dan 7 stemmen naar mahrez en mount gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 ik vind het ook maar een rare verkiezing, ik zou wel eens willen weten wie er op wie gestemd heeft, want het lijkt me meer een soort van vriendjes politiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 4 minuten geleden zei Azpi: ik vind het ook maar een rare verkiezing, ik zou wel eens willen weten wie er op wie gestemd heeft, want het lijkt me meer een soort van vriendjes politiek Dat is letterlijk met elke verkiezing zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Ik vind het ook zo belachelijk dat een Jorginho bij de topfavorieten zat en zelfs 3e eindigt omdat hij als enige in de ploeg stond van de CL- en EK-winnaar.. en de speler van het jaar in Engeland, Ruben Dias is plots nog maar goed voor 1 puntje en moet ineens 12 premier league-spelers voor zich dulden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 8 uur geleden zei Karlo: Waar is Frenkie?! Waar ie hoort niet in deze top 30 iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 5 uur geleden zei Azpi: ik vind het ook maar een rare verkiezing, ik zou wel eens willen weten wie er op wie gestemd heeft, want het lijkt me meer een soort van vriendjes politiek Dat wordt openbaar gemaakt zoals elk jaar. En het is pure vriendjespolitiek. De bondscoach van Algerije heeft vast 1 stem aan Mahrez gegeven. En je hebt altijd ploeggenoten die op elkaar stemmen. Zo stemde Van Dijk paar jaar terug wel op Salah en Mane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 december 2021 Auteur Share Geplaatst 1 december 2021 2 minuten geleden zei Lazy: Dat wordt openbaar gemaakt zoals elk jaar. En het is pure vriendjespolitiek. De bondscoach van Algerije heeft vast 1 stem aan Mahrez gegeven. En je hebt altijd ploeggenoten die op elkaar stemmen. Zo stemde Van Dijk paar jaar terug wel op Salah en Mane. Neen, dit gaat om journalisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Zojuist zei Socrates: Neen, dit gaat om journalisten. Idd niks te maken met bondscoaches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Waar ie hoort niet in deze top 30 iig Dan heb je er verrekte weinig kijk op, vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Karlo: Dan heb je er verrekte weinig kijk op, vind ik Bedankt. Vind ik ook van jou Ajax zou meer moeite hebben met Juventus dan Chelsea. Zelfde Juventus ik afgelopen weekend kansloos zag verliezen van Atalanta Bergamo voor het eerst sinds 1989 in eigen huis. 1 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Kunnen we alsjeblieft on-topic blijven en het alleen maar over Messi hebben? Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Bedankt. Vind ik ook van jou Ajax zou meer moeite hebben met Juventus dan Chelsea. Zelfde Juventus ik afgelopen weekend kansloos zag verliezen van Atalanta Bergamo voor het eerst sinds 1989 1989, dat weet ik nog wel. Zat aan de buis gekluisterd in mijn Juventus-pyjama en heb tranen met tuiten gehuild. 4 minuten geleden zei La Pulga: Kunnen we alsjeblieft on-topic blijven en het alleen maar over Messi hebben? Bij voorbaat dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 14 minuten geleden zei La Pulga: Kunnen we alsjeblieft on-topic blijven en het alleen maar over Messi hebben? Bij voorbaat dank. Ik hoorde vanmiddag op radio ze Lewandowski Ballon d'or van 2020 als nog willen gaan geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 3 uur geleden zei Socrates: Neen, dit gaat om journalisten. Oh ja das waar. Dit is nu idd weer gesplitst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Als je wilt zien hoe goed Jorginho is moet je nu naar chelsea kijken nu dat die niet speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Ik hoorde vanmiddag op radio ze Lewandowski Ballon d'or van 2020 als nog willen gaan geven Omdar Messi die suggestie heeft gedaan, toch ook treurig dat ze er dan wel over na gaan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: Omdar Messi die suggestie heeft gedaan, toch ook treurig dat ze er dan wel over na gaan denken. Idd treurig maar beter laat dan nooit zeg ik altijd. Zkr triest ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) Het wordt op deze manier wel een klein beetje een troostprijs voor Lewandowski 2 december 2021 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten