Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Algemeen discussietopic verhalen

De Raam

Op welke device lees jij meestal novelles?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke device lees jij meestal novelles?

Aanbevolen berichten

Er zit een bug in de database met de lagere competities, waardoor hij na een paar dagen/weken crasht. Moet even kijken of ik een andere database kan vinden, waar die wel mee werkt.  Anders zal het toch een hoger niveau worden, of een andere competitie. Concept valt in ieder geval wel in de smaak (bij de meeste), dus wie weet ga ik in de toekomst een novelle beginnen hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die de afgelopen jaren de novelle`s een beetje gevolgd heeft en contact met mij wilt opnemen over t pitchen van een idee. Zou graag willen weten of het al gedaan is, and if so hoe? zodat ik geen copycat zou worden.

Ik zeg niet dat ik überhaupt wat ga maken, maar ik heb een idee wat ik eigenlijk best wel wil uitwerken.

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei DutchDoofus:

Is er iemand die de afgelopen jaren de novelle`s een beetje gevolgd heeft en contact met mij wilt opnemen over t pitchen van een idee. Zou graag willen weten of het al gedaan is, and if so hoe? zodat ik geen copycat zou worden.

Ik zeg niet dat ik überhaupt wat ga maken, maar ik heb een idee wat ik eigenlijk best wel wil uitwerken.

Bij voorbaat dank.

Zet maar in de PB. Ik heb de afgelopen jaren wel het eea gevolgd en meegekregen (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, timpy00 said:

Mocht het op iets lijken dat al gedaan is dan is dat alsnog geen probleem toch? Iedereen geeft uiteindelijk zijn eigen draai aan zijn of haar novelle.

Ow dat zeker, maar dat is iets wat ik graag zelf heb/weet. Wil graag een beetje orgineel zijn en kan het nu nog een andere draai geven (mocht ik er aan starten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DutchDoofus:

Bij voorbaat dank.

Voel je vrij om een bericht te sturen! Ik volg hier de laatste jaren ook wel redelijk wat novelles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei DutchDoofus:

Bij voorbaat dank.

Vanzelfsprekend mag je mij ook altijd contacteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei DutchDoofus:

Bij voorbaat dank.

Indien je nog niet voldoende visies hebt verzameld, mag je mij gerust ook even sturen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit te denken om een story op te starten over een save waar ik lang mee aan de slag wil gaan ( met Bodmin Town spelend in de Engelse Sout West Peninsula Premier division west, 10e niveau in Engeland). Ik zit alleen met een paar vraagjes m.b.t. mijn verhaal:

1. Kan ik hiervoor zelf gewoon een nieuwe discussie starten?

2. Wat vinden jullie leuk om te lezen?

3. Qua info en vormgeving wat wordt er van je verwacht? 

4. Hoe vaak / na wat voor tijd worden er updates van je verwacht? Is dit iedere maand, of 2x per seizoen of? 

Ik hoor het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei keano77:

Ik zit te denken om een story op te starten over een save waar ik lang mee aan de slag wil gaan ( met Bodmin Town spelend in de Engelse Sout West Peninsula Premier division west, 10e niveau in Engeland). Ik zit alleen met een paar vraagjes m.b.t. mijn verhaal:

1. Kan ik hiervoor zelf gewoon een nieuwe discussie starten?

2. Wat vinden jullie leuk om te lezen?

3. Qua info en vormgeving wat wordt er van je verwacht? 

4. Hoe vaak / na wat voor tijd worden er updates van je verwacht? Is dit iedere maand, of 2x per seizoen of? 

Ik hoor het graag!

Een verhaal starten kan altijd. Je zal vanzelf ook tips krijgen als lezers feedback voor je hebben (y) 

1. Zeker!

2. De vraag is meer; wat vind jij leuk om te delen? Heb je al wat inspiratie opgedaan bij het zien en lezen van andere verhalen? Haal daar uit wat je zelf prettig vindt en doe vooral wat je zelf graag wil delen. Iedereen maakt zijn verhaal weer anders. 
3. Zie 2

4. Zie 3 :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een dikke duim naar alle mensen die zoveel tijd steken in het maken van zoveel leuke verhalen. Elk jaar opnieuw. Heb er al veel plezier aan gehad en het is één van de grootste redenen waarom ik me hier heb aangemeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelling technisch is er een kleine verbetering in gekomen, maar vanaf heden noemen we dit subboard de novellebundel. Hét subforum voor alle verhalen en presentaties over jouw Football Manager game. Dus, deel hier jouw FM verhaal en laat anderen meegenieten. 

Bedankt voor het laten horen van jullie stem in de poll van Marius afgelopen week en zoals jullie merken, hebben we geluisterd naar de stem van het volk. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fantasy:

Spelling technisch is er een kleine verbetering in gekomen, maar vanaf heden noemen we dit subboard de novellebundel. Hét subforum voor alle verhalen en presentaties over jouw Football Manager game. Dus, deel hier jouw FM verhaal en laat anderen meegenieten. 

Bedankt voor het laten horen van jullie stem in de poll van Marius afgelopen week en zoals jullie merken, hebben we geluisterd naar de stem van het volk.  

Waarom zonder n?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Mansveld:

Waarom zonder n?

22 minuten geleden zei MetalMichael:

Omdat het in het meervoud zowel novellen als novelles mag zijn en dan krijg je geen tussen n.

Exact. Grammaticaal is novellenbundel onjuist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naamsverandering naar de nostalgische naam Novellebundel zorgt er bij voor dat het werkelijk schrijven van een verhaal weer begint te kriebelen. En hoewel je een novelle natuurlijk vooral voor jezelf maakt, is jullie input best welkom. Ik twijfel namelijk erg of mijn nieuwe verhaal vanuit een speler komt of vanuit een coach of zijn er juist hele andere perspectieven die jullie enorm interessant lijken? 

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

De naamsverandering naar de nostalgische naam Novellebundel zorgt er bij voor dat het werkelijk schrijven van een verhaal weer begint te kriebelen. En hoewel je een novelle natuurlijk vooral voor jezelf maakt, is jullie input best welkom. Ik twijfel namelijk erg of mijn nieuwe verhaal vanuit een speler komt of vanuit een coach of zijn er juist hele andere perspectieven die jullie enorm interessant lijken? 

Vanuit het standpunt van een speler zie je hier in ieder geval niet zo heel vaak passeren. Persoonlijk vind ik dat perspectief persoonlijk ook wat belemmerend. Het risico is immers dat het dan vaak gaat om de beschrijvingen van spelsituaties. Zelf heb ik ooit wel eens met het idee gespeeld om te schrijven vanuit het standpunt van een supporter, maar dan mag er natuurlijk ook niet van club gewisseld worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MNie:

@Marius Origineel idee vanuit het standpunt van een supporter. Daar kun je natuurlijk een mooi verhaal van maken, maar hoe je dat samen kan vlechten met een FM game is wel lastig denk ik. Ik zou zeggen, geef het een poging!

Ik zit al even in tijdsnood en kom er jammer genoeg niet meer aan toe een novelle bij te houden. Al wekenlang speel ik met het idee mijn verhaal met Union weer op te pakken maar ook daar kom ik niet aan toe. 

Aan iemand anders dus de eer zou ik zeggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites