Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #34

Grote Ree

Aanbevolen berichten

Die derde plaats zit er nu zelfs in, omdat de huidige derde en vierde nog moeten stemmen. Enige waarvoor ik vrees is dat de komende landen niet echt landen zijn die qua genres aanleunen tegenover mijn inzending, maar goed, wie weet kan ik verrassen. 

Dank je Turkije, ik kan jullie passie voor muziek zeker waarderen (getuige het stukje tekst!).

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teleurstellende editie. :cry:

Is de geselecteerde song dan echt zo slecht?

Begin te vermoeden dat sommige gewoonweg mijn inzending niet beluisterd hebben omdat het ontbrak in de spotify playlist.

Maar hoe dan ook,volgende keer maar eens iets inzenden waarvan ik weet dat er weinig of totaal geen appreciatie voor is.

Zal dan de rode lantaarn erbij nemen.Net zoals nu het geval gaat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei hjs:

Maar hoe dan ook,volgende keer maar eens iets inzenden waarvan ik weet dat er weinig of totaal geen appreciatie voor is.

Hoho, als ik win, dan ga ik de volgende keer ook voor een nulpunter :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei hjs:

Teleurstellende editie. :cry:

Is de geselecteerde song dan echt zo slecht?

Begin te vermoeden dat sommige gewoonweg mijn inzending niet beluisterd hebben omdat het ontbrak in de spotify playlist.

Qua stem doet ze me enorm denken aan Bjork. Ja, ik denk nu dat dat een stem is dat iedereen kan waarderen, gezien Bjork toch soms ook wel niet de makkelijkste muziek maakt, en vaak vergeten wordt onder de grote artiesten. Het elektronisch deuntje zal ook bepaalden wel afstoten.

Ik vind het nog een redelijk mooi nummer, vandaar 8 punten, maar meestal is dat een slecht teken want te hoge punten bij mij staat meestal garant voor de rechterkolom in de praktijk. :-D

Ik denk niet dat ik ooit al 12 punten voor een winnaar heb gegeven (of 10 of 8)? Ik zou het eens moeten achterhalen. Hoogste is denk ik 7 punten dat ik gegeven heb aan een winnaar, aan Navarone uit Nederland.

[hoewel die blijkbaar geen editie hebben gewonnen?], en nog erger ik ken geen enkel nummer van de laatste 15 edities. De meest recente winnaars die ik ken zijn editie 12 (KADEBOSTANY) en editie 14 (Parov Stelar), maar toen deed ik (nog) niet mee.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat met de overwinning @Satyr Niet alleen de overwinning telt, maar ook de manier waarop. Twee rondes die quasi overbodig zijn geworden, tenzij voor het eremateriaal.

Voorlopig nog steeds linkerkolom. Het kan er nog om reppen, maar ik denk wel dat ik voor Turkije zal eindigen en de landen daarachter zie ik toch niet meer terugkomen, dus dan zou het normaal binnen moeten zijn. Ik hoop op top 8 maar dat kan nog vrij moeilijk worden, gezien ik vrees dat zowel Zwitserland als Zweden net zoals VS me weinig punten zullen geven, maar bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites