Laki Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 (bewerkt) Die derde plaats zit er nu zelfs in, omdat de huidige derde en vierde nog moeten stemmen. Enige waarvoor ik vrees is dat de komende landen niet echt landen zijn die qua genres aanleunen tegenover mijn inzending, maar goed, wie weet kan ik verrassen. Dank je Turkije, ik kan jullie passie voor muziek zeker waarderen (getuige het stukje tekst!). 10 augustus 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Teleurstellende editie. Is de geselecteerde song dan echt zo slecht? Begin te vermoeden dat sommige gewoonweg mijn inzending niet beluisterd hebben omdat het ontbrak in de spotify playlist. Maar hoe dan ook,volgende keer maar eens iets inzenden waarvan ik weet dat er weinig of totaal geen appreciatie voor is. Zal dan de rode lantaarn erbij nemen.Net zoals nu het geval gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 6 minuten geleden zei hjs: Maar hoe dan ook,volgende keer maar eens iets inzenden waarvan ik weet dat er weinig of totaal geen appreciatie voor is. Zal dan de rode lantaarn erbij nemen.Net zoals nu het geval gaat zijn. Hoho, als ik win, dan ga ik de volgende keer ook voor een nulpunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei hjs: Teleurstellende editie. Is de geselecteerde song dan echt zo slecht? Begin te vermoeden dat sommige gewoonweg mijn inzending niet beluisterd hebben omdat het ontbrak in de spotify playlist. Maar hoe dan ook,volgende keer maar eens iets inzenden waarvan ik weet dat er weinig of totaal geen appreciatie voor is. Zal dan de rode lantaarn erbij nemen.Net zoals nu het geval gaat zijn. Qua stem doet ze me enorm denken aan Bjork. Ja, ik denk nu dat dat een stem is dat iedereen kan waarderen, gezien Bjork toch soms ook wel niet de makkelijkste muziek maakt, en vaak vergeten wordt onder de grote artiesten. Het elektronisch deuntje zal ook bepaalden wel afstoten. Ik vind het nog een redelijk mooi nummer, vandaar 8 punten, maar meestal is dat een slecht teken want te hoge punten bij mij staat meestal garant voor de rechterkolom in de praktijk. Ik denk niet dat ik ooit al 12 punten voor een winnaar heb gegeven (of 10 of 8)? Ik zou het eens moeten achterhalen. Hoogste is denk ik 7 punten dat ik gegeven heb aan een winnaar, aan Navarone uit Nederland. [hoewel die blijkbaar geen editie hebben gewonnen?], en nog erger ik ken geen enkel nummer van de laatste 15 edities. De meest recente winnaars die ik ken zijn editie 12 (KADEBOSTANY) en editie 14 (Parov Stelar), maar toen deed ik (nog) niet mee. 11 augustus 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2021 Stemronde 15/17: Verenigde Staten https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/15/15/hkywyyymi3 Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Dankjewel voor de 10 punten. Had ze niet verwacht eerlijk gezegd. @Satyr Felix met de overwinning alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Nog 2 rondes te gaan en 11 punten achterstand op de éénvoorlaatste plek. Hmm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 YES! Dit had ik echt totaal niet zien aankomen, ik wilde alleen wel eens wat meer dan het rechterrijtje halen. Ik reserveer vast Zweden voor editie 35 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Proficiat @Satyr En thanks voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Van harte @Satyr! Heel veel nummers aan elkaar gewaagd, ook in mijn stemlijstje. Engeland had nét iets meer dan de andere, vond ik. Nu hopen dat ik in de top 3 kan blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Gefeliciteerd Satyr! Hopelijk kunnen we de top 3 klassering vasthouden met Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Proficiat @Satyr Zelf toch weer een beetje gesprokkeld. Linkerrijtje zal wellicht niet meer lukken gezien wie nog moet, maar zeg nooit nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Volgende editie wil ik graag weer deelnemen, kan ik dan weer getagd worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Gefeliciteerd @Satyr! Voelt goed om de eerste keer te winnen, hè? Bij mij gaat het erbarmelijk. Stond al heel laag en deze ronde door nog twee landen ingehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Proficiat met de overwinning @Satyr Niet alleen de overwinning telt, maar ook de manier waarop. Twee rondes die quasi overbodig zijn geworden, tenzij voor het eremateriaal. Voorlopig nog steeds linkerkolom. Het kan er nog om reppen, maar ik denk wel dat ik voor Turkije zal eindigen en de landen daarachter zie ik toch niet meer terugkomen, dus dan zou het normaal binnen moeten zijn. Ik hoop op top 8 maar dat kan nog vrij moeilijk worden, gezien ik vrees dat zowel Zwitserland als Zweden net zoals VS me weinig punten zullen geven, maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) Stemronde 16/17: Zweden https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/16/16/y2zmzimwrj Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij 12 augustus 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Dankjewel voor de punten weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Weer geen top 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Maak het nog even wat spannender voor plek 2 anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Top 8 punten! Plek 2 ligt nog helemaal open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Niks verwacht, niks gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Nu al officieel laatste :D. Wat is de slechtste score ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Geen punten, het kon wel een keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 PUNTEN! Maar ik schiet er niks mee op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 2 uur geleden zei Titan: Maak het nog even wat spannender voor plek 2 anders Wilde het net gaan zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten