007mark Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Hij staat hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2023 Op 15-7-2023 om 20:14 zei 007mark: Hij staat hoor! Ziet er goed uit man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Ik zocht nog een manier om - met een studentenbudget - wat kleur aan de muur toe te brengen. Dat is op deze manier best redelijk gelukt wat mij betreft Ik wil op termijn ook nog wel variëren in platen mocht ik mooiere dingen tegenkomen, aangezien ik uiteraard niet met al deze Lp's bekend ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Jacques Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 23 uur geleden zei Bogatyr: Jacques Brel is echt heel goed. Luister daar zo af en toe graag naar. Zeker Laat me niet alleen, Marieke en Vesoul passeren hier nog vrij geregeld de revue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2023 Hier nog wat aanvullingen sinds de laatste update: Daft Punk - Random Access Memories (10th Anniversary Edition) Sam Fender - Seventeen Going Under The War On Drugs - I Don't Live Here Anymore Nothing But Thieves - Dead Club City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Hier vorige week ook twee nieuwe: King Gizzard & The Wizard Lizard - PetroDragonic Apocalypse; or, Dawn of Eternal Night: An Annihilation of Planet Earth and the Beginning of Merciless Damnation Sufjan Stevens - Javelin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Op 28-12-2022 om 17:01 zei Bolderbast: Ik heb een projectje in gedachten voor 2023. Ik wil een platenspeler aanschaffen en vervolgens elke maand een plaat kopen die ik dusdanig tof vind. Moet ik nog opletten bij de aanschaf van een speler? Ik zie dingen die 60 ekkies kosten en spul van 250 euro. Much obliged als jullie je hipsterantwoorden willen geven. Heb je dit nog doorgezet? Hoe ziet je collectie eruit na een uur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 18 minuten geleden zei Dansmeister: Heb je dit nog doorgezet? Hoe ziet je collectie eruit na een uur? Nee, staat nog wel op mijn lijstje. Ik heb mijn geld uitgegeven aan boeken en Lego. Heb wel een beetje gekeken op boekenmarkten enzo naar tweedehands elpees, maar dat is drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Citaat 1. Nothing But Thieves - Moral Panic 2. Kovacs - Cheap Smell 3. Robert Long - Levenslang 4. Lee Towers in concert 5. Oscar and the Wolf - Entity 6. Royal Blood - Typhoons 7. Eefje de Visser - Nachtlicht 8. Sam Fender - Hypersonic Missiles 9. Stromae - Multitude 10. WIES - Het Is Een Wies 11. Froukje - Uitzinnig (EP) 12. S10 - Vlinders 13. S10 - Ik Besta Voor Altijd Zolang Jij Aan Mij Denkt 14. Lewis Capaldi - Broken By Desire To Be Heavenly Sent 15. Imagine Dragons - Mercury Act 1 16. Dean Lewis - The Hardest Love 17. Altin Gün - On 18. Yungblud - The Underrated Youth (EP) Mooi cadeautje voor kerst, want kon een cadeaubon uitkiezen op mijn werk. Dus de platenbon maar gedaan en wat in de sale gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Op 26-12-2023 om 12:39 zei Bolderbast: Nee, staat nog wel op mijn lijstje. Ik heb mijn geld uitgegeven aan boeken en Lego. Heb wel een beetje gekeken op boekenmarkten enzo naar tweedehands elpees, maar dat is drie keer niks. Zat je niet te wachten op James Last of andere Duitse toppers van vroeger? Hier laatst wel een paar LP's gekocht via Discogs, kwamen uit een platenzaak in Amsterdam meen ik. Was er gematigd tevreden over. 'Goede staat' betekent dan toch al wat krasjes erop enz. Ach het was beter dan €30 per lp betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Sinds gisteren mogen deze platen zich ook onderdeel van mijn verzameling noemen: Arctic Monkeys - AM Daryl Hall & John Oates - Rock 'n Soul Part 1 John Mayer- Sob Rock Moody Blues - Caught Live + 5 Cat Stevens - Morning Has Broken This Is Soul (verzamelalbum van diverse artiesten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Tim': Arctic Monkeys - AM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Collectie even uitgebreid naar 60. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Verjaardagscadeau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Deze vandaag binnen gekregen. Binnenkort maar op de platenspeler leggen als @ElPrincipito er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Roken jullie altijd na het neuken dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli 1 uur geleden zei Arezo: Roken jullie altijd na het neuken dan? Nee, dan hoef ik niks kleins meer in de mond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Je kunt m ook wat dikker draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) In dit topic ga ik me ook veel laten zien. Ik spaar met name CDs en Vinyl is 9/10x een belegging. Idem met tapes. Ik kan het wel spelen, maar het niet (edit, wat wilde ik hier neer zetten... Hmm?!). Heb zon 2500 CDs een rekje Vinyl (rond de 100) en 30 MusiCassettes. Foto's en dergelijke volgen later, al heb ik er een hard hoofd in dat veel mensen het zullen kennen. Als mijn CD kamer klaar is laat ik het rek zien Ik heb echter al wel 6 volle bananendozen in de berging gezet. Dat zijn CDs die ik niet snel meer zal aanzetten of weg mogen voor verkoop. Dat was het wel 18 augustus bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus Wat een heerlijk verjaardagscadeau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus (bewerkt) De PostNL is echt waardeloos, ze geven het altijd bij de buren af. Ik woon nog begeleid en pakketjes van Duizenden Euros waarde (die ik voor een vriend ging verkopen) geven ze bij de buren af. Het is verzekerd en aangetekend... Niks ervan hoor, niet getekend en niet aangebeld! In ieder geval, de pakketjes deze week brachten me dit: Eerste 4 fotos waren 2 pakketjes bijk elkaar. De eerste foto wat goedkope fillers en replacements voor de collectie en 2 dingen die ik absoluut niet had. De 2de is een hebbeding pakketje met obscure dingen erbij die zelfs op Discogs nog nooit verkocht zijn. Plaatje 3 en 4 heb ik van een handelaar uit Canada die me altijd gesigneerde spullen regelt. Laatste is een pakket van BarsOverBS wat 140 euro was incluis verzending voor 10 CDs. De gemiddelde CD daar stijgt in jaar naar 50-60 euro minimaal in waarde...Dus als ik t niet tof vind, kan ik altijd nog goede winst maken! Geinig weekje, en ja ik heb een gat in mijn hand als het op muziek aankomt! Spoiler 24 augustus bewerkt door frietsaus Fotos even in een spoiler, veel te veel ruimte anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Helemaal in m'n nopjes met deze toevoeging aan m'n collectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Nieuwe toevoeging aan de collectie. Mooie verzameling van klassiekers: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november 1. Nothing But Thieves - Moral Panic 2. Kovacs - Cheap Smell 3. Robert Long - Levenslang 4. Lee Towers in concert 5. Oscar and the Wolf - Entity 6. Royal Blood - Typhoons 7. Eefje de Visser - Nachtlicht 8. Sam Fender - Hypersonic Missiles 9. Stromae - Multitude 10. WIES - Het Is Een Wies 11. Froukje - Uitzinnig (EP) 12. S10 - Vlinders 13. S10 - Ik Besta Voor Altijd Zolang Jij Aan Mij Denkt 14. Lewis Capaldi - Broken By Desire To Be Heavenly Sent 15. Imagine Dragons - Mercury Act 1 16. Dean Lewis - The Hardest Love 17. Altin Gün - On 18. Yungblud - The Underrated Youth (EP) 19. Everything Everything - Mountainhead 20. Abel & Sef - IJsland Tijd geleden dat ik wat besteld heb. Werd wel weer eens tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten