Sophomore Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Een finale over twee wedstrijden, dat lijkt me echt kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Goal net bij Krasnodar - Moskou van Izmailov. Echt een briljante aanval. Leek op de goal van Arsenal tegen Norwich. Helemaal weggespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucardo22 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Wat wil je precies zien eigenlijk? Heb al site gevonden, aalborg bk lijkt me keer leuk om te zien heb aantal leuke games mee gehad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ja, mij maakt het niet uit. In Zuid-Amerika is dat met alles zo, dus speel je thuis en uit, terwijl je bij een enkele finale op een neutrale plek speelt waar je eigen fans niet bij zijn. Misschien dat mijn voorkeur dan toch uitgaat naar een finale over twee wedstrijden. Universidad de Chile heeft dit weekend gelijk gespeeld tegen Deportes Iquique, waar afgelopen december nog barragewedstrijden voor de Copa Libertadores voor moesten worden gespeeld. Uit in het noorden werd het 2-2, waardoor La U dus nog 1e blijft in de stand. Wel heeft het maar 1 punt voorsprong op nummer twee, Santiago Wanderers. Aankomend duel wordt thuis tegen de nummer 4 uit de competitie; Huachipato, terwijl nummer 2 S. Wanderers tegen pechvogel Audax Italiano moet. Verder heeft een gekke Mexicaan alle shirtjes van Ronaldinho verzameld tot dit mooie beeld_O_: [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Odegaard nu al opgeroepen voor het Noorse elftal (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Voor de liefhebbers: Martin Odegaard speelt in de basis vandaag, wedstrijd is om 15:30 begonnen. Te bekijken via de bekende kanalen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Hoppa, eerste steekpass komt al aan, de grensrechter is stekeblind helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Magne Hoseth, CM HELD!!!!!, met de 0-1, een prachtige lob van een meter of 25. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Malmö in de Champions League : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Vannacht werd er weer gespeeld om de Chileense competitie. Universidad de Chile heeft uit bij Unión Española met 1-0 gewonnen door een goal van Gustavo Canales.. en HOE.. Stand is: Nummer 1 plaatst zich direct voor de Copa Libertadores. Nummer 2 tot en met 5 moeten play-offs spelen voor het tweede ticket. Verder is er nog een 3e ticket, die gegeven wordt aan het beste team overall in de Apertura en Clausura gecombineerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Lekkere goal hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Haha ik zat die wedstrijd te kijken. Ik dacht, wat doet ie nou joh. :-D 5 tegen 3 en het dan zo uitspelen. :D [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ben je fan van hun? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Wat een heerlijke goal, maar de assist mocht er ook wezen hoor. :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Bij Helsingborg spelen wel twee Ghanese talentjes. Emmanuel Boateng(20) en David Accam(23) zijn de namen :clap: :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Haha ik zat die wedstrijd te kijken. Ik dacht, wat doet ie nou joh. :-D 5 tegen 3 en het dan zo uitspelen. :D [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ben je fan van hun? Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though). Mooi man, was een geweldige ervaring zeker? Lijkt me ook tof om eens zo'n wedstrijd te bezoeken. Sowieso dat ik ook ooit nog eens naar Boca-River ga, als voetballiefhebber moet je daar gewoon een keer bij zijn geweest volgens mij. Maar ook gewoon een andere willekeurige wedstrijd in Zuid-Amerika zou ik geweldig vinden. Zet ook wel eens willekeurig een stream aan als ik niks te doen heb 's nachts, altijd wel spektakel. En het kan geen kwaad om zo nu en dan eens een tip over Chileens of ander Zuid-Amerikaans voetbal te posten in het TOTO-topic hoor. ;c;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Voorlopig inzetten op U de Chile en Colo Colo. Huachipato is de enige club die de volgende ronde van de Copa Sudamericana heeft overleefd, dus daar verwacht ik ook niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Een under bij dat U. Espanola lijkt me ook geen slecht idee. Doelsaldo 5-5 na 7 wedstrijden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Vandaag om 15.30 Lillestrom- Haugesund in de noorse competitie.;sm; En om 17.00 uur Nordsjaelland- Bronby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Jezus:-D ja dat is niet heel best nee.. [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Diego Milito weer gescoord + geel in de klassieker van Independiente - Racing Club. Prima spitsengoaltje wel hoor. Werd wel 2-1, waardoor ze beiden nu 9p hebben uit 5 wedstrijden. Verder zag ik dat een talent van Universidad Catolica naar Real Madrid Castilla zal gaan en onder Zidane zal komen te vallen. Ken hem niet goed genoeg hoor, maar altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Boca - Velez is ook alweer gezellig in de paar minuten dat ik kijk. ;c Worden toch een paar beuken uitgedeeld. Die Dominguez van Velez net met een Toni Schumacher actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ja, ik zag dat de wedstrijd net begonnen was, maar moet nu echt slapen omdat ik om 6 uur echt onderweg moet zijn :(. Anders had ik deze wel meegepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 (bewerkt) Denemarken -21 speelt vandaag om 18.00 uur tegen de u21 van Rusland. Bij de u21 van Noorwegen wordt het uikijken naar de fm-helden Thomsen en Cornelius en eventueel Ulfe Bech. Denemarken eerste elftal speelt vandaag om 20.00 uur tegen Turkije. Noorwegen oefent vandaag op Wembley om 21.00 uur. Odegaard zou wel eens kunnen spelen, met DeLanlay en Elyounoussi spelen daar nog twee leuke spelers. 3 september 2014 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Denemarken -21 speelt vandaag om 18.00 uur tegen de u21 van Rusland. Bij de u21 van Noorwegen wordt het uikijken naar de fm-helden Thomsen en Cornelius en eventueel Ulfe Bech. . Neem aan dat je de U21 van Denemarken bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 september 2014 Share Geplaatst 3 september 2014 Neem aan dat je de U21 van Denemarken bedoelt. Jups Foutje :D Zat al met mijn gedachten bij de volgende zin ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten