Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja, mij maakt het niet uit. In Zuid-Amerika is dat met alles zo, dus speel je thuis en uit, terwijl je bij een enkele finale op een neutrale plek speelt waar je eigen fans niet bij zijn. Misschien dat mijn voorkeur dan toch uitgaat naar een finale over twee wedstrijden.

Universidad de Chile heeft dit weekend gelijk gespeeld tegen Deportes Iquique, waar afgelopen december nog barragewedstrijden voor de Copa Libertadores voor moesten worden gespeeld. Uit in het noorden werd het 2-2, waardoor La U dus nog 1e blijft in de stand. Wel heeft het maar 1 punt voorsprong op nummer twee, Santiago Wanderers. Aankomend duel wordt thuis tegen de nummer 4 uit de competitie; Huachipato, terwijl nummer 2 S. Wanderers tegen pechvogel Audax Italiano moet.

Verder heeft een gekke Mexicaan alle shirtjes van Ronaldinho verzameld tot dit mooie beeld_O_:

1408194136_extras_noticia_foton_7_1.jpg

[MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht werd er weer gespeeld om de Chileense competitie. Universidad de Chile heeft uit bij Unión Española met 1-0 gewonnen door een goal van Gustavo Canales.. en HOE..

Stand is:

xgheef.png

Nummer 1 plaatst zich direct voor de Copa Libertadores.

Nummer 2 tot en met 5 moeten play-offs spelen voor het tweede ticket.

Verder is er nog een 3e ticket, die gegeven wordt aan het beste team overall in de Apertura en Clausura gecombineerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik zat die wedstrijd te kijken. Ik dacht, wat doet ie nou joh. :-D 5 tegen 3 en het dan zo uitspelen. :D

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ben je fan van hun?

Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though).

Mooi man, was een geweldige ervaring zeker? Lijkt me ook tof om eens zo'n wedstrijd te bezoeken. Sowieso dat ik ook ooit nog eens naar Boca-River ga, als voetballiefhebber moet je daar gewoon een keer bij zijn geweest volgens mij. Maar ook gewoon een andere willekeurige wedstrijd in Zuid-Amerika zou ik geweldig vinden. Zet ook wel eens willekeurig een stream aan als ik niks te doen heb 's nachts, altijd wel spektakel.

En het kan geen kwaad om zo nu en dan eens een tip over Chileens of ander Zuid-Amerikaans voetbal te posten in het TOTO-topic hoor. ;c;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus:-D ja dat is niet heel best nee..

[MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Diego Milito weer gescoord + geel in de klassieker van Independiente - Racing Club. Prima spitsengoaltje wel hoor. Werd wel 2-1, waardoor ze beiden nu 9p hebben uit 5 wedstrijden.

Verder zag ik dat een talent van Universidad Catolica naar Real Madrid Castilla zal gaan en onder Zidane zal komen te vallen. Ken hem niet goed genoeg hoor, maar altijd leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denemarken -21 speelt vandaag om 18.00 uur tegen de u21 van Rusland. Bij de u21 van Noorwegen wordt het uikijken naar de fm-helden Thomsen en Cornelius en eventueel Ulfe Bech.

Denemarken eerste elftal speelt vandaag om 20.00 uur tegen Turkije.

Noorwegen oefent vandaag op Wembley om 21.00 uur. Odegaard zou wel eens kunnen spelen, met DeLanlay en Elyounoussi spelen daar nog twee leuke spelers.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites