Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ik heb ff de hulp nodig van de Joego's hier (y)

ik zit een beetje te klooien met de FM editor, ik probeer een Joegoslavische Superleague te maken, maar ik zou willen weten, realistisch gezien, welke clubs daarin zouden zitten

Ik heb een A-league van 12 teams, en een B-league van 18 teams. Per league wil ik van alle 6 ex-Joego landen zeker vertegenwoordigers. Vul dus ff aan als je kan:

A-league

1 (Kroatie) -

2 (Kroatie) -

3 (Kroatie) -

4 (Kroatie of Servië) -

5 (Servië) -

6 (Servië) -

7 (Servië) -

8 (Macedonië) -

9 (Montenegro) -

10 (Bosnië) -

11 (Slovenië) -

12 (extra team uit Mac/Mon/Bos/Slov) -

B-league

1 (Kroatie) -

2 (Kroatie) -

3 (Kroatie) -

4 (Kroatie) -

5 (Servië) -

6 (Servië) -

7 (Servië) -

8 (Servië) -

9 (Bosnië) -

10 (Bosnië) -

11 (Bosnië) -

12 (Slovenië) -

13 (Slovenië) -

14 (Macedonië) -

15 (Macedonië) -

16 (Montenegro) -

17 (Montenegro) -

18 (extra team uit Slov/Mac/Mon) -

Bvd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet echt, dat lijken totaal andere clubs dan in het voetbal als ik zo ff kijk..

Ik heb nu een A-league van Partizan, Rode Ster, Vojvodina, Dinamo Zagreb, Hajduk, Rijeka, Maribor, Domzale, Vardar, Sarajevo, Zeljeznicar, Rudar

B-league is nog wat zoeken.. daar heb ik Zagreb, Osijek, Varteks, Slaven Belupo, OFK Belgrado, Bezanija, Cukaricki, Siroki, Slavija Sarajevo, Zrinjski, Velez Mostar, Pobeda, Rabotnicki, Zeta, Buducnost, Gorica, Koper, FK Pristina

Wil vooral weten (van mensen die die leagues misschien nog volgen) of ik de sterkste teams wel zo'n beetje heb, of er andere zijn die er eigenlijk zeker bij moeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen Spurs Sulejmani aan het werk gezien als een soort van middenvelder. Beviel me eigenlijk wel, ofjah viel niet tegen. Op die positie moet je natuurlijk veel loopwerk verrichten en ook wat meer mee verdedigen, maar hij kon het redelijk goed belopen (terwijl dat één van zijn problemen bij Ajax was, toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte wedstrijd gisteren van Benfica, tactisch zwak ... Bepaalde spelers niet bestaande ... Cardozo, Ruben Amorim die amper in beeld kwamen, maar ook Salvio die nog tijd nodig heeft om terug het juiste ritme op te halen. Iets wat mij ongelooflijk irriteert in Sulejmani is dat hij gewoon zijn hoofd de grond insteekt als hij aan de bal komt ... LIjkt zich graag tegen een muur van Mangala te doen botsen, hij toont af en toe wel mooie dingen, maar het komt er niet echt uit. Ook verdedigend gaven we gisteren veel te veel ruimte weg ... Een geluk dat Porto hier niet van geprofiteerd heeft en dat we niet met meer doelpunten werden gestuurd. De terugwedstrijd zal toch een pak beter moeten, maar tegen dan zijn we waarschijnlijk mathematisch zeker van de titel, dus gaan we op volledige sterkte spelen in plaats van met aantal reservespelers. Proficiat Porto met de dubbel en dik verdiende zege gisteren !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier mensen die de Noorse Tippeligaen volgen? Vrees dat ik de enige ben :-D

Ooit op vakantie geweest naar Alesund in Noorwegen. Sindsdien volg ik Aalesunds FK en kijk de meeste wedstrijden. De mensen die het Marokkaanse elftal volgen zullen de club wel kennen, was namelijk de club van Hamdallah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites