Simonsav Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Ik heb ff de hulp nodig van de Joego's hier (y) ik zit een beetje te klooien met de FM editor, ik probeer een Joegoslavische Superleague te maken, maar ik zou willen weten, realistisch gezien, welke clubs daarin zouden zitten Ik heb een A-league van 12 teams, en een B-league van 18 teams. Per league wil ik van alle 6 ex-Joego landen zeker vertegenwoordigers. Vul dus ff aan als je kan: A-league 1 (Kroatie) - 2 (Kroatie) - 3 (Kroatie) - 4 (Kroatie of Servië) - 5 (Servië) - 6 (Servië) - 7 (Servië) - 8 (Macedonië) - 9 (Montenegro) - 10 (Bosnië) - 11 (Slovenië) - 12 (extra team uit Mac/Mon/Bos/Slov) - B-league 1 (Kroatie) - 2 (Kroatie) - 3 (Kroatie) - 4 (Kroatie) - 5 (Servië) - 6 (Servië) - 7 (Servië) - 8 (Servië) - 9 (Bosnië) - 10 (Bosnië) - 11 (Bosnië) - 12 (Slovenië) - 13 (Slovenië) - 14 (Macedonië) - 15 (Macedonië) - 16 (Montenegro) - 17 (Montenegro) - 18 (extra team uit Slov/Mac/Mon) - Bvd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Je hebt een vergelijkbaar competitie met allemaal exyu clubs maar dan voor basketbal. http://en.wikipedia.org/wiki/ABA_League misschien heb je er wat aan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Niet echt, dat lijken totaal andere clubs dan in het voetbal als ik zo ff kijk.. Ik heb nu een A-league van Partizan, Rode Ster, Vojvodina, Dinamo Zagreb, Hajduk, Rijeka, Maribor, Domzale, Vardar, Sarajevo, Zeljeznicar, Rudar B-league is nog wat zoeken.. daar heb ik Zagreb, Osijek, Varteks, Slaven Belupo, OFK Belgrado, Bezanija, Cukaricki, Siroki, Slavija Sarajevo, Zrinjski, Velez Mostar, Pobeda, Rabotnicki, Zeta, Buducnost, Gorica, Koper, FK Pristina Wil vooral weten (van mensen die die leagues misschien nog volgen) of ik de sterkste teams wel zo'n beetje heb, of er andere zijn die er eigenlijk zeker bij moeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Buducnost moet sowieso in de A League hier http://nl.wikipedia.org/wiki/Prva_Liga_%28voetbal_Joegoslavi%C3%AB%29. Maribor en Domzale kunnen er nu ook wel bij ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Ik hoor net dat Bosnië een contract heeft gesloten met Adidas. Iemand die dit kan bevestigen? Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Vanavond heenwedstrijd halve finale beker : Porto - Benfica ... Ben benieuwd wat het gaat geven, we doen het veel beter in de competitie want ze staan op 12 punten en ze spelen dit seizoen geen goed voetbal Porto ... Laat ons hopen op goede uitgangspositie vanavond voor de terugwedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Força Porto! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Tegen Spurs Sulejmani aan het werk gezien als een soort van middenvelder. Beviel me eigenlijk wel, ofjah viel niet tegen. Op die positie moet je natuurlijk veel loopwerk verrichten en ook wat meer mee verdedigen, maar hij kon het redelijk goed belopen (terwijl dat één van zijn problemen bij Ajax was, toch?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Slechte wedstrijd gisteren van Benfica, tactisch zwak ... Bepaalde spelers niet bestaande ... Cardozo, Ruben Amorim die amper in beeld kwamen, maar ook Salvio die nog tijd nodig heeft om terug het juiste ritme op te halen. Iets wat mij ongelooflijk irriteert in Sulejmani is dat hij gewoon zijn hoofd de grond insteekt als hij aan de bal komt ... LIjkt zich graag tegen een muur van Mangala te doen botsen, hij toont af en toe wel mooie dingen, maar het komt er niet echt uit. Ook verdedigend gaven we gisteren veel te veel ruimte weg ... Een geluk dat Porto hier niet van geprofiteerd heeft en dat we niet met meer doelpunten werden gestuurd. De terugwedstrijd zal toch een pak beter moeten, maar tegen dan zijn we waarschijnlijk mathematisch zeker van de titel, dus gaan we op volledige sterkte spelen in plaats van met aantal reservespelers. Proficiat Porto met de dubbel en dik verdiende zege gisteren ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Bekerfinale is binnen ! In schitterende terugwedstrijd Porto (een uur met man minder) verslagen met 3-1 ... Man man man ! Wat een absolute fantastische partij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Die goal van Gomes _O_ [video=youtube_share;HBCZY6EZh40]http://youtu.be/HBCZY6EZh40 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Campeões _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Goh, indrukwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zestienmetergebiedje van Vermeer gaf meer licht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zestienmetergebiedje van Vermeer gaf meer licht hoor Lolol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Gefeliciteerd Peterzinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Gefeliciteerd Peterzinho. Dankjewel maar heb het niet gevierd omdat ik slecht nieuws gekregen heb omtrent mijn oma ... Spijtiggenoeg zal ik zeer binnenkort naar belgië gaan ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Feliz en sterkte dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Hier mensen die de Noorse Tippeligaen volgen? Vrees dat ik de enige ben :-D Ooit op vakantie geweest naar Alesund in Noorwegen. Sindsdien volg ik Aalesunds FK en kijk de meeste wedstrijden. De mensen die het Marokkaanse elftal volgen zullen de club wel kennen, was namelijk de club van Hamdallah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Lillestrom SK wil ik nog wel eens kijken_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Re: Scandinavisch voetbal Probeer Stabæk altijd wel te volgen, maar Noorwegen heeft in Scandinavië de minste prioriteit voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Stabaek en Lillestrom hebben allebei leuke fans ja. Stabaek weer gepromoveerd vorig jaar. Allebei een vrij goede start gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2014 Share Geplaatst 7 mei 2014 Tweede titel van het seizoen is binnen ! We winnen vandaag simpelweg de League Cup ... Volgende woensdag nog Sevilla verslaan en vier dagen later Rio Ave opnieuw in de finale van de beker en we hebben perfect seizoen gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Zuid-Amerika, de plek van de Copa Libertadores en Copa Sudamericana 7 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Nieuwe, nu zonder malware. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten