cimbomcu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Wat een doelpunt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Naar de finale dus. Overall wel verdiend, maar dit Peru verdient echt een groot compliment. Het wordt echt tijd dat Uruguay een coach als Careca aanstelt, want het heeft A) goed verdedigd en B) de aanvallende kwaliteiten maximaal benut. Dat Peru wat pech heeft gehad is een ander verhaal, maar met een Luis Suarez en een Cavani moet je hetzelfde spel kunnen spelen, terwijl Uruguay qua verdediging gewoon echt 4 klassen beter is dan Peru. Morgennacht weer opstaan voor de andere halve finale. Ben echt benieuwd wie er gaat winnen, want ook Paraguay heeft goede wedstrijden gespeeld, terwijl ik Argentinië nog niet echt heb zien loskomen. Ik hoop ook niet dat dat uberhaupt gaat gebeuren uiteraard, want ik schat de buren nog steeds als grootste kanshebber voor de Copa, maar het is echt miniem favoriet. Hoe dan ook, zaterdagnacht ben ik dronken. Enerzijds omdat Chili de Copa heeft gewonnen, anderzijds omdat ze 'em verloren hebben, maar bezopen ga ik zeker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Was dat nou opzettelijk van Zambrano? Heb toch het idee dat die Chileen weer erg overdreef bij zijn reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Of het opzettelijk was of niet, het was wel heel dom aangezien hij net ervoor een gele kaart had gekregen. Hij leek mij overigens wel opzettelijk. Denk ook dat als je ijzeren noppen in je rug krijgt, je niet staat te huppelen van plezier. Verder moet ik zeggen dat de scheids 'ons' niet tegen zat. Vidal had voor zijn actie gewoon geel kunnen en misschien wel moeten krijgen. Wat blijft dat een domme mongool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Was opzettelijk, ook volgens Ruud 'they have to score goals' Gullit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Och, die goal van Vargas :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Naar de finale dus. Overall wel verdiend, maar dit Peru verdient echt een groot compliment. Het wordt echt tijd dat Uruguay een coach als Careca aanstelt, want het heeft A) goed verdedigd en B) de aanvallende kwaliteiten maximaal benut. Dat Peru wat pech heeft gehad is een ander verhaal, maar met een Luis Suarez en een Cavani moet je hetzelfde spel kunnen spelen, terwijl Uruguay qua verdediging gewoon echt 4 klassen beter is dan Peru. Morgennacht weer opstaan voor de andere halve finale. Ben echt benieuwd wie er gaat winnen, want ook Paraguay heeft goede wedstrijden gespeeld, terwijl ik Argentinië nog niet echt heb zien loskomen. Ik hoop ook niet dat dat uberhaupt gaat gebeuren uiteraard, want ik schat de buren nog steeds als grootste kanshebber voor de Copa, maar het is echt miniem favoriet. Hoe dan ook, zaterdagnacht ben ik dronken. Enerzijds omdat Chili de Copa heeft gewonnen, anderzijds omdat ze 'em verloren hebben, maar bezopen ga ik zeker worden. Geruchten dat Sampaoli vertrekt na Copa? En ach op momenten speelt Chili ook niet helemaal fair (beetje Barca trekjes) maar goed die Copa is ze gewoon gegund (y) Denk vannacht aan een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ik heb nog nergens geruchten gelezen dat hij zou vertrekken, maar ik kan het mij wel voorstellen. Dit is een waanzinnige prestatie nu Chili in de finale staat en wellicht zelfs gaat winnen (let's hope). Daarnaast zie ik dit ook niet meer gebeuren de komende jaren. Spelers worden ouder, terwijl de jongere spelers niet echt meteen beter zijn, of eenzelfde potentie hebben als de huidige basis. Zie een gat komen waar Chili in gaat vallen. Volgende WK wordt nog wel gehaald, maar daarna zullen ze blij mogen zijn dat ze zich uberhaupt kwalificeren. Dat weten de spelers ook. Ik vind dat andere landen zich erger gedragen dan Chili. Ik heb Chili geen benenbrekers zien maken, alleen een lelijke actie van Jara. Neem dan Uruguay dat zich kapot moet schamen, of een Brazilië met enkele spelers die zich belachelijk gedragen of een Colombia met een stel achterlijke tackles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Mehh is die finale zaterdag :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Dat het erg knap is dat Chile in de finale staat is zeker zo maarja. Ze hadden wel de makkelijkste groep, daarna een Uruguay zonder Suarez en dan een Peru en in beide van die laatste 2 duels kreeg de tegenstander ook nog een zeer dubieuze rode kaart. Heb die wedstrijd van vannacht tegen Peru ook herzien en ik vond het geen rood. Gevaarlijk spel dat wel maar geen opzettelijke trap. En zo vroeg in de wedstrijd al zo'n beslissing nemen. Eerste 20 minuten was Peru imo zelfs de betere ploeg en Chili kwam erg moeilijk aan kansen zelfs tegen 10 man. Ik vrees voor het thuispubliek dat Argentinië ze gaat oprollen in de finale. Aanvallend gewoon veel te veel kwaliteit en die verdediging van Chili is erg verdacht. Die Rojas, vervanger van Jara, is behoorlijk dramatisch en als je dan ook nog Albornoz opstelt is het helemaal waardeloos. Argentinië is qua matchup voor Chili gewoon een nachtmerrie, die hoge flanken gaan keihard misbruikt worden en je moet hopen dat bv een Di Maria geen goeie dag heeft. Maargoed Argentinië moet natuurlijk zelf eerst winnen. Als ik over drie kwartier nog steeds niet kan slapen van de hitte zet ik hem misschien ook nog ff op (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Argentinië bakt er geen kut van. Paraguay staat straks in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Haha :-D Paraguay wat een pech. Derlis en Santa Cruz beide al geblesseerd eruit, voor Derlis kwam de pas net fitte Bobadilla erin terwijl ook Ortigoza er niet bij is. Speelden ook wel leuk mee hoor maar die klasse voorin bij Argentinië is gewoon ongekend. Wel baas dat Pastore hem maakt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 (bewerkt) Denk dat ik 'em na de rust uitzet, is gespeeld toch? Nog wel ff de analyse van Ruud Gullit meepakken Edit: Nou tis weer spannend 1 juli 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Denk dat ik 'em na de rust uitzet, is gespeeld toch? Nog wel ff de analyse van Ruud Gullit meepakken. ''Vlak ze niet uit'' Heerlijk uitgehaald :D Dat bedoel ik trouwens ook met die Argentijnen he, spelen gewoon shit maar staan wel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik geloof dat ik ook Paraguay liever zie dan Argentinië in de finale. Argentinië heeft qua efficiency nog niet echt weten te overtuigen, maar ik deel de gedachte van Simon wel dat spelers als Pastore en Messi gaan snijden door de verdediging van Chili. Die verdediging is gewoon niet goed genoeg. Waar ik het niet mee eens ben [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; is die twee discutabele rode kaarten. Wat Cavani doet is gewoon superstom, daarnaast had bijna ieder andere Uruguayaan die rode kaart moeten krijgen. Dat ze daar met 9 het veld afgegaan zijn is nog steeds een wonder. Wat gisteren Zambrano deed was ook achterlijk, net een gele kaart krijgen, dan je noppen in de rug steken van een tegenstander. Scheids keek ook net op dat moment. Ja, dat is pech hebben. Wat je overigens zegt over de makkelijkste poule, kan ook over Argentinië gezegd worden. Chili had Bolivia, Argentinië had Jamaica. Chili had Ecuador, Argentinië had Paraguay. Chili had Mexico, Argentinië had Uruguay. Dan moest Chili in de kwartfinale tegen Uruguay dat niet wilde voetballen en Argentinië Colombia dat niet wilde voetballen. In de halve finale moest het tegen Peru wat waanzinnig hard gestreden heeft en onwijs goed gespeeld heeft, nu op het moment staat Argentinië 2-0 voor en wordt het weer uit het niets 2-1. Nee, ik zie geen onwijs makkelijke loting Simon. Hopen dat Paraguay nog wint btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Goh wat een pot dit :r Wordt een mooie finale al denk ik dat de individuele kwaliteiten van de Argentijnen de doorslag gaat geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 In de rust in slaap vallen en dan 3 en een half uur later zien dat het 6-1 is geworden. :r Heb ik weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Die moordaanslag van Paulo da Silva op Messi vlak voor de 4-1 waarbij die z'n eigen speler omver schopt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 http://www.vi.nl/premium/messi-stijgt-als-aangever-tot-ongekende-hoogte.htm Rare alinea wel :cab: Messi kwam in de halve finale tegen Paraguay (6-1 zege) opnieuw niet tot scoren in een competitieve interland, maar wie de wedstrijd in Concepción vannacht van begin tot eind met prikkende ogen bekeek weet dat die opmerking volkomen misplaatst en belachelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik heb dan weliswaar alleen de eerste helft gezien, maar daar vond ik Pastore toch betere passes geven. Dat is dan ook de helft waar het om draait, want de tweede helft begon al meteen met de 3-1, waar er een assist van Pastore bij kwam en de rest is geschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 http://www.vi.nl/premium/messi-stijgt-als-aangever-tot-ongekende-hoogte.htm Rare alinea wel :cab: Die is inderdaad raar geformuleerd. Waarschijnlijk bedoelen ze op een rol waarin goals maken van ondergeschikt belang is of zo, maar achter dit gaat geen enkele logica schuil.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 De Argentijnse competitie wordt ook steeds meer een competitie waar oude vedettes terug keren. Zo was Milito al bij Racing teruggekeerd en natuurlijk Tevez bij Boca, dus dan kunnen ze bij River niet achterblijven. Waar Aimar al teruggekeerd was zijn vandaag ook Saviola en Lucho Gonzalez gepresenteerd. Maakt de competitie niet onaantrekkelijker in mijn ogen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wanneer staat de volgende Superclasico op het programma? Tevez vs Saviola : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 19 september. Laat ik dan net in Buenos Aires zijn en connecties hebben om een kaartje te bemachtigen :< Zou echt super zijn als dat lukt. Zeker nu River en Boca erg aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten